• Het gaat over wéér een nieuwe bewoonster die Caro heet (ik wist geen leuke namen meer dus heb ik die van mezelf maar gebruikt).
    Ik heb die story tijdelijk "Caro is Het Huis Anubis" genoemd, maar weten jullie misschien iets beters?


    Caro is de dochter van Ellie en Ivan, de twee advocaten die bijna heel België hebben gezien dankzij hun succes. De enige die niet blij is, is Caro, want zij moet om de 3 maanden opnieuw beginnen in een nieuwe school. Als haar ouders naar Amerika moeten voor hun werk, is voor caro de maat vol en zegt ze dat ze op internaat wil. Haar ouders vinden een internaat voor haar: Het Huis Anubis...
    Maar is het daar wel zo leuk? De huisbaas is doorgedraaid en doet de meest rare actie's. En wat voeren de bewoners toch uit midden in de nacht?

    Conclusie: Caro is nieuw, ze komt bij de club van de oude wilg, en helpt bij het mysterie.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:50 ]


    Define "good".

    Kan je iets meer vertellen? Dan kunnen we je beter helpen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Aesir schreef:
    Kan je iets meer vertellen? Dan kunnen we je beter helpen ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wel, Caro is dus nieuw. Ze slaapt op zolder, vindt de geheime ruimte achter de kast, en hoort "toevallig" de geheime club vergaderen. Ze stormt binnen als ze de graal bewaken en komt zo de geheimen van Anubis te weten en wil graag helpen.


    Define "good".

    Weird house, weird people and weird secrets ?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:54 ]


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je anders een lyric nemen uit een Anubisliedje? Bijvoorbeeld "Samen door de duisternis"?


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Misschien kan je anders een lyric nemen uit een Anubisliedje? Bijvoorbeeld "Samen door de duisternis"?

    Geweldig idee! ECHT bedankt!


    Define "good".

    CAARTJE ALTIJD EERST NAAR MOIZOI KOMEN HEA!? oeps capslock stond aan


    Proud to be part of a fandom

    GinnyW schreef:
    CAARTJE ALTIJD EERST NAAR MOIZOI KOMEN HEA!? oeps capslock stond aan

    xD


    Define "good".