• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Zitten we weer met z'n tweetjes hè o.o En we zijn nog maar in Topic 1 o.o]

    Alex Devonn Lynch

    "Hm, het zal. En toch doe ik niets verkeerds. Ik overtreed geen wetten. Ja, bij jullie mensen is het een zware misdaad als je een mens vermoord, maar voor mij ligt dat toch even anders. Het heeft zo zijn voordelen, hoor, om niet helemaal menselijk te zijn."
    En ondanks dat onze gesprekken nu lang niet meer agressief waren en we elkaar niet meer in de haren vlogen, zag ik hoe ze toch heel alert was en haar pijl en boog in haar hand geklemd. Net zoals haar afgeschoten pijlen strak in mijn vuist waren geklemd. De spanning hing er nog steeds en er hoefde maar heel weinig te gebeuren -een volgende maagkramp van de honger bijvoorbeeld- om weer een gevecht te laten losbarsten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hmm. We stoten mensen af denk ik? (cat)]

    Adelynn Jae Callida
    'Voor mij heeft jouw soort anders genoeg verkeerd gedaan om verbannen te mogen worden.'
    Onwillekeurig liet ik mijn blik even over hem heen glijden. Het was gewoon vreemd om te zien, een Speciem in mensengedaante. Nog steeds de fijne trekken van het wezen dat hij eigenlijk was, maar verstopt door de benen waar hij het nu mee moest doen.
    Hoewel, fijne trekken. Alex was grover gebouwd, zoals het leek te horen bij een "echte man".


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wat D: Hallo, Alex eet mensen, maar ik niet hoor D: MENSEN, KOM TERUG D; Ik en Jip zijn lief en niet afstotelijk! COME BACK! (no_chears)]

    Alex Devonn Lynch

    "Oja? En wat heb ik jou dan ooit misdaan dat je op me jaagt?" vroeg ik, nieuwsgierig naar het antwoord. Goed, ik kon best begrijpen dat niet ieder mens het kon waarderen dat er nu op ze gejaagd werd door een wezen waar ze niet tegen bestand waren, maar kom op, zeg? Wij waren ook maar gewoon de zoveelste soort.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yes. We are very nice to be with. Soms een beetje pervers, maar ja.. (kitty)]

    Adelynn Jae Callida
    'Jij in persoon niet, maar je kan me niet wijsmaken dat jij "beter" bent dan Salvator en die andere Speciem.'
    Zodra ik zijn naam had uitgesproken, begon ik mezelf in stilte te vervloeken. Hij hoefde niet te weten dat je zijn naam wist, dat je dus sowieso een gesprek had met hem. Dat het meer was dan een gesprek..
    Geërgerd keek ik op, nog steeds even achterdochtig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wat? Pervers? Dat woord ken ik niet hoor. Heeft toch iets te maken met 16+? Maar dát schrijf ik nooit D:

    Oh, maar, ik neem aan dat Alex Salvator dus ook kende -he's dead, right?-, maar omdat zeg er zo weinig Speciem waren dat hij Salvator dus kende? Of niet? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Daar heb ik nog niet aan gedacht hoor :')
    Maar Salvator woonde wel in de buurt van Leafstown, maar is nu dus dood.
    Bedenk zelf maar of meneer hem kende (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Salvator?" Ergens ver in mijn achterhoofd ging een belletje rinkelen, maar ik kon de naam niet plaatsen. Daarna zei ze iets over 'andere Speciem', dus ik nam aan dat dit ook een Speciem was. Maar ik kon even niet plaatsen wie.
    "Waar heb ik die naam eerder gehoord?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Gearmeleerd schoot mijn blik naar hem toe.
    'Geen idee,' siste ik naar hem, waaruit duidelijk werd dat ik er spijt van had die naam te hebben genoemd.
    Ik had het verdomme kunnen weten. Salvator was hier anderhalf jaar geleden heen gekomen, en na een halfjaar had het hem zijn leven gekost. Ik wist niet hoe lang Alex hier al was, maar hij had maximaal 6 maanden om Salvator gezien te hebben.
    Kut.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Mijn lach werd breder bij het horen van haar stem. Ze had de naam niet willen zeggen en ik had het niet mogen weten. Jammer voor haar dat ik er nu hoe dan ook achter wilde komen.
    "Zo te horen was deze mysterieuze Salvator een Speciem en daar zijn er maar heel weinig van hier op het eiland. Hoe moeilijk kan het zijn om er achter te komen wie hij was? Kan best een leuke uitdaging zijn en ik ben zeer nieuwsgierig waarom ik niet van hem mag weten."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Mijn gezicht werd even gesierd door een opvallend kil lachje, waarna ik mijn lange, glanzende lokken langs mijn gezicht liet vallen.
    'Je kan zoeken wat je wilt, maar je zal hem niet vinden,' verzekerde ik hem, waarna ik met één beweging de boog in de koker schoof en mijn armen onwillekeurig over elkaar sloeg.
    Ik vroeg me af of hij dit lang zou volhouden. Misschien was het zo iemand die na vijf minuten wel weer afgleid was. Dat hoopte ik tenminste.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Mijn grijns werd sluwer. "En waarom vind ik hem niet? Moet ik gaan kijken in de lijsten van mensen en Speciem die het eiland hebben verlaten en elders zijn gaan wonen? Of moet ik op de lijst van overledenen kijken?" Ik vroeg me af of ze besefte dat ze me hiermee een tip had gegeven. Dat maakte het weer ietsje makkelijker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Sceptisch trok ik één van mijn wenkbrauwen op. 'Je weet dat we daar geen lijsten van bijhouden?' vroeg ik.
    In het stadhuis waren wel lijsten met de zes jagers, en hoeveel Speciem die vermoord hadden. Maar welke dat waren deerden niet. Speciem hadden geen naam, het waren gewoon wezens die verjaagd moesten worden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Jullie soort niet, nee," was mijn antwoord. "Maar vind je het heel erg dat wij als Speciem wel graag bijhouden met hoeveel we zijn? Niet dat ik dat ooit opgezocht heb, maar onze lijst bestaat. En als jouw Salvator een Speciem is, of was, dan staat hij genoteerd."
    Dat ik geen idee had wáár dat was, hoefde ze niet te weten. Ik wist dat er ergens zo'n lijst was, maar dat kon overal zijn. Op het eiland, in de zee, ik had geen flauw idee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Achterdochtig keek ik naar hem. Bedenkelijk kwam ik dichterbij, liet mijn blik van zijn tenen naar zijn gezicht glijden.
    Het was de eerste Speciem die ik was tegen gekomen en die nog geen "kunstje" op me uit had geprobeerd, zoals ik het noemde. Een scheve grijns, een glinsterend oog of een lage, aanlokkelijke stem.
    'En vanwaar de interesse in hem?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 0:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Omdat ik niets van hem mag weten. Omdat je zijn naam per ongeluk uitgesproken hebt. Je zei ik jou niet kon wijsmaken dat ik beter was dan die zogenaamde Salvator, dus, vertel eens, wat heeft hij je aangedaan?" Het kon echt van alles zijn en ik had het idee dat ze me niets zou vertellen -waarom zou ze ook, we jaagden nota bene op elkaar-, maar proberen kon geen kwaad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen