• Hallo allemaal,
    ben jij weleens gepest?
    Zoja hoe ben je ermee omgegaan?
    Deze topic is bedoeld voor de mensen die gepest zijn,
    hier kan je je hart luchten.


    Vas Happening.

    Nou, laat ik het zo zeggen.
    Ik heb op de basisschool niet echt vrienden gehad.
    In de eerste had ik op het laatst ruzie met iedereen en in de tweede werd ik buitengesloten.

    Maar ach, als echt pesten zie ik het allemaal niet.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 22:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laat ik het zo zeggen dat daardoor mijn zelf gedoetje gigantisch om laag gekelderd is daardoor


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Van groep vier, tot groep acht door de zelfde persoon en zijn één jaar jongere broertje.
    Ging ik in groep zes verhuizen, fml, werden ze mijn achterbuurjongetjes en onze moeders goede vriendinnen. Heb nog nooit zo hard gehuild.
    Ben blij dat ik bij mijn vader ben gaan wonen.


    ' Nyctophilia '

    Veel mensen zeiden dat ik een jongen was , omdat ik op voetbal zat. & misschien zo kleedde ?
    Daarom dus.


    Danmarks Dynamite.

    Dat ligt aan je definitie van pesten. Maar echt gepest niet, nee. Wel gehaat, gewantrouwd en gemeden. Maar dat heeft meer iets te maken met mijn verleden dan met mij zelf.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Midna schreef:
    Laat ik het zo zeggen dat daardoor mijn zelf gedoetje gigantisch om laag gekelderd is daardoor


    Hoe ben je hiermee omgegaan?
    heb je het uiteindelijk kunnen verwerken?


    Vas Happening.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Hoe ben je hiermee omgegaan?
    heb je het uiteindelijk kunnen verwerken?


    Nou niet dus ;P ik was blij dat die kerel die het aanstichtte van school was gegaan (: En nu beetje bij beetje begin ik het weer omhoog te krijgen ;d Niet zo heel simpel, aangezien ik vorig jaar er weer een klap tegen aan kreeg. Maar dat had niks te maken met pesten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel erg gepest ofzo niet echt, maar in het lager en het begin van het middelbaar durfden 'vriendinnen' wel eens gemeen zijn tegen me of me afkraken of dergelijke. Daarom is mijn zelfbeeld heel erg laag geworden en probeer ik voor iedereen perfect te zijn, waardoor ik het allemaal alleen maar erger maak en ze verder van me weg duw in plaats. Dat gebeurt nu met mijn vriend en ik wil er alles aan doen om me te veranderen, maar het lukt gewoon niet. Iets wat er al jarenlang inzit, verander je duidelijk niet in één à twee jaar..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Midna schreef:
    (...)

    Nou niet dus ;P ik was blij dat die kerel die het aanstichtte van school was gegaan (: En nu beetje bij beetje begin ik het weer omhoog te krijgen ;d Niet zo heel simpel, aangezien ik vorig jaar er weer een klap tegen aan kreeg. Maar dat had niks te maken met pesten.


    Gelukkig dat hij was weggegaan.
    Ik begrijp absoluut niet waarom mensen pesten.
    Waarom is het zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten.
    Hoe ga je hiermee om als ik vragen mag?
    Praat je hier weleens met iemand over bijv je ouders?


    Vas Happening.

