• Ik had vnv afgesproken met een jongen, om naar de bioscoop te gaan. Heb hem zondag leren kennen met carnaval.
    Okee, ik vraag pap (fkin streng, die kut idioot) Mag het niet omdat hij 19 is en ik 16. Ik mag me nog niet met jongens bezig houden en shit. Ik ben nog niet verstandig. Ik ga er natuurlijk tegen in. En wat krijg ik? Juist, klappen. Hij greep me bij de keel, legt me op de grond, slaat me, tilt me op, smijt me op bed, mept me nog eens. En mam durft niks want die is ook bang klappen te krijgen. Nu zit ik hier op mn kamer...mobiel afgepakt. Die arme jongen af moeten zeggen.... ik voel me gevangen. M'n vader, met zn kk turkse cultuur. ffs.

kmoest t kwijt. ik weet niet wat k nu moet doen...

I live for the applause, you will die for it.

Mirth schreef:
    (...)

Wtf. Je hebt altijd al geweten dat er iets mis was met die Turken? Dat is echt een kutopmerking.

Neen, ik vind dat geen kutopmerking. Als ik hier alles moet neerzetten wat ik allemaal in m'n leven heb meegemaakt met Turken/Marokkanen zou je wel anders doen. En ja, ik weet dat er ook 'goede' buitenlanders zijn, maar die ben ik toch nog niet tegengekomen.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

skinwalker schreef:
    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.

Die 1e zin.. Wat een kutopmerking, gtfo.

The universal language of art.

http://www.watkanikdoen.nl/
    Neem deze site, ik hoop dat het helpt. Ik voel me best rot om die reactie nu, oke.
    En als jij het niet durft dan moet je het gewoon zeggen, heel Q staat achter je inclusief Uneventful. Ook al reageerde ik bot.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

OHMYZAYNx schreef:
    (...)

Die 1e zin.. Wat een kutopmerking, gtfo.

Nou dan vind jij dat dan maar, ik zeg hier alleen mijn mening, bij mijn weten is dat nog niet verboden :).

Aife schreef:
    Huh mis ik soms reacties ofzo? Ik zie alleen Uneventful... (Sorry, dat ik offtopic ga)

Btw: Ga inderdaad naar Jeugdzorg. Die kunnen je vast en zeker helpen.
    Edit: Die Montreal en die (volgens mij) Omyzayn ofzo zie ik ook, alleen ik zie een aantal random reacties van Uneventful

Ik snap het niet?

skinwalker schreef:
    (...)

Neen, ik vind dat geen kutopmerking. Als ik hier alles moet neerzetten wat ik allemaal in m'n leven heb meegemaakt met Turken/Marokkanen zou je wel anders doen. En ja, ik weet dat er ook 'goede' buitenlanders zijn, maar die ben ik toch nog niet tegengekomen.

Ugh ik kan daar zo niet tegen hè. Pfft, ok. Idc.

skinwalker schreef:
    (...)

Nou dan vind jij dat dan maar, ik zeg hier alleen mijn mening, bij mijn weten is dat nog niet verboden :).

nee oke, maar ik kan niet tegen dat soort opmerkingen. Echt niet. ._.

The universal language of art.

Uneventful schreef:
    (...)

Ugh ik kan daar zo niet tegen hè. Pfft, ok. Idc.

Oké, sorry, mijn opmerking was misschien iets te 'direct', maar ja, ik ben ook heel m'n leven racistisch opgevoed geweest. Ik neem m'n woorden terug.

Uneventful schreef:
    (...)

Ik snap het niet?

Nvm...

Deep inside, I've never felt alive

Het kan zijn dat ik iets anders denk over ouders, maar begrijp me niet verkeerd door mijn reactie. Jou vader heeft je mishandelt, ik geef je gelijk.

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Ga naar de politie of de kindertelefoon ofzo. Dit is normaal man. D:

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik denk inderdaad dat je wel hulp moet zoeken, hoewel je misschien eerder anoniem kan chatten met iemand van de kindertelefoon (dat kan toch? Hmm, volgens mij wel, ik weet het niet helemáál zeker) om te kijken wat voor gevolgen het heeft als je écht aan de bel trekt. Want inderdaad, hier moet iets aan gedaan worden, maar ik snap ook wel dat je niet direct uit huis geplaatst wil worden.

Af en toe een tik snap ik opzich wel, maar dan bedoel ik ook echt af en toe. En dan nog niet hard. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke tegen mishandeling, maar ik begrijp best dat je af en toe uithaalt als je echt razend word. Als je het achteraf uitpraat en je verontschuldigd en het blijft bij een paar keer is er op zich niets aan de hand, vind ik.

En ik moet het toch even zeggen dat echt niet alle buitenlanders zo zijn. Ja, in dit geval wel, maar ik ben zo'n koppig persoon dat het toch moet zeggen. Don't eat me.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 17:05 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

skinwalker schreef:
    (...)

Oké, sorry, mijn opmerking was misschien iets te 'direct', maar ja, ik ben ook heel m'n leven racistisch opgevoed geweest. Ik neem m'n woorden terug.

Ik ook. Mijn vader is racistisch en mijn moeder ook wel, al geeft ze het niet toe. Ze vinden dat er ook iets mis is met Turken en Marokkanen en raden me het erg af om met hen om te gaan. En guess what? Ik heb niks tegen hen.

OT: Dat is echt kut en niet normaal. Dit moet je melden. Kan je niet de gsm van je vriendin lenen of zo? Dan kan je daarmee naar de hulpdiensten bellen. En je vader kan jou en je moeder dan niks meer maken. Het is toch jouw schuld niet dat je verliefd bent? Zoiets gebeurd nou eenmaal. Gebeurd zo'n dingen vaak of is het maar één keer?

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

*pakt telefoon*

Ik zou politie bellen D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Hyena schreef:
    mam vind het onzin de politie erbij te halen.
    ik durf t ook niet om te doen..

ik wil gwn met een jongen uitgaan, that's it. hij wil dat ik tot mn 18e gwn single blijf ofzo, daar ging ik op tegen in. hij denkt dat ik achterlijk ben ofzooo en er meteen mee ga neuken. Ga ik er op tegen in, krijg ik dit. jezus christus.
    gaatie ook nog zeggen, als je verder commentaar hebt zorg ik ervoor dat je in het ziekenhuis terecht komt.
    >.>

kan je daar mooi uitleggen wat je vader heeft gedaan.
    Ik wordt ook wel eens geslagen, maar dit zou ik nooit pikken.
    Sterkte.

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!