• Ik moet een speurneus (detective of iemand van de polie) hebben uit een serie of boek. Weten jullie iemand?

    Sherlock Holmes

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    sherlock holmes
    Of die mensen bij CSI, NCIS, en andere misdaad serie's


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    als je fan bent van anime dan beveel ik met een warm hart L aan uit death note ^.^ meesterdetective xD
    en anders heb je ook nog mello en near (ook uit dezelfde serie)
    voor de rest vind ik patrick jane (van the mentalist) ook een geweldig persoontje ^.^
    ik hoop dat je er wat aan hebt xD (H)

    MisaAmane schreef:
    sherlock holmes
    Of die mensen bij CSI, NCIS, en andere misdaad serie's

    Ik ken niets van CSO of NCIS. Misdaad serie's kijk ik amper. So yeah, i need every help.

    LikeABird schreef:
    (...)
    Ik ken niets van CSO of NCIS. Misdaad serie's kijk ik amper. So yeah, i need every help.

    1 Kleine hint: Google


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En kunnen jullie me dan helpen met de vragen die ik moet oplossen over de persoon? Sorry als het stoort maar ik heb nog veel te doen.

    Tuurlijk, al denk ik dat je het meeste wel op wiki vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frost
    Pascoe
    Daziel
    Sherlock Holmes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LikeABird schreef:
    En kunnen jullie me dan helpen met de vragen die ik moet oplossen over de persoon? Sorry als het stoort maar ik heb nog veel te doen.

    Nog een hint die een andere gaf: Wikipedia. Geloof me daar staat het vol mee :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Over Sherlock Holmes vind ik vrij veel, maar er zijn van die vragen bij waar ik haast niet weet wat op te antwoorden.

    WhiteQueen schreef:
    Sherlock Holmes


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LikeABird schreef:
    Over Sherlock Holmes vind ik vrij veel, maar er zijn van die vragen bij waar ik haast niet weet wat op te antwoorden.

    Vraag maar, misschien kan ik of een ander helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oké, weet je wat, ik ga het eerst zelf proberen als ik dingen niet weet laat ik het hier weten. Alvast beddankt voor me een personage te geven.

    hylketjeuhx schreef:
    als je fan bent van anime dan beveel ik met een warm hart L aan uit death note ^.^ meesterdetective xD
    en anders heb je ook nog mello en near (ook uit dezelfde serie)
    voor de rest vind ik patrick jane (van the mentalist) ook een geweldig persoontje ^.^
    ik hoop dat je er wat aan hebt xD (H)


    Hell yeah, L is awesome 8D
    Sherlock Holmes kent iedereen wel, al moet er wel wat over weten :l
    Heb je anders nooit een detectiveserie gezien?
    Midsomer Murders of inspector Lewis fzeu..

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:04 ]


    Cookies!

    WhiteQueen schreef:
    Sherlock Holmes


    26 - 02 - '16