• Ik had vnv afgesproken met een jongen, om naar de bioscoop te gaan. Heb hem zondag leren kennen met carnaval.
    Okee, ik vraag pap (fkin streng, die kut idioot) Mag het niet omdat hij 19 is en ik 16. Ik mag me nog niet met jongens bezig houden en shit. Ik ben nog niet verstandig. Ik ga er natuurlijk tegen in. En wat krijg ik? Juist, klappen. Hij greep me bij de keel, legt me op de grond, slaat me, tilt me op, smijt me op bed, mept me nog eens. En mam durft niks want die is ook bang klappen te krijgen. Nu zit ik hier op mn kamer...mobiel afgepakt. Die arme jongen af moeten zeggen.... ik voel me gevangen. M'n vader, met zn kk turkse cultuur. ffs.

    kmoest t kwijt. ik weet niet wat k nu moet doen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Shogun schreef:
    (...)
    Did you actually read this? Da's een man die z'n gezin angst aanjaagt (haar moeder durft niet eens te zeggen dat hij moet kappen omdat ze anders zelf klappen krijgt!) en jij klaagt over het feit dat ze hem een kut idioot noemt?
    Please. GTFO.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hyena schreef:
    mam vind het onzin de politie erbij te halen.
    ik durf t ook niet om te doen..

    ik wil gwn met een jongen uitgaan, that's it. hij wil dat ik tot mn 18e gwn single blijf ofzo, daar ging ik op tegen in. hij denkt dat ik achterlijk ben ofzooo en er meteen mee ga neuken. Ga ik er op tegen in, krijg ik dit. jezus christus.
    gaatie ook nog zeggen, als je verder commentaar hebt zorg ik ervoor dat je in het ziekenhuis terecht komt.
    >.>
    Luister... het klinkt misschien als onzin maar hij bedreigt je en hij slaat je. Het spijt me echt maar dan is het geen onzin om de politie erbij te halen. Moet je dan maar wachten tot hij je echt het ziekenhuis inslaat voordat er wat aan gedaan wordt? Ik denk dat je het wel moet doen. Natuurlijk houd je van hem en je ma ook, maar dit is ECHT niet goed.


    Life is hard and then we die

    Hyena schreef:
    mam vind het onzin de politie erbij te halen.
    ik durf t ook niet om te doen..

    ik wil gwn met een jongen uitgaan, that's it. hij wil dat ik tot mn 18e gwn single blijf ofzo, daar ging ik op tegen in. hij denkt dat ik achterlijk ben ofzooo en er meteen mee ga neuken. Ga ik er op tegen in, krijg ik dit. jezus christus.
    gaatie ook nog zeggen, als je verder commentaar hebt zorg ik ervoor dat je in het ziekenhuis terecht komt.
    >.>

    het is echt niet normaal dat hij met zo'n dingen dreigt. echt niet. misschien is de politie ineens een nogal grote stap maar ik zou zeker met iemand hierover gaan praten buiten je gezin, want voor je het weet slaat hij je echt een keer in het ziekenhuis ;s


    effort never betrays you

    Vertel op z'n minst iemand in je omgeving over deze dingen, misschien dat hij/zij kan helpen want dan sta je niet alleen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je vader wil het beste voor je en jij kan best even normaal doen over hem. Wel zou je misschien beter ergens hulp kunnen gaan zoeken. Een klap op z'n tijd is niks mis mee, maar zoals hij het doet gaat het te ver.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Je vader wil het beste voor je en jij kan best even normaal doen over hem. Wel zou je misschien beter ergens hulp kunnen gaan zoeken. Een klap op z'n tijd is niks mis mee, maar zoals hij het doet gaat het te ver.
    Wtf... Wat snap jij niet aan in elkaar slaan?


    Life is hard and then we die

    Pollux schreef:
    Je vader wil het beste voor je en jij kan best even normaal doen over hem. Wel zou je misschien beter ergens hulp kunnen gaan zoeken. Een klap op z'n tijd is niks mis mee, maar zoals hij het doet gaat het te ver.

    .. No words for this..

    Alucard schreef:
    (...)
    .. No words for this..


    i put the fun in funeral

    Whut? Het is echt onnodig van je vader om zo door het lint te gaan, en al helemaal op zo'n manier. o.o'' Zie ik mijn vader nog niet zo snel doen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Pollux schreef:
    Je vader wil het beste voor je en jij kan best even normaal doen over hem. Wel zou je misschien beter ergens hulp kunnen gaan zoeken. Een klap op z'n tijd is niks mis mee, maar zoals hij het doet gaat het te ver.


    Een klap op zijn tijd is niks mis mee?! Mensen kunnen daar een trauma aan over houden en nee, ik overdrijf niet. Ik zal maar niet zeggen wat ik dacht toen ik las wat jij had geschreven

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:56 ]


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    KINDERTELEFOON. Of politie. Onmiddellijk. Dit is echt gestoord...


    Food.

    Dit kan echt niet. Ik snap dat een heftig is om op de politie af te stappen aangezien het hoe dan ook je vader is, dus ik zou je aanraden om op z'n minst een vertrouwenspersoon of iets dergelijks op school op te zoeken.
    Ik vind dit echt heel erg en naar mijn mening moet dit niet kunnen. Zoals ik net al zei; zoek alsjeblieft hulp, want dit mag je jezelf niet aan laten doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Crane schreef:
    Ik zou inderdaad met de kindertelefoon bellen. Die kunnen je vast verder helpen. sterkte <3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Je kunt de kindertelefoon ook online bereiken, als je niet kunt bellen:
    http://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat.php.
    Dit vind ik namelijk echt véél te ver gaan, ook al is het een andere cultuur / geloof. Niemand heeft het recht iemand [vooral zijn familie niet!] te mishandelen omdat hij/zij verliefd is of zo.

    [Iedereen zegt, bel de kindertelefoon. Ahum, d'r telefoon is afgepakt. >_>]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:44 ]

    Randomness schreef:
    Je kunt de kindertelefoon ook online bereiken, als je niet kunt bellen:
    http://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat.php.
    Dit vind ik namelijk echt véél te ver gaan, ook al is het een andere cultuur / geloof. Niemand heeft het recht iemand [vooral zijn familie niet!] te mishandelen omdat hij/zij verliefd is of zo.

    [Iedereen zegt, bel de kindertelefoon. Ahum, d'r telefoon is afgepakt. >_>]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page