• Merwin & Height

Innocent Waters

Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

"Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."

Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

- ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery

Tweede topic *O*

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Drew

Ze klakte met haar toch en direct keek ik weer voor me uit. Als er 1 geluid was, waar ik niet tegen kon dan was het dat wel. "Iedereen zijn eigen mening" zei ik dan.

Nicole
    'Iedereen zijn eigen mening,' zegt Drew. Ik lach zachtjes, 'Hmmm kan je niet tegen dat geluid?' vraag ik plagerig waarna ik weer met tong klak.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Drew

Mijn ogen veranderden naar zwart, woedend. Ik keek haar aan. "Stop het" siste ik.

Nicole
    Drew kijkt me ineens woedend aan. 'Stop het,' sist hij. 'Wat vind je er zo erg aan?' vraag ik nonchalant. Voor de zekerheid schuif ik wel een stukje bij hem vandaan.

Drew

"Iedereen heeft dingen wat die persoon haat, ik haat dat geluid" zei ik zonder mijn blik van haar af te wenden. Achja, nog eens eten zou er nog wel bij kunnen. Zo veel vlees zat er niet aan haar.

Nicole
    'Iedereen heeft dingen wat die persoon haat, ik haat dat geluid,' zegt hij zonder zijn blik van me af te wenden. Ik schuif nog iets bij hem vandaan terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden. 'Klopt,' is het enige wat is zeg.

Drew

Mijn ogen veranderden weer naar mijn normale blauwe kleur en ik keek weer naar de zee. "Wat brengt jou dan hier ?".

Nicole
    Hij kijkt weer een beetje normaal en wendt zijn blik weer naar de zee. Wat brengt jou dan hier?' vraagt hij. 'Ouders die ruzie maken,' antwoord ik, 'had ik niet echt veel zin in vandaag dus ik ben er vandoor gegaan,'

[ik ben zo trainen]

Drew

"Nou, leuk je te zien, ik zie je nog wel" zei ik waarna ik opstond en het water in sprong. Ik liet mijn staart even boven komen en zwom toen naar de diepte. Langzaam kwam ik weer boven en keek naar haar gezicht.

Nicole
    'Nou, leuk je te zien, ik zie je nog wel,' zegt Drew waarna hij opstaat in het water springt. Ik zie zijn staart die onderwater verdwijnt. Iets later komt hij weer boven water en kijkt hij me aan. Ik trek even mijn wenkbrauwen op waarna ik sarcastisch naar hem zwaai. Dan draai ik om en loop weg.

Drew

"Je hebt geluk dat ik net heb gegeten" riep ik nog. Ik ging weer onderwater en ging naar mijn vertrouwde woonplaats.

Ollaaa *O*

JIP! Wat een zalige timing! Ik heb je net een gb gestuurd en TADA, daar ben je *O*

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Jaa, ik zag het *O* *O*

Waar zullen we eens beginnen?

Hm, Alex moet zichzelf eerst even genezen voor hij weer gaat aanvallen, want hij wil übersterk zijn(cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen