• Op mijn vakantiewerk heb ik een jongen leren kennen N. Hij was meteen vriendelijk tegen me en we konden samen lachen. En uiteindelijk na onze gsm-nummers uit te wisselen hebben we meer contact buiten het werk en zo heeft hij ook toegegeven dat hij me leuk vind. Ik vond het in eerste instantie WAUW Ö. Ik voelde me ook goed bij hem.
    Maar sindsdien smst hij constant, houdt hij me op het werk steeds in het oog, ... (ik weet het, ik ben nooit tevreden haha). Maar dat schrikt me af. Ik wil wel een vriendje, maar dan een vriendje dat ik meteen kan zeggen, ja! Met hem wil ik verder gaan enzo. En bij hem twijfel ik. Ook heb ik wat bindinsangst.
    Ik heb vrienden en af en toe spreek ik graag met ze af. Maar ik ben ook graag thuis, gewoon op m'n eentje.
    Ook zegt hij iedere dag, dat hij aan me denkt, dat hij me mist en blablabla. En dat schrikt me nog meer af. Want dat heb ik niet bij hem - al weet ik dat hij het misschien ook maar zegt, en het geen waar is.
    En dan is er nog iets. Hij is een anderhalf jaar jonger. (ontdekte ik achteraf). Oke, ergens moet ik me daarover geen druk maken. Maar ik wil altijd al een oudere jongen, een volwassen iemand - toch ook wat kinds in zich natuurlijk, dat is schattig. Ik denk dat ik al iets verder in het leven sta dan hem. Wanneer ik al werk, studeert hij nog en ...

    Ergens wil ik wel bij hem zijn. Maar vijf minuten later schrikt het me alweer af. En nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Ik loop er nu al dagen mee rond en ik krijg er gewoon buikpijn van.

    Bedankt als jullie dit alles werkelijk gelezen hebben D:

    ik heb dat ook ;3
    Als ik dan bij diegene ben wil ik weg
    Maar als ik niet bij hem ben mis ik hem
    Ik denk dat als je echt bij hem past dat het dan wel anders voelt.. Probeer er met hem over te praten anders?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zeg in een aardige/subtiele manier, misschien een beetje grappend, zo van; 'Hey man, ben je de FBI ofzo, je houdt me steeds in de gaten, haha'
    Zoiets?
    Ik ben slecht in advies, sorry :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Same here.. Dat voelt echt klote. Vooral omdat ik niet weet wat ik eraan moet doen.
    <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    I totally get you. I've been through the same thing. (:
    Mijn tip, probeer hem duidelijk te maken dat hij niet te snel moet willen en je ruimte moet geven. Als hij toch door blijft gaan, moet je duidelijk maken dat hij ermee moet kappen of dat je anders weg bent. Hard, maar eerlijk.
    Het is nooit goed om het niet duidelijk te maken. En ik kan het weten, want ik ben daardoor m'n ex kwijtgeraakt, haha.
    Jongens die te lief zijn, brr..


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    pimb1997 schreef:
    hoi


    hoi?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    ik heb dat ook ;3
    Als ik dan bij diegene ben wil ik weg
    Maar als ik niet bij hem ben mis ik hem
    Ik denk dat als je echt bij hem past dat het dan wel anders voelt.. Probeer er met hem over te praten anders?

    Ik wil proberen met hem te praten. Ik wil hem zeggen dat ik hem leuk vind, maar dat ik hem nog niet genoeg ken, voor ik me 100% er goed bij kan voelen.
    Maar als dat gevoel dan blijft, ben ik bang dat ik hem zal kwetsen, het is en blijft een lieve jongen.

    Hysterical schreef:
    I totally get you. I've been through the same thing. (:
    Mijn tip, probeer hem duidelijk te maken dat hij niet te snel moet willen en je ruimte moet geven. Als hij toch door blijft gaan, moet je duidelijk maken dat hij ermee moet kappen of dat je anders weg bent. Hard, maar eerlijk.
    Het is nooit goed om het niet duidelijk te maken. En ik kan het weten, want ik ben daardoor m'n ex kwijtgeraakt, haha.
    Jongens die te lief zijn, brr..


    Ja, zo ben ik er ook al twee kwijt geraakt. En daardoor wil ik het nu niet weer doen. Voor hem maar ook voor mezelf.
    Ja ook is mijn type eerder een jongen die eens zijn mening durft zeggen. Hij is denk ik zo, helemaal niet! Haha. Hij is te lief en te braaf xp.

    Ik zou eerlijk tegen hem zijn. Kijk, hoe je het ook doet, je zal die jongen ergens kwetsen. Al is het nu door hem te negeren of door hem alles eerlijk te zeggen. Wat denk je dat hij het meest zal waarderen? Zeg het hem op een rustige, vriendelijke manier. Het best is om te zeggen dat je wat tijd hebt en dat je vindt dat hij nogal snel gaat. Zeg ook dat je nogal op je vrijheid gesteld ben. (Oké, dit leidt ik alleen maar af van je bericht xd.) No worries, als het goed loopt, dan loopt het goed, maar als hij boos wordt, fuck hem, hij respecteert je dan niet genoeg.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    Ik zou eerlijk tegen hem zijn. Kijk, hoe je het ook doet, je zal die jongen ergens kwetsen. Al is het nu door hem te negeren of door hem alles eerlijk te zeggen. Wat denk je dat hij het meest zal waarderen? Zeg het hem op een rustige, vriendelijke manier. Het best is om te zeggen dat je wat tijd hebt en dat je vindt dat hij nogal snel gaat. Zeg ook dat je nogal op je vrijheid gesteld ben. (Oké, dit leidt ik alleen maar af van je bericht xd.) No worries, als het goed loopt, dan loopt het goed, maar als hij boos wordt, fuck hem, hij respecteert je dan niet genoeg.

    Bedankt voor de tip.
    Zelf had ik er al aan gedacht, maar durfde die stap niet te zetten. Maar aangezien ik er niet alleen zo over denk. Dan moet ik het wel gewoon doen, op die manier.