• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 017

'Nou,' begint 8. '18 en ik waren een meisje tegengekomen en die las onze gedachten. Daarvoor had 18 iets met de schaduwen en net dus ik de twee fles vulde, ging het water er al in voordat de flesjes het water aanraakten,' vertelt ze.
    'Dit hele gedoe is gewoon vreemd,' zegt 2 zuchtend.
    Ik knik. 'Het is één groot raadsel. Misschien kunnen we allemaal wel iets vreemds.' Ik wend me tot 18. '18, wat deed je dan met schaduwen?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Boy 18

8 legt het snel uit. 'Dit hele gedoe is gewoon vreemd,' zegt 2 zuchtend. 'Het is één groot raadsel. Misschien kunnen we allemaal wel iets vreemds.' Zegt 17 waarna hij me tot mij wend '18, wat deed je dan met schaduwen?' Ik haal mijn schouder iets op, 'Ze begonnen helemaal te vervormen toen ik er naar keek.'

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Ze begonnen helemaal te vervormen toen ik er naar keek,' antwoord 18 schouderophalend.
    Ik denk even na. 'Dus... 18 kan iets met schaduwen, ik kan iets met vuur en hitte, 8 kan iets met water, en die ene die jullie tegenkwamen - 1 - die kan dus gedachtelezen.' Ik kijk 2 aan. 'Heb jij iets raars opgemerkt bij jezelf?'

Girl 008

'Dus... 18 kan iets met schaduwen, ik kan iets met vuur en hitte, 8 kan iets met water, en die ene die jullie tegenkwamen - 1 - die kan dus gedachtelezen,'zei hij en hij keek naar het meisje. 'Heb jij iets raars opgemerkt bij jezelf?' vroeg hij. 'Dat verklaard trouwens dan denk ik wel waarom ik zo veel zuip,' mompelde ik en nam weer een slok. Ik keek naar het meisje. Ik was wel benieuwd naar haar antwoord.

[Ok, laatste reactie;d moet eten als goed is]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Dus... 18 kan iets met schaduwen, ik kan iets met vuur en hitte, 8 kan iets met water, en die ene die jullie tegenkwamen - 1 - die kan dus gedachtelezen.' 17 kijkt me aan. 'Heb jij iets raars opgemerkt bij jezelf?' Ik haal mijn schouders op , 'niet echt nee'.

Boy 017

8 mompelt nog iets, maar ik kan niet helemaal verstaan wat. 2 haalt haar schouders op. 'Niet echt, nee.'
    'Hmm, dan komen we daar nog wel achter,' zeg ik peinzend. 'Want ik denk dat iedereen hier iets raars kan, en dat we hier daarom gedumpt zijn.'

Boy 18

'Hmm, dan komen we daar nog wel achter,' zegt 17 peinzend. 'Want ik denk dat iedereen hier iets raars kan, en dat we hier daarom gedumpt zijn.' Ik haal mijn schouders op, 'Dat zou best wel eens kunnen,' zeg ik terwijl ik weer naar een schaduw voor me kijk.

Girl 002
    'Hmm, dan komen we daar nog wel achter. Want ik denk dat iedereen hier iets raars kan, en dat we hier daarom gedumpt zijn.' zegt 17. 'Dat zou best wel eens kunnen,' zegt 18. 'Of mijn "gave" is gewoon dat ik 100% in orde ben,' zeg ik na een tijdje.

Boy 017

'Dat zou best wel eens kunnen,' zeg 18 terwijl hij naar een schaduw staart.
    'Of mijn "gave" is gewoon dat ik honderd procent in orde ben,' zegt 2. Ik kijk haar sarcastisch aan. 'Dat denk ik niet. Maar jij beweert dus dat wij niet in orde zijn?'

Girl 002
    'Dat denk ik niet. Maar jij beweert dus dat wij niet in orde zijn?' zegt 17. Ik zucht even, 'je weet heus wel wat ik bedoel. Je bent nou niet bepaald normaal als je zulk soort dingen kan,'

Boy 017

'Je weet heus wel wat ik bedoel,' zegt ze met een zucht. 'Je bent nou niet bepaald normaal als je zulk soort dingen kan.'
    Ik kijk gespeeld beledigd. 'Dat ga ik tegen mijn mama vertellen!'

Girl 008

'Dat ga ik tegen mijn mama vertellen!' zei 17. Ik lachte naar hem. 'Ik durf te wedden dat je niet eens meer weet wie dat is,' zei ik lachend. 'Niet dat ik wel weet wie de mijne is,'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

'Je weet heus wel wat ik bedoel. Je bent nou niet bepaald normaal als je zulk soort dingen kan.' zegt 2. Ik kijk haar even aan en er schiet me iets te binnen. 'Gebeurde er niet iets raars toen we hier zaten, voor de zon? Dat er opeens een wolk er was die meteen weg ging?'

Girl 002
    'Dat ga ik tegen mijn mama vertellen!' zegt 17.'Ik durf te wedden dat je niet eens meer weet wie dat is. Niet dat ik wel weet wie de mijne is,' zegt 8. 'Nou stuur haar maar mijn kant op als je haar hebt gevonden,' zeg ik tegen hem. 'Gebeurde er niet iets raars toen we hier zaten, voor de zon? Dat er opeens een wolk er was die meteen weg ging?' zegt 18 dan. Ik haal mijn schouders op, 'het weer doet wel vaker raar,'

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 17:10 ]

Boy 017

'Ik durf te wedden dat je niet eens meer weet wie dat is,' zegt 8 lachend. 'Niet dat ik wel weet wie de mijne is.'
    'Nou, stuur haar maar mijn kan op als je haar hebt gevonden,' zegt 2.
    'Gebeurde er niet iets raars toen we hier zaten, voor de zon?' zegt 18 opeens. 'Dat er opeens een wolk er was, die meteen wegging?'
    'Het weer doet wel vaker raar,' antwoord 2 daarop schouderophalend.
    'Ja 18, ik denk niet dat daar iets mee is,' zeg ik hoofdschuddend.