• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Girl 002
    'Valt wel mee. Niet veel. Zullen we het laten liggen tot we echt een hongerklop hebben?' Ik knik, 'Okee dat doen we. Zullen we zo maar eens opzoek gaan naar wat water?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 019 # elektriciteit sturen
    Ik loop de laatste passen van het heuveltje af, en zag het zeker; het is een riviertje. Blijer dan ooit ren ik erop af, om daarna erin te springen. Ik hoopte eerlijk gezegd dat dit één of andere rare droom was, maar het water voelde echt aan net zoals mijn vermoeide benen. Het frisse water liet me weer opgeladen voelen, terwijl ik naar da kant kroop. Ik ga plat op mijn rug liggen, uitrustend.

    Boy 022 # Wolven oproepen
    Ik kom aan in de koele oase van bomen. Grijnzend zet ik me tegen een boom, waar ik even op adem kan komen. Ik kijk rond, maar zie niet direct een mens, of enig ander teken van leven. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. Ben ik hier nu echt alleen?

    (btw, waar is iedereen -a-?)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Boy 023
    Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag of er nog andere in de buurt waren. Zuchtend liep ik met grote stappen verder terwijl ik me met de minuut meer eenzamer ging voelen. In de verte zag ik wat blauws en hoopte dat het water was. Ik ging harder lopen en zag inderdaad een beekje. Met een grote grijns maakte ik met mijn handen een kommetje en schepte wat water.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boy 015.

    "dat zag er inderdaad belachelijk uit," grinnikt ze, als ik weer naast haar sta. "Maar het helpt wel" Vervolgt ze nog snel. "Jep," Zeg ik en doe het nog eens, maar nu wat meer overdreven, waardoor we verder komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    'Oké, dat doen we,' knikt ze. 'Zullen we maar eens opzoek gaan naar wat water?' stelt ze vervolgens voor.
    'Als het goed is, heb jij nog een volle fles water in je tas,' herinner ik haar eraan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@summerx Iedereen loopt wat rond en sommige lopen richting de rivier]
    Girl 007
    'Jep,' zegt hij. Hij doet het nog een keer. Alleen nu meer overdreven waardoor we nog verder komen. 'Dit is echt veel beter dan dat hele pokke eind lopen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 002
    'Als het goed is, heb jij nog een volle fles water in je tas,' zegt hij. Ik knik, 'klopt, maar we kunnen beter nu een waterbron vinden dan straks wanneer we omkomen van de dorst,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Klopt, maar we kunnen beter nu een waterbron vinden dan straks, wanneer we omkomen van de dorst,' zegt ze knikkend. Het valt me op dat ze nogal vaak knikt.
    Dan smak ik een keer met mijn mond. 'Eigenlijk ben ik helemaal niet zo dorstig,' zeg ik fronsend. Dat is echt raar. Eerst heb ik het helemaal niet heet, en nu heb ik ook helemaal geen dorst? Dat is gewoon niet gezond.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'Eigenlijk ben ik helemaal niet zo dorstig,' zegt hij fronsend. 'Je bent echt raar,' grinnik ik terwijl ik hem een por geef. 'Maar je krijgt heus nog wel dorst,' vervolg ik iets serieuzer, 'dus zullen we maar opzoek gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 001.
    "Volgens mij kwam ik daar van daar, daar zijn bosjes," Zegt 008. Ik knik en kijk naar de jongen. "Gaat het nog?" Vraagt het meisje bezorgd, en ik kijk hem ook aan. "Als je iets nodig heb of je niet lekker voelt moet je het zeggen,"

    Boy 015.

    "Dit is echt veel beter dan dat hele pokke eind lopen," Zegt ze. "Je hebt gelijk," Zeg ik lachend, als we bij de rivier zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 007
    'Je hebt gelijk,' lacht hij als we bij de rivier komen. Ik hurk neer bij de rivier en gooi wat water in mijn gezicht. Als ik iets verderop wat gestaltes zie geef ik 15 een por en wijs in hun richting.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het is Girl 007 :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Alive is niet dorstig door zijn gave. (A)]

    Boy 017

    'Je bent echt raar,' grinnikt 2 terwijl ze me in mijn buik port. 'Maar je krijgt heus nog wel dorst,' gaat ze dan weer serieus verder. 'Dus zullen we maar opzoek gaan?'
    Ik knik en sta op. Als ik uit de schaduw loop, brand de zon hevig op mijn huid. Maar het voelt... goed. Opeens bal ik mijn handen tot vuisten en moet niezen. 'Haaah...' begin ik. Maar er volgt geen 'tsju'. Er volgt een steekvlam, recht uit mijn neusgaten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Als je iets nodig heb of je niet lekker voelt moet je het zeggen,' zei het meisje en ik knikte. 'Tenzij het water is, dat heb ik niet meer,' zei ik met een lachje. Ik keek weer om me heen. 'Echt, waar zijn we eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you