• De titel zegt het al :)
    Ik zoek leuke 16+ verhalen

    16+ in de zin van seks, of 16+ in de zin van horror/thriller?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Of allebij ;D


    Proloog:
    Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

    Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


    - Onbekende personen
    - Thriller (Denk ik toch ;))
    - Beetje Drama en beetje liefde
    - Nederlands gesproken
    - Verkrachting
    - Verraad

    Klikkie

    Hopelijk is dit iets wat je aanstaat ;P

    Thanx dat is wel wat ja :D

    Mijn yaoi-verhaal _O_.
    Invading his vital regions [Russia x Prussia].


    No growth of the heart is ever a waste

    De control-freak

    Hij is al wel afgelopen:)


    Bad decisions make good stories.

    Misschien meer ik zoek er ook :$


    Carpe Diem, Speak to many Listen to few

    Hmm fijn dat je me aan De control freak helpt herinneren, :) ben er ooit in begonnen,, maar kreeg het erg druk met school :P was hem vergeten :D ik begin weer op nieuw :) jeej