• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'Gelukkig worden,' zegt hij rustig. 'En dat is het enige?' vraag ik een beetje verbaasd. 'Alleen maar gelukkig worden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Als ik iets bereik, dan word ik gelukkig, dus als ik gelukkig ben, dan wil dat voor mij zeggen dat ik dat ding heb bereikt".

    Nicole
    'Als ik iets bereik, dan word ik gelukkig, dus als ik gelukkig ben, dan wil dat voor mij zeggen dat ik dat ding heb bereikt,' zegt hij. Ik kijk hem even aan en schud dan lachend mijn hoofd. 'Damn, zo klink je net als een of andere wijze oude man,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    Ik begon te lachen. "Filosie, leer je veel mee deze dagen" zei ik lachend. Ik had ooit eens een boekje gevonden en het interesseerde me wel.

    Alex Devonn Lynch

    Voor ik het wist zat de pijlpunt op een paar centimeter afstand van mijn gezicht en akelig dichtbij mijn oog. Daar moest ik dat ding dus echt niet hebben.
    Met een snelle beweging wisselde ik mijn handen om, zwom om haar heen en draaide haar armen op haar rug, net niet hard genoeg om ze te breken, maar het scheelde niet veel.
    Ik wilde weleens zien hoe het kleine kind zich hier uit ging redden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nicole
    'Filosofie, leer je veel mee deze dagen,' zegt hij lachend. Ik lach ook even, 'Het kan ook verwarrend zijn. Als je er te veel over na gaat denken waarom een kat een kat is en een hond een hond word je echt helemaal gek,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Ik word gek als ik me afvraag wat anderen mensen aan het denken zijn" zei ik dan, "Maar Filosofie is gewoon mooi,".

    [Ik ga slapen, ben echt doodop --]

    Adelynn Jae Callida
    Ik beet op mijn kaken op elke vorm van geluid binnen te houden toen een akelige flits pijn door mijn armen schoot. Mijn ogen schoten in zijn richting, voor zover dat kon in deze positie.
    Ik tilde één van mijn benen op, en gaf een harde trap naar achteren. Waarschijnlijk had het weinig nut, maar het maakte het hem wel wat moeilijker om nu doodleuk op me te gaan zitten kauwen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'Ik word gek als ik me afvraag wat anderen mensen aan het denken zijn. Maar Filosofie is gewoon mooi,' zegt hij. Ik klak even met mijn tong, 'daar ben ik het niet echt mee eens. Filosofie kan soms echt irritant zijn,'

    [slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Ze schopte naar me, maar met een beetje geluk zou het amper een blauwe plek worden en zo wel, dan maakte het nog vrij weinig uit. Het enige wat me nu uitmaakte was dat mijn armen begonnen te protesteren, gezien het feit dat ze steeds slapper werden door het bloedverlies en ik er nu echt een einde aan moest maken.
    Op topsnelheid dook ik opnieuw naar de bodem waar uiteindelijk het tekort aan zuurstof of de druk haar wel fataal zou worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Pas toen hij stopte met zwemmen, kon ik mijn lichaam omhoog schoppen. Hij was al verwond, dus ik had mijn pijlen niet eens meer nodig. Enkel iets om de wond erger mee te maken.
    Ik tilde mijn onderlichaam op, schopte zo hard tegen de wond in zijn bovenarm als ik kon. En daarbij, het hoefde niet eens hard aan te komen. Mijn schoen die tegen het kwetsbare vlees schuurde deed al pijn genoeg.
    Ik was nu vier jaar jager, maar had het voornamelijk moeten hebben van mijn pijl en boog. Maar gelukkig kon ik me zonder ook redden, enkel met meer moeite.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Verdomme, dat deed echt zeer. Haar zolen maakte de wond groter, scheurde het vlees werden waardoor ik woest een kreet slaakte. Mijn arm trilde en de kracht leek er compleet uit te verdwijnen. Heel fijn, had ik nog maar één arm over. Ik kreeg steeds een grotere hekel aan het wezen voor me. Ze had al eerder op me geschoten, was er nu in geslaagd me behoorlijk te verwonden en ík slaagde er niet in háár te doden. Wat was ik voor verrotte Speciem? Moest ik haar voor nu laten gaan, weer op krachten komen en opnieuw op jacht gaan? Of verder jagen met één arm?
    Maar wat maakte het ook uit? We waren zo diep dat het me zou verbazen moest ze voldoende lucht in haar longen hebben om weer naar de oppervlakte te zwemmen. Ze zou onderweg wel stikken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Ik schoot los uit zijn armen toen die verzwakten, en zwom in de richting van de oppervlakte. Mijn longen brandden, en ik voelde mijn spieren bij elke centimeter zwakker en slapper worden.
    Mijn lichaam snakte naar zuurstof, mijn lippen trilden bijna om van elkaar te wijken en de lucht in te ademen die hier niet was.
    Inmiddels had ik de beiden pijlen weer in één hand, langs mijn lichaam om weerstand te voorkomen.
    Ik moest naar boven, dat moest ik.

    [Jammer dat hij haar niet bepaald zal redden als ze bewusteloos raakt, maar haar in stukjes scheurt. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    De hand van mijn 'goede' arm was tegen mijn inmiddels levenloze arm gedrukt terwijl ik met een grijns toekeek hoe ze vocht om naar boven te komen. Ik bleef in grote cirkels om haar heen zwemmen, als een gier die wachtte tot zijn prooi zou sterven.

    [Hehe, he's not very friendly (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Het duurde naar mijn idee een halfuur voor ik eenmaal boven was, maar uiteindelijk kwam ik er. Ik kon het niet opbrengen om meteen naar de rotsen te zwemmen, hapte naar adem, liet mijn lichaam ontspannen voor zover dat kon zonder weer naar beneden te zakken.
    Maar toen ik een schim onder me zag, moest ik wel. Mijn lichaam deed nog steeds pijn, maar ik weigerde op te geven. Mijn donkere, smaragdgroene ogen straalden het uit.


    "Do you believe monsters are born or made?"