• De Harry styles fans kunnen blij zijn, want hij is toch echt single. (: Hij heeft via twitter achter gelaten:

    'Please know I didn't 'dump' caroline. This was a mutual decision. She is one of the kindest, sweetest people I know. Please respect that.'



    grotere versie

    Ik heb er dubbele gevoelens over ..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 11:27 ]


    To infinity and beyond •

    Hehe, goed gedaan Louis :3

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 11:03 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik snap die tweet nog steeds niet.
    Maar okay. Ik voel me best wel sad nu. Ik ben blij en verdrietig te gelijk. Ik hoop dat ze goede vrienden blijven. (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Het kon me vrij weinig schelen, of ze hadden. Maar nu ik het hoor verwachte ik het wel. Love to hear the words Single and Harry in the same line ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Oh, en als er nu nog meer gezeik komt over hen 'samen'. Dan... Ugh. Geen zin in. Het moet nu afgesloten zijn, afgerond, klaar.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik vind het echt rot voor Harry en Caroline, maar stiekem ben ik best wel blij nu.;$


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik las het.
    Told you.
    En Harry houdt toch te veel van flirten om zich al serieus te binden en zo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    K ben nie echt een 1D lover or something, maar k heb ze nooit echt bij elkaar vinden passen als stel ofzo, meer als vrienden. Ach, ze moeten het toch zelf weten, altijd die relaties van popsterren maar


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het is allemaal erg kut voor ze, no sarcasm. Maar ik denk wel dat ze begrijpem dat het toch niet ging werken. I mean common, hij is 17 (18 bijna) en aan het begin van zijn carierre. Zij is 32. Ze zou bezig moeten zijn met een gezin stichten met iemand van haar eigen leeftijd.

    Hooligan schreef:
    Het is allemaal erg kut voor ze, no sarcasm. Maar ik denk wel dat ze begrijpem dat het toch niet ging werken. I mean common, hij is 17 (18 bijna) en aan het begin van zijn carierre. Zij is 32. Ze zou bezig moeten zijn met een gezin stichten met iemand van haar eigen leeftijd.


    Daarom! Maar ja, ik vind het wel rot voor Harry, volgens mij vond hij haar wel echt heel leuk.


    To infinity and beyond •

    Olé olé Haroline is tabee (:
    Haha, oh sorry.
    Nee, ik vind het vervelend voor Harry. Hij vond haar erg leuk.
    Voor haar kan het me niets schelen, en voor mezelf ben ik natuurlijk MEER DAN BLIJ.


    I'm in love with you and all your little things

    Ahw, jammer voor hem. Ik ga nu niet zeggen dat ik er blij van word, al vond ik haar wel te oud. Ik vind het zo vervelend dat al die obsessed fans nu blij zijn dat hij single is; alsof ze nu ineens een kans hebben bij hem of zo?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 16:56 ]

    Hooligan schreef:
    Het is allemaal erg kut voor ze, no sarcasm. Maar ik denk wel dat ze begrijpem dat het toch niet ging werken. I mean common, hij is 17 (18 bijna) en aan het begin van zijn carierre. Zij is 32. Ze zou bezig moeten zijn met een gezin stichten met iemand van haar eigen leeftijd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    RINUS schreef:
    Ahw, jammer voor hem. Ik ga nu niet zeggen dat ik er blij van word, al vond ik haar wel te oud. Ik vind het zo vervelend dat al die obsessed fans nu blij zijn dat hij single is; alsof ze nu ineens een kans hebben bij hem of zo?


    Dat is niet de reden waarom obsessed fans blij zijn.
    Ze zijn gewoon blij omdat hij niet meer met een oude heks iets heeft.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik vind het ergens wel lullig voor hem..
    Ik denk dat hij dit niet heeft besloten omdat hij niks meer voor haar voelt, maar meer omdat de fans er zo negatief over zijn.
    Hij zal zich vast wel realiseren dat een relatie tussen een 17-jarige en een 32-jarige niet relevant is. Maar als hij gelukkig is met haar waarom niet, toch? Ik denk dat deze breuk toch groot en deels is beïnvloed door de fans die haar niet mogen.
    Na mijn inziens heeft ze niks verkeerd gedaan. Oké ja, het leeftijds verschil maakt het vreemd & ze heeft hier en daar wat gezegt over Directioners, maar vind je het gek als je de heletijd commentaar & bedreigingen van hen krijgt.
    Dit is hoe ik erover denk..

    Ik vond het toch al onwaarschijnlijk dat hij echt een goede, gelijkwaardige relatie zou hebben met zo'n oud iemand.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the