• Ik had vnv afgesproken met een jongen, om naar de bioscoop te gaan. Heb hem zondag leren kennen met carnaval.
    Okee, ik vraag pap (fkin streng, die kut idioot) Mag het niet omdat hij 19 is en ik 16. Ik mag me nog niet met jongens bezig houden en shit. Ik ben nog niet verstandig. Ik ga er natuurlijk tegen in. En wat krijg ik? Juist, klappen. Hij greep me bij de keel, legt me op de grond, slaat me, tilt me op, smijt me op bed, mept me nog eens. En mam durft niks want die is ook bang klappen te krijgen. Nu zit ik hier op mn kamer...mobiel afgepakt. Die arme jongen af moeten zeggen.... ik voel me gevangen. M'n vader, met zn kk turkse cultuur. ffs.

    kmoest t kwijt. ik weet niet wat k nu moet doen...


    I live for the applause, you will die for it.

    skinwalker schreef:
    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.


    Wtf. Je hebt altijd al geweten dat er iets mis was met die Turken? Dat is echt een kutopmerking.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    skinwalker schreef:
    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.
    oh wauw.. sorry men :[

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 0:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    CurlyHarry schreef:
    Iedereen zegt; politie of kinder telefoon.
    Maar ik zal zeggen, bureau jeugdzorg.
    Wat je vader doet is niet normaal en als ik heel eerlijk ben zit er een draadje bij je los als je geweld gebruikt op je kindersn of iemand in je omgeving. Regel gesprekken voor jou als dat oplucht en voor je ouders. Mischien is therapie voor hun ook een optie, het is niet normaal als je zo bang voor je man bent dat je hem je kinderen laat slaan. En als het echt te ver gaat kan je nog naar de politie gaan. Niet wachten en denken 'het is wel mijn vader' de politie beslist dan wel hoe erg het is en wat voor straf hij krijgt. Je kan niet wachten tot hij echt te ver gaat, want dan is het te laat.

    Precies. Je hebt gelijk. Iemand die je al meerdere keren heeft geslagen, kan daar niet zomaar mee stoppen. Ze moet gewoon met Jeugdzorg contact opnemen. Maar ik denk wel dat als Jeugdzorg dit hoort dat ze het huis wordt uitgezet, en naar een instelling moet. Voor haarzelf, want zo kan ze niet verder groeien als ze thuis blijft. Er moet wel wat aangedaan worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het maakt niet uit welke cultuur je vader heeft, dit kan sws niet! In welke cultuur dan ook.
    Zoals iedereen al zegt : Ga hulp zoeken of zoek een vertrouwenspersoon.


    Tell me about it, stud.

    skinwalker schreef:
    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.


    Er is helemaal niks mis met Turken. Ja, er zijn natuurlijk uitzonderingen maar dit slaat echt nergens op.

    @Hyena

    Dus je vader is Turks en je moeder is Nederlands? Omdat je zegt dat je zeg maar Turks bent.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Er is helemaal niks mis met Turken. Ja, er zijn natuurlijk uitzonderingen maar dit slaat echt nergens op.

    @Hyena

    Dus je vader is Turks en je moeder is Nederlands? Omdat je zegt dat je zeg maar Turks bent.
    yep.


    I live for the applause, you will die for it.

    als je moeder bang is voor hem lijkt het me niet dat die relatie goed loopt dus waarom gaat ze niet gewoon van hem scheiden en met jou ergens anders wonen??
    en nog een vraagje je zegt dat het een kk cultuur is, maar vind je dat omdat hij je slaat? of omdat je niet met die jongen naar de film mag?
    -ik weet weinig van die cultuur-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    PUKKELxDING schreef:
    KINDERTELEFOON. Of politie. Onmiddellijk. Dit is echt gestoord...


    26 - 02 - '16

    skinwalker schreef:
    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.


    'No offense' are you fucking kidding me?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ok, je hebt recht om te zeggen dat het een kut cultuur is omdat je alleen maar de 'cultuur' van je vader hebt ervaren?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ughh.. iedereen hier lekker vrolijk :P


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Maar, best ego om nu voor de Turken op te komen. Heb je er al iets aan gedaan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je kunt de kindertelefoon wel bellen, maar die kunnen er niets aan doen. Als het vaker gebeurd moet je écht naar de politie stappen, want dat is echt niet normaal.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Shogun schreef:
    (...)
    Did you actually read this? Da's een man die z'n gezin angst aanjaagt (haar moeder durft niet eens te zeggen dat hij moet kappen omdat ze anders zelf klappen krijgt!) en jij klaagt over het feit dat ze hem een kut idioot noemt?
    Please. GTFO.


    mee eens.


    The universal language of art.

    Ga inderdaad naar Jeugdzorg. Die kunnen je vast en zeker helpen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive