• Tegenwoordig hebben leerlingen geen privacy meer op social media.
    Bij mij op school word er namelijk gecontroleerd.
    Als je iets slechts zegt over de school kun je gewoon geschorst worden en dat vind ik dus nergens op slaan.

    Wat vinden jullie en wordt er ook op jullie school gecontroleerd?


    I'm short

    Ja, wij worden gecontroleerd. Zowel Facebook als Twitter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Overdreven, maar toch is het dom dat ze op school op Twitter gaan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, hopelijk niet.
    Maar ik heb overigens geen twitter.

    Toch hebben de scholen een beetje gelijk. Zeg eens eerlijk, ik bedoel, bij mij op school is er iemand geschorst omdat hij doodsbedreigingen op twitter had gezet naar de school toe. Bij wijze van een grap, dat gaat toch écht te ver. Daarom vind ik het best kunnen. En als je privacy wilt, moet je dat maar niet erop zetten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Escritura schreef:
    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    This very much. Ik vind het altijd grappig als mensen klagen over gebrek aan privacy op sociale media <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    en daarom ben ik blij dat mijn twitter niet mijn echte naam heeft, en mijn facebook mogen ze controleren. Ik ben niet zo dom om daar dingen over school te gaan zetten

    Biologist schreef:
    Nee, hopelijk niet.
    Maar ik heb overigens geen twitter.

    Toch hebben de scholen een beetje gelijk. Zeg eens eerlijk, ik bedoel, bij mij op school is er iemand geschorst omdat hij doodsbedreigingen op twitter had gezet naar de school toe. Bij wijze van een grap, dat gaat toch écht te ver. Daarom vind ik het best kunnen. En als je privacy wilt, moet je dat maar niet erop zetten.


    Buiten school val je niet onder schoolregels. Tenminste, ik vind dat dat niet hoort. Doodsbedreigingen kunnen misschien tot gevolgen leiden, afhankelijk van de ernst. Maar als je denkt dat de persoon in kwestie is moet niet de school maar de politie optreden. Maar het zou niet moeten kunnen dat je straf krijgt op school omdat je thuis na schooltijd loopt te klagen over een leraar.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Buiten school val je niet onder schoolregels. Tenminste, ik vind dat dat niet hoort. Doodsbedreigingen kunnen misschien tot gevolgen leiden, afhankelijk van de ernst. Maar als je denkt dat de persoon in kwestie is moet niet de school maar de politie optreden. Maar het zou niet moeten kunnen dat je straf krijgt op school omdat je thuis na schooltijd loopt te klagen over een leraar.


    Nee nee, dat vind ik eigenlijk ook, dat laatste.
    Maar hij/zij is ook opgepakt door de politie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Escritura schreef:
    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    Your make-up is terrible

    Lynnx schreef:
    en daarom ben ik blij dat mijn twitter niet mijn echte naam heeft, en mijn facebook mogen ze controleren. Ik ben niet zo dom om daar dingen over school te gaan zetten


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het niet kunnen. Gelukkig doen ze het bij ons niet. Niet dat ik er ook maar iets negatiefs over school opzet. Ik tweet niet over school haha. En mijn twitter is privé, dus je moet mij toch eerst volgen voordat je het kan zien.


    Tell me about it, stud.

    Buiten de school mag je doen wat je wil. Binnenkort ga je me vertellen dat ze een zendertje onder je huid steken om af te luisteren of je er iets slechts over zegt...
    Als ze mij daarvoor zouden schorsen omdat ik er iets slechts over zeg op zo'n site dan zou ik eens goed met ze lachen, mijn gedacht zeggen en gewoon blijven gaan, waarop slaagt dat nu. Man, man, man. Dat wil zeggen dat het dikke controlefreaks zijn, meer is dat niet.
    En dus kan je ook geschorst worden als je eens sarcastisch bezig bent? Ah ja, want die serieuze imbecielen kennen geen grap...

    Ik erger mij aan zo'n gedrag van scholen gevangenissen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Thankful schreef:
    Ik vind het niet kunnen. Gelukkig doen ze het bij ons niet. Niet dat ik er ook maar iets negatiefs over school opzet. Ik tweet niet over school haha. En mijn twitter is privé, dus je moet mij toch eerst volgen voordat je het kan zien.


    Ookal heb je een slotje op je twitter, ze komen er toch in...


    I'm short

    Ik vind het niet kunnen want we hebben niet voor niets vrijheid van meningsuiting en als een leerling vind dat zijn of haar school slecht is moet diegene gewoon kunnen zeggen. Daarnaast kan ik op mijn school laptop niet op twitter aangezien ik dan de melding krijg dat de site niet voor school doeleinden kan worden gebruikt


    Physics is awesome