• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    [Ehh, wat staat me te doen? xP]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Amber gerust stellen en helpen terug te veranderen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Ik rende naar buiten en met moeite veranderde ik in een wolf. Mijn zwarte kraalogen keken Ambrose doordringend aan. 'Kom je hier, Amber?' Al snel stond ze voor me. Ze leek absoluut op haar menselijke gedaante, ook al wist ik niet waarom. Haar slanke kop, de kleur die zo goed bij haar paste, haar manier van bewegen, of misschien haar ogen. 'Raar hé?' Een lachende blaf rolde uit mijn keel. 'Je bent werkelijk prachtig, Amber. Welkom bij de roedel. Je bent nu officieel een wolf. Je zal wel merken dat alles anders is. Je zicht, je gehoor, je reukvermogen en je manier van doen. Maar daar raak je vanzelf aan gewend.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shara.
    "Beloof dat je me niet terug brengt," Ik knik, maar dat zal ze waarschijnlijk niet kunnen zien. "Ik heb een eigen appartement in de stad. Ik zal je meenemen. Daar mag je blijven zolang je wilt," Roep ik en hoop dat ze naar beneden komt. Ik wil er niet aan denken dat ze valt.

    Abby
    "Hij moet eerst weg." Roep ik terwijl ik naar de wolf wijs, ik ben niet helemaal gek.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    "Amber, ik weet dat dit verwarrend is. Ga rustig naar buiten. Daar zal Ivy voor je klaar staan," Ik knik en loop naar buiten. Het is raar om op vier poten te lopen, maar het lukt me. Ik zie een wolf staan en gok dat het Ivy is. 'Raar hé?' Ik kijk haar raar aan. 'Denk ik dit, hoe kunnen wij communiceren?' Ik loop een rondje en genoot er wel een beetje van. Dit is best gaaf. 'Je bent werkelijk prachtig, Amber. Welkom bij de roedel. Je bent nu officieel een wolf. Je zal wel merken dat alles anders is. Je zicht, je gehoor, je reukvoormogen en je manier van doen. Maar daar raak je vanzelf aan gewend.' Van binnen glimlach ik. 'En hoe zit het met het bijten van mensen? Hoe moet ik dat ooit tegen kunnen houden?'

    Scott
    Ik zucht even en verander weer terug. Gelukkig heb ik kleren aan en loop naar het meisje en Abby. 'Alsjeblieft Abby, waarom maak je het voor ons zo moeilijk?' vraag ik bijna smekend. 'We doen ons uiterste best om alles draaiende te houden en met nieuwe wolven is dat opzich al lastig genoeg. Thuis liggen er twee op veranderen en nu zou ik eigenlijk hun moeten helpen en daar bij moeten zijn, maar dat kan niet omdat ik ook op jou moet letten. We hebben je ouders beloofd om goed voor je te zorgen en daar moeten we ons dan ook aan houden. Zou je het alsjeblieft niet zo moeilijk willen maken?'

    Abby
    "Ga maar hoor, ik heb jullie niet nodig. Ik heb altijd voor mezelf moeten zorgen dus dan zal dat nu ook wel lukken." Roep ik boos.
    Doe het maar zelf, zo wordt je nooit groot. Je denkt toch niet dat ik voor je ga zorgen
    Ik sla mijn handen voor mijn oren om de stemmen buiten te sluiten, maar het helpt niet, ze zitten in mijn hoofd.

    Dawn
    "Jessica, we kunnen het niet langer tegenhouden. Hij moet naar buiten." Roep ik naar Jessica.
    De koude ochtendlucht zal hem snel doen veranderen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    "Hij moet eerst weg," Ik zucht even. De wolf veranderd terug in een mens. "Wow," Mompel ik. "Dat is best eng, maar ook cool," Ik kijk naar Scott. "Alsjeblieft Abby, waarom maak je het voor ons zo moeilijk?" Vraagt Scott bijna smekend. "We doen ons uiterste best om alles draaiende te houden en met nieuwe wolven is dat opzich al lastig genoeg. Thuis liggen er twee op veranderen en nu zou ik eigenlijk hun moeten helpen en daar bij moeten zijn, maar dat kan niet omdat ik ook op jou moet letten. We hebben je ouders beloofd om goed voor je te zorgen en daar moeten we ons dan ook aan houden. Zou je het alsjeblieft niet zo moeilijk willen maken?" Even kan ik mijn ogen niet geloven. "Okee.." Mompel ik. "Kan ze niet met mij mee? Mijn school is afgerond, ik kan wel voor haar zorgen," Stel ik voor. "Ga maar hoor, ik heb jullie niet nodig. Ik heb altijd voor mezelf moeten zorgen dus dan zal dat nu ook wel lukken," Roept het meisje vanuit de boom.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:41 ]

    Ivy

    'Nou, de eerste week jagen we in een geheim gebied waar mensen nooit kunnen komen. We drinken alleen dierenbloed, behalve als we een nieuw roedellid nodig hebben of we ons echt niet in kunnen houden. Na de eerste week kun je je goed genoeg inhouden om in de gewone gebieden te jagen. Maar ga nooit dichter bij een mens staan dan 5 meter afstand. Dat is heel gevaarlijk.' Legde ik haar zorgvuldig uit. 'Wil je proberen om terug te veranderen? Ik doe het wel voor. Je doet een paar stappen terug, neemt zo'n 5 seconden zon in je op en rent naar voren. Op je hoogste snelheid maak je een sprong en wanneer je op de grond komt, zul je vanzelf weer terugveranderen.' Ik deed het voor en al snel stond ik weer als mens voor haar. Ik glimlachte. 'Nu jij.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    'Nou, de eerste week jagen we in een geheim gebied waar mensen nooit kunnen komen. We drinken alleen dierenbloed, behalve als we een nieuw roedellid nodig hebben of we ons echt niet in kunnen houden. Na de eerste week kun je je goed genoeg inhouden om in de gewone gebieden te jagen. Maar ga nooit dichter bij een mens staan dan 5 meter afstand. Dat is heel gevaarlijk.' Ik luister goed naar haar.'Ik zal nooit mensenbloed willen drinken, dat gaat lastig worden.' Nu wil ik wel weer terug veranderen. Het is genoeg geweest. 'Wil je proberen om terug te veranderen? Ik doe het wel voor. Je doet een paar stappen terug, neemt zo'n 5 seconden zon in je op en rent naar voren. Op je hoogste snelheid maak je een sprong en wanneer je op de grond komt, zul je vanzelf weer terug veranderen.' Ivy doet het voor en staat als een normaal mens voor me. "Nu jij." Ik knik, concentreer me op het zonlicht, rent naar voren en spring net iets te laat. Ik beland weer op mijn vier poten. Nu neem ik extra de tijd om zonlicht op te nemen, ren weer naar voren, maak iets meer snelheid, spring en verander terug. "Wow!" Roep ik uit.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:52 ]

    Dawn
    Met behulp van Jessica krijg ik Dante buiten. Ik zie hem rillen en dan beginnen zijn spieren te veranderen.
    "Luister, dit gaat pijn doen. Je barst figuurlijk gezegd uit elkaar door het wolvengen." Zeg ik snel tegen Dante.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Moet weg.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Iedere keer als er staat: 'Je barst uit elkaar' lig ik weer helemaal slap. Ik zie dan iemand voor mee. En dan boem! Net als zo'n reclame. Iemand gaat in stof op. xddd]

    Sweetest schreef:
    [Moet weg.]


    [Ciao !]