• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Fuck yeah ! *O*]

    Adelynn Jae Callida
    Hij had verdomme nog gelijk ook, ik had niks met kinderen. Schreeuwen, gillen, krijsen, bah.
    'Ik doe het niet door middel van moord, ooit in je opgekomen?' siste ik. Mijn ogen volgen geërgerd zijn bewegingen toen hij de scherpe pijlenpunt brutaalweg bij zich hield, waarna ik mijn ongeladen boog weer liet zakken. Ik had nog geen tien seconden nodig om hem weer te beschieten, mocht dat nodig zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Oh? Dus je bent zo'n vegetariër, of hoe noemen ze dat? Zo'n dierenvriendje dat niet moord voor eten? Ah gut, heb ik met zo één te maken? Je mist een hoop, hoor." Ik zag ze wel eens lopen, van die groepen mensen met protestborden over dat de mensen geen vlees meer moesten eten, want anders zouden de dieren uitsterven en weet ik het. Gelukkig maar dat er véél te veel mensen liepen en ik dus vrij spel had. Het zou nog wel even duren voor de mens met uitsterven bedreigd was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Sterker nog; ik had nog nooit vlees gegeten. Mijn ouders waren vegetarisch geworden voor ik was geboren, en daarom had ik het nooit gekregen. Automatisch koos ik de gerechten zonder vlees in een restaurant, en ik werd al misselijk bij het idee alleen al.
    'Als ik zie wat er van je wordt als je vlees eet, denk ik dat ik beter af ben zonder.' Ik wierp een veelbetekende blik naar de spottende grijns die nog rond zijn lippen hing, de zelfingenomenheid van elke Speciem. De trots, de arrogantie.
    Bah.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Ik denk eerder andersom. Ik zou toch nooit zo'n klein mager scharminkel als jij willen zijn. Dat stelt toch niets voor? Niet zo vreemd dat je het moet hebben van je pijlen; ik vraag me af waar je spieren zijn gebleven," zei ik spottend. Het was niet helemaal waar; ze had best een goed lichaam (meer dan goed zelfs), maar dat ging ik haar toch zeker niet zeggen. Ik vond het al vreselijk genoeg om het mezelf horen denken. Feit bleef wel dat ze, vooral vergeleken met mij, geen spierweefsel bezat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Ik trok één van mijn wenkbrauwen op. Mijn lichaam was slank, maar mager was toch iets anders. Dan wilde ik niet zeggen dat ik er enigszins tevreden mee was, maar dun was ik niet. Mijn benen - vooral mijn kuiten - waren sterk, en door de krachtige pijlen waren ook mijn armen geen stokjes. Mijn buik was ook niet "mager", maar door het vele rennen gewoon platter geworden in de loop der jaren.
    Natuurlijk, in vergelijking met hem had ik nul spieren. En überhaupt stelde het niet bijzonder veel voor, maar niks was het ook niet.
    'Speciem hadden zo'n goed zicht, dacht ik?' vroeg ik ongeduldig.
    Niet dat zijn woorden me niks deden, maar ik kon het goed genoeg verbergen. Ik was altijd al onzeker over mijn uiterlijk geweest.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 22:21 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Ik heb een perfect zicht, maak je daar maar geen zorgen om."
    Er liep een jong stel langs het pad en ik haalde half plagend, half serieus naar ze uit. Gillend schoten ze opzij, keken me eerst boos aan en daarna vol angst toen ze beseften wat ik was. Niet veel later gingen ze er vandoor. Veel zin om ze achterna te gaan had ik niet, op lange afstanden was ik met deze benen niet echt in het voordeel.
    "Zeg, ik verga zo nog eens van de honger. Mag ik je nu opeten of laat je me in alle rust jagen op andere mensen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Ik wierp hem een waarschuwende, geërgerde blik toe toen hij de twee zo op de kast liep te jagen.
    'Probeer een hert, zou ik zeggen.'
