• Merwin & Height

Innocent Waters

Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

"Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."

Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

- ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery

Tweede topic *O*

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Alex Devonn Lynch

Ze ging het nog echt doen ook. Ontsnappen. En ik kon er vrij weinig aan doen, met mijn ene arm; die zou zij met haar twee ongeschonden armen en pijlen en twee benen die gemene trappen konden uitdelen ook zo hebben uitgeschakeld. Wat bleef er dan over? Mijn benen. Maar daarvoor moest ik eerst het land op en daar was ik in de minderheid. Ik moest eerst wachten tot ik mijn benen weer terug had en moest daarna de achtervolging inzetten. Helaas was ik niet erg geoefend met mijn benen gezien het feit dat ik zelden op land kwam.
    Ik kwam naast haar omhoog en wierp haar een moorddadige blik toe met mijn donkere ogen.
    "Wacht maar," siste ik. "Je gaat eraan."
    Dit meisje, de eerste mens die ooit in gevecht was gegaan met mij, moest en zou sterven. Ik moest en zou haar tot mijn prooi maken, al was het alleen maar om het doden en niet om het eten.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Adelynn Jae Callida
    'Ik zou nu niet stoer gaan doen als ik weet dat je maar één nuttige arm hebt en jij weet dat ik twee pijlen heb,' sneerde ik hem toe, waarna ik mezelf omhoog trok op de rotsen. Ik hield de pijlen bij me, gleed verder weg van het water en leunde tegen de rotsen.
    De pijlen eindigen uiteindelijk naast me, maar nog steeds in mijn greep. Ik liet mijn doorweekte lichaam tegen de rotsen leunen, haalde dankbaar adem, maar sloot mijn ogen niet. Vanuit mijn ooghoeken bleef ik kijken naar de plek waar ik net vandaan kwam, waar hij nog zou kunnen zijn.
    Zou het lang duren voor hij wraak nam? Misschien wachtte hij tot zijn armen genezen waren, misschien was hij daar te ongeduldig voor. Te moordlustig, en dat zou me niks verbazen van een Speciem.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:36 ]

[Hm, now I don't know what to do. Gaan slapen, Alex laten genezen, or what? (cat)]

Mwh, eigenlijk moet ik wel gaan slapen. Maar ik heb geen zin. (cat)

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:44 ]

Haha, ja ik ook. Morgen weer school (no_chears) En we kunnen moeilijk de hele avond doorgaan met het jagen en ontsnappen (cat)

Ja, dus dan gaan we morgenavond wel verder. Weet ook niet hoe, maar dat zien we dan wel I guess :'D

Hebben we nog een hele nacht en dag om te brainstormen *O*
    See you tomorrow *O*

Slaap lekker *O*

[OEPS ! ABOOO !]

Joehoeee *O*

[Waar kan ik inspringen?]

Ehm, overal? Ik weet niet. Als je nog in gesprek was met iemand, dan moet je wachten, maar anders maakt het niet zoveel uit 8D

[Hoe kan ik beginnen met mijn dorpsbewoner?]

[IHEARTNIALLx ----> xYoung]

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:40 ]

[Oke Matt is gewoon aan het rondlopen denk ik?]