• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Boy 017

    'Weet jij of er iets te eten in de rugzak zit?' vraagt ze.
    Ik knik en pak mijn tas. Ik haal het gedroogde vlees tevoorschijn en geef het aan haar. 'Geen feestmaaltijd, maar het is tenminste iets.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Zullen we dan maar naar het bos gaan?' vroeg het meisje. Ze was al opgestaan en had haar rugzak over haar schouder gedaan. Ik dronk het laatste beetje water op en zuchtte. 'Was ik altijd al zo'n zuiperd,' mompelde ik zachtjes hard op. Ik keek naar het meisje en knikte toen. 'Graag,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 007
    'Kom, dan gaan we erheen, ookal heb ik geen idee hoelang dat gaat duren,' zegt hij. Ik klim achter hem aan naar beneden. 'Kom,' zeg ik tegen hem waarna ik in de richting van de rivier begin te lopen.

    Girl 002
    Hij knikt en haalt wat gedroogd vlees uit zijn tas, 'Geen feestmaaltijd, maar het is tenminste iets'. Ik knik en zucht even, 'klopt, maar we zullen er ook zuinig mee moeten doen want wie weet hoelang we hier nog vast zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 015.

    "Kom," Zegt ze tegen me, waarna ze in de richting van de rivier begint te lopen. "Kunnen we met wat wind niet wat sneller bij de rivier komen?" Vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    'Klopt, maar we zullen er ook zuinig mee moeten doen, want wie weet hoelang we hier nog vastzitten,' zegt ze met een zucht.
    'Dat is waar,' zeg ik, ook met een zucht. 'Heb je erge honger?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 019 # elektriciteit sturen
    Ik kijk rond, en spits mijn oren. Niet heel erg ver weg zie ik verlaagd plateau, iets wat me daarnet niet was opgevallen. Ik hoor duidelijk iets stromen, en ik beslis er op af te wandelen. Ik gooi met een handige zwaai de rugzak op mijn schouder. Hoopvol stapte ik zelfzeker door, op een redelijk snel tempo. 'Please, laat het water zijn..' zei ik hardop mompelend.

    Boy 022 # Wolven oproepen
    Met mijn neus in de lucht gericht, ruik ik eens goed. De frisse geur van mos komt me tegemoet, terwijl ik verder wandel. Een zalige rilling loopt over mijn rug, terwijl ik hoop op leven te bespeuren.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Wie kan Boy 023 tegenkomen?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    --

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 002
    'Dat is waar. Heb je erge honger?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, 'nee niet echt. Jij wel dan?'

    Girl 007
    'Kunnen we met wat wind niet wat sneller bij de rivier komen?' zegt 15 weer met een grijns op zijn gezicht. 'Waarschijnlijk wel ja,' zeg ik met een klein lachje, 'zullen we het proberen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 001.
    Ze mompelt iets hard op, maar ik luister er niet naar. "Graag," Beantwoord ze mijn vraag. Ik wijs in de verte. "Daar is een donker stipje, dat moet wel bos zijn," Concludeer ik.

    Boy 015.

    "Waarschijnlijk wel ja," Zegt ze met een klein lachje op haar gezicht, "zullen we het proberen?" Stelt ze dan voor. Ik knik instemmend en wapper met mijn armen richting 7. "Dat zag er zeker beschamend uit" Roep ik naar haar als ze een eindje verderop staat en blaas mezelf dan ook een stukje verder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 023
    Ik liep over de kale vlakte. Ik was hier toch niet helemaal alleen? Of wel soms?
    'Hallo!' gilde ik. 'Is hier iemand in de buurt?' Ik had vreselijke dorst en mijn keel voelde verschrikkelijk droog aan. Schreeuwen deed pijn maar de eenzaamheid vond ik erger. Ik keek zoekend om me heen of ik iemand zag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alive

    'Nee, niet echt,' zegt ze hoofdschuddend. 'Jij wel dan?'
    'Valt wel mee,' antwoord ik. 'Niet veel. Zullen we het laten liggen tot we echt een hongerklop hebben?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 007
    Hij wappert met zijn armen waardoor ik een heel stuk naar voren vlieg. 'Dat zag er zeker beschamend uit!' hoor ik hem roepen. 'Dat zag er inderdaad belachelijk,' grinnik ik als hij weer naast me staat, 'maar het helpt wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 008

    Het meisje wees ergens heen. 'Daar is een donker stipje, dat moet wel bos zijn,' zei ze. Ik dacht eventjes na. 'Volgens mij kwam ik daar van daar, daar zijn bosjes,' zei ik. Ik keek de jongen aan. 'Gaat het nog?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you