• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Ik trok mijn wenkbrauw op en zette mijn benen voor de zoveelste keer in een andere houding.
    "Wat dacht je, dat ik zeesterren op mijn armen ging plakken, of zo?" zei ik met een humorloos lachje. Ik bewoog mijn benen opnieuw, zuchtte geïrriteerd, keek even naar haar gezicht, keek weer weg en keek toen opnieuw. Ze keek me aan met een soort enge, zelfvoldane lach. Ze was er zo te zien trots op dat ze mij zo zwak en machteloos had gemaakt, maar daar ging ze nog wel spijt van krijgen.
    "En wat doe jij hier? Moet je niet je grote jacht op mij gaan voorbereiden, of wil je me nu hier ter plekken neerschieten, nu ik toch niets kan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Hmm, ik was erover aan het nadenken,' mompelde ik met een bedenkelijke, zoete stem. Met een zucht zette ik een stap in zijn richting, wierp een blik op zijn geërgerde blik.
    'Maar dat zou bijna te makkelijk zijn.'
    Ik hield niet van een simpele jacht. Het was nutteloos om op een gewonde prooi te schieten, er zat niks achter. Het was bovendien zwak, iemand aanvallen die gewond was. Ik hield niet van zwakte.
    'En ja. Met jullie simpliciteit had ik inderdaad eerder zeesterren verwacht.'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:24 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Pardon? Simpliciteit? Ik plantte mijn voeten stevig in de grond en grijnsde.
    "Wie is nu degene die zichzelf wel een beetje stoer voelt? Is het omdat je me nu aankunt omdat ik verzwakt ben? Of is het omdat je die wapens bij je hebt? Zonder die dingen ben je niks. Ik vecht zonder wapens, maar jij durft die dingen nog geen vijf seconden weg te leggen."
    Eerlijk gezegd was ik heel benieuwd hoe een 'gevecht' met een mens zou zijn zonder wapens. Waarschijnlijk gewoon hetzelfde als het normale jagen. Kijken, snelheid maken, vangen, eten. Ze hadden niet eens tijd om na te denken om wat te doen. Nee, ze was volledig afhankelijk van die pijlen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Mijn ogen vernauwden zich, en ik kon de vlammen bijna aan mijn groene irissen voelen likken.
    'Ik zou niet al te bijdehand zijn,' sneerde ik met een felle stem.
    Het had geen zin om een gevecht aan te gaan met hem zonder mijn wapens. Ik was niet klein voor mijn leeftijd, maar in vergelijking met hem was ik niet erg groot. Minstens een kop groter, en daarbij was hij ook nog eens twee keer zo breed.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Uh-oh, was dat niet de bedoeling? Mocht ik dat eigenlijk niet weten en moest ik bang zijn voor je pijltjes? Maar weet je, mijn kracht zit in me, jouw pijlen zitten op je rug. Ik zou ze maar heel stevig bij je houden."
    Van die pijlen kwam ik wel af. En dan was ze hulpeloos, precies zoals ik het wilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Volgens mij had je ondertussen wel door dat ik het niet alleen van m'n pijlen moet hebben,' snauwde ik geërgerd. Mijn blik boorde zich door die van hem.
    Ik had het gisteren gered, mede dankzij mijn pijlen. Maar ook toen ik die niet meer kon gebruiken was ik van hem ontsnapt. Voor mijn part besprong hij me nu, dan kon ik een pijl door hem heen jagen en was ik klaar.
    Klootzak.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Ik was van plan om op te staan om iets dreigender over te komen, maar dat leek me niet zo'n goed idee. Het zou waarschijnlijk averechts werken.
    "Niet? Kun je het ook zonder? Bewijs het me maar," zei ik op een uitdagende toon met een scheve, gemene grijns. Dat zou nog leuk worden. En, wat een toeval, net op dat moment besloot mijn maag om eens lekker hard te knorren.
    "En moest ik het weer van je verliezen, wat me vrij onmogelijk lijkt, dan pak ik toch gewoon één van de koters daar?" zei ik met een knik naar rechts, waar drie kinderen lachend en spelend over het pad renden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Als je ook maar één vinger naar iemand uitsteekt jaag ik een pijl door je heen, of je daar nu commentaar op hebt of niet.'
    Lichte paniek laaide zich toch in me op. Hij was dan op het land en verwond, lichamelijk bleef hij sterker. Al helemaal nu ik me zo vermoeid voelde.