    ja op de basisschool, ze zeiden altijd dat ik dik en lelijk was... toen had ik er heel erg last van, maar nu niet meer ;D ik heb het gewoon uitgehouden tot ik naar de middebare ging. en nu als iemand zo'n opmerking maakt, ookal is het voor de grap, trek ik me er niets meer van aan.
    maar eigenlijk, diep van binnen ben ik er wel verschikkelijk onzeker van geworden... maar dat laat ik niet merken, maar toch, als menden het zeggen doet het diep van binnen wel pijn...
    in de eerste ging allen echt heel goed ik kreeg meer vrienden en haalde best goede cijfers, tot ik in het zieken huis kwam, want ik werd met spoed geopereerd, want ik had een teratnoom ofzo (valt onder tumoren), op mijn linker eierstok. dus die is nu weg. maar ik misde dus een paar weken school, nog niet eens zo heel veel, maar toen ik terug kwam ging alles echt slecht qua cijfers. ik kon zoveel leren als ik wou maar ik haalde alleen maar onvoldoendes. dus aan het eide van het jaar kreeg ik te horen dat ik een keuze had : of naar havo of het jaar over doen. ik had er voor gekozen om naar havo te gaan, maar al mijn andere vriendinnen gingen wel allemaal naar vwo.
    in het tweede kwam ik dus in mijn nieuwe klas, in het begin was het wel een leuke klas, maar later niet meer. ze gingen me negeren en als ze iets zeiden dan was het als ik, in hun ogen, iets verkeerd deed of om te zeggen dat ik lelijk was. het sloopte me gewoon van binnen, elke dag wat meer.
    ik was dus ook best vaak ziek omdat ik mijn klas niet meer kon trekken, waardoor ik allemaal reactie's kreeg van vrienden, of ik bang was of ik niet nog lager zou zakken. BAM nog meer pijn. op de geven moment wou ik gewoon niets meer, alleen nog in mijn bed liggen.
    mijn moeder had toen de school gebeld en uiteindelijk ben ik naar een andere klas gegaan.
    in die nieuwe klas is het echt VEEL leuker dan in de andere, nog niet perfect, maar veel leuker.
    alleen ik ben eigenlijk nog wel heel onzeker, altijd als iemand zeg dat ik lelijk ben of dik doet het zo'n pijn... gelukkig word ik niet echt meer dik genoemt...

    wow lang verhaal....


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Negligible schreef:
    Heel erg gepest ofzo niet echt, maar in het lager en het begin van het middelbaar durfden 'vriendinnen' wel eens gemeen zijn tegen me of me afkraken of dergelijke. Daarom is mijn zelfbeeld heel erg laag geworden en probeer ik voor iedereen perfect te zijn, waardoor ik het allemaal alleen maar erger maak en ze verder van me weg duw in plaats. Dat gebeurt nu met mijn vriend en ik wil er alles aan doen om me te veranderen, maar het lukt gewoon niet. Iets wat er al jarenlang inzit, verander je duidelijk niet in één à twee jaar..

    Ik begrijp wat je bedoeld, je zelfbeeld word idd laag.
    Ik had ook zoiets meegemaakt, de vriendschap is uiteindelijk toen verbroken.
    Je moet proberen het een plek te geven anders gaat het je relatie met andere beinvloeden.
    Zoiets heeft tijd nodig dat gebeurd niet 123.


    Vas Happening.

    Biologist schreef:
    Nou, laat ik het zo zeggen.
    Ik heb op de basisschool niet echt vrienden gehad.
    In de eerste had ik op het laatst ruzie met iedereen en in de tweede werd ik buitengesloten.

    Maar ach, als echt pesten zie ik het allemaal niet.

    Lijkt redelijk op mijn levensverhaal ;], alleen ik had in tweede vriendinnen gekregen :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind niet dat ik gepest ben nee.


    -

    JustYouAndMe schreef:
    ja op de basisschool, ze zeiden altijd dat ik dik en lelijk was... toen had ik er heel erg last van, maar nu niet meer ;D ik heb het gewoon uitgehouden tot ik naar de middebare ging. en nu als iemand zo'n opmerking maakt, ookal is het voor de grap, trek ik me er niets meer van aan.
    maar eigenlijk, diep van binnen ben ik er wel verschikkelijk onzeker van geworden... maar dat laat ik niet merken, maar toch, als menden het zeggen doet het diep van binnen wel pijn...
    in de eerste ging allen echt heel goed ik kreeg meer vrienden en haalde best goede cijfers, tot ik in het zieken huis kwam, want ik werd met spoed geopereerd, want ik had een teratnoom ofzo (valt onder tumoren), op mijn linker eierstok. dus die is nu weg. maar ik misde dus een paar weken school, nog niet eens zo heel veel, maar toen ik terug kwam ging alles echt slecht qua cijfers. ik kon zoveel leren als ik wou maar ik haalde alleen maar onvoldoendes. dus aan het eide van het jaar kreeg