    Ik had één keer een Speciem op een dier zien jagen, niet lang geleden. Een vrouwelijke, met bruin haar. Om de één of andere reden had ik haar laten gaan, maar ik wist nog steeds niet precies waarom. Soms vroeg ik me nog af of ze anders gewoon mensen at, en ik een fout had gemaakt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Even knipperde ik verbaasd met mijn ogen en daarna schoot ik in de lach. Dat had ik nou nog nooit gehoord, een Speciem die moest gaan jagen op beesten!
    "Echt niet. Ik hoef die vieze stinkdieren niet. En als je het niet erg vind, ga ik nu op zoek naar een échte maaltijd."
    Ik gaf haar nog een overdreven knipoog, voor ik koers zette naar het dorp.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Een geïrriteerd geluid ontsnapte me, waarna ik met een zucht een pijl uit mijn koker trok. Ik tilde de boog op, vestigde mijn blik op het ritme van zijn voeten.
    Als ik de pijl op het juiste moment afschoot, moest het lukken.
    Na nog geen seconde liet ik hem gaan. Hij zoefde bijna geruisloos door de lucht, de scherpe zijkant sneed langs zijn blote voet en boorde zich diep in de grond.
    Hopelijk ging hij er ook nog even op staan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Met een ruk draaide ik me om, trok ook die pijl uit de grond en klemde die in mijn vuist bij de andere.
    "Je weet dat dit geen zin heeft, hè? Dat zodra ik weer het water in kan de verwonding weer helemaal weg is? Wat probeer je te bereiken? Waarom laat je mij niet gewoon eten en leven... en waarom weet ik nog steeds je naam niet?" bedacht ik me opeens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Mijn blik werd bij elk woord donkerder, mijn hand reikte alweer naar een tweede pijl.
    Tot de laatste vraag. Onwillekeurig werd mijn gezicht zachter, knipperde ik een paar keer verbaasd met mijn ogen. 'Mijn naam?' herhaalde ik met een bedenkelijke stem.
    'Jij interesseert je in mijn naam?' vroeg ik spottend.
    Waarom laat je mij niet gewoon eten en leven? Hij wist niet waarom, en het ging hem ook niks aan. Salvator al helemaal niet, en mijn ouders.. Hij zou me zien als een zielig weesje die een zwakke poging deed wraak te nemen..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Ja, je naam. Ik wil weten op wie ik jaag," antwoordde ik, half naar de waarheid. Ik wilde gewoon weten wie ze was. Om haar nu de hele tijd 'het meisje met de pijlen' te noemen werd op den duur ook vervelend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Achterdochtig liet ik mijn blik over zijn gezicht glijden.
    'Adelynn,' zei ik tenslotte. 'Adelynn Jae Callida.'
    Bedenkelijk keek ik weer naar hem op, streek de glanzende lok die in mijn gezicht waaide aan de kant. 'En jij heet..?' vroeg ik toen. Het leek me tenminste dat de Speciem elkaar ook namen gaven, aangezien ze qua intelligentie niet veel verschilden van de mens. Vreemd genoeg niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Adelynn? Dat klinkt veel te onschuldig voor iemand als jij. Iemand die onschuldige jonge mannen zoals ik neerschiet, zomaar omdat ze leven," zei ik grinnikend. "Te onschuldig voor een moordenares."
    Ik zette een paar stappen vooruit, in haar richting. Heel voorzichtig weliswaar, om niet een enorme blunder te begaan en zo onderuit te glijden.
    "Alex," beantwoordde ik daarna haar vraag. "Alex. Devonn. Lynch."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'En Alex klinkt veel te netjes voor iemand als jij.'
    Mijn blik schoot onwillekeurig naar zijn voeten, toen hij wat onhandig dichterbij kwam. Daarna keek ik vanonder mijn lange, donkere wimpers weer bedenkelijk op naar zijn gezicht. Als hij voor me zou staan, zou ik omhoog moeten kijken om zijn ogen te kunnen zien.
    Ik schoot niet op de Speciem omdat ze er waren, maar om wat ze deden. Om wat ze hadden gedaan, mij aan hadden gedaan.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 23:04 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"