    [Kan hij niet opeens een food-fetisj krijgen ofseu? Of zoiets hebben van "O my god, a superpowerninjasexygirl I love it? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ iemand die met een van mijn poppetjes wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Mijn blik schoot heen en weer tussen haar en de kinderen en mijn grijns werd breder toen ik haar super alerte houding zag. Zou ik het erop wagen? Zou ik een sprintje trekken? Niets doen, maar gewoon kijken hoe ze reageerde. En dan heel hard hopen dat ik niet struikelde over mijn eigen poten. Ja, ik besloot het erop te wagen.
    Ik ging overeind staan, torende meteen boven haar uit en lachte kort.
    "Leg je pijl maar vast klaar dan," zei ik en ik ging er zo snel mogelijk vandoor, richting de kinderen, maar om daarna schutting te zoeken achter een boom.

    [Let them play a little. It will come *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry, ik heb maar één poppetje en die is verstoppertje aan het spelen D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben hier echt agressief aan het worden door die %&*@@!# laptop]

    Adelynn Jae Callida
    Ik trok een pijl uit de koker, en legde die aan. Mijn blik viel op de plek waar hij daarna eindigde, waarna ik de pijl losliet.
    Hij zoefde door de lucht, bleef in een perfecte horizontale lijn tot hij zichzelf vlak naast Alex' gezicht langs in de boomstam boorde.
    Woedend bleef ik staan, mijn vlammende ogen rustend op de Speciem, wachtend op zijn reactie.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wat dan? o.o]

    Alex Devonn Lynch

    De pijlpunt had zich diep in de schors geboord en het was zeker weten mijn dood geweest moest dat ding zo door mijn schedel gegaan zijn. Ze was snel en goed, maar niet goed genoeg.
    Ik stapte half van de boom vandaan en lachte bij het zien van de groep kinderen die nu gillend van angst de andere kant op renden. Natuurlijk had ik ze even bang gemaakt, door ze een duivelse en hongerige blik toe te werpen.
    "Waarom schiet je nou op me?" zei ik. "Ik zou toch nóóit in mijn leven op een kínd jagen," zei ik op een toon waaruit bleek dat ik dat wel vaker deed. Kinderen waren nou eenmaal een makkelijker doelwit, makkelijker te verteren, lichter op de maag en vaak ook smakelijker omdat ze niet vol met troep zaten zoals drugs, alcohol of vet.
    Ik genoot van de woeste blik in haar ogen, de manier waarop haar handen om haar pijl en boog geklemd waren, klaar om de volgende pijl af te schieten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben echt in gevecht met die oplader ervan, die valt gewoon de hele tijd uit :\]

    Adelynn Jae Callida
    Ik tilde de boog op, had de volgende pijl er alweer opzitten. Mijn lichtelijk vernauwde blik hield hem scherp in de gaten, mijn vingers jeukten om de pijl los te laten. Dus dat deed ik. De punt boorde zich diep in de grond, nog geen twee centimeter van zijn tenen vandaan.
    Op mij jagen was één ding, maar de anderen liet hij met rust. Ze konden zich niet verweren, waren niet bestand tegen de zoete stemmen, glimmende ogen en aanlokkelijke lachjes.
    Ik wel. Er was zoveel haat voor de wezens, dat ik er ondertussen eerder ontoepasselijk dan warm van werd.
    Maar het kwam ook vooral door Salvator. Ik had een halfjaar tegen zijn "verleidingen" aan gekeken, en het nog gewaardeerd ook. Wist ik veel dat hij ook zo'n ge-upgrade vis was.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:46 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [GE-UPGRADE VIS! Haha, Jip, ik ga echt stuk hier, geniaal! _O_]

    Alex Devonn Lynch

    De volgende pijl kwam vlak voor mijn voeten terecht en ik trok hem uit de grond, bekeek hem uitvoerig. De punt was vlijmscherp en ik besloot hem bij me te houden. Gewoon, om haar te pesten. De pijl in de boom zou ik niet meer loskrijgen, maar ik brak het hout af zodat de pijlpunt diep in de boom verstopt zat. Daar had ze ook niks meer aan.
    "Je lijkt me niet echt een type dat houd van kinderen. Waarom bescherm je ze dan? Ik schiet toch ook niet op jou omdat jij je maag moet vullen?" vroeg ik, met de pijl ronddraaiend tussen mijn vingers.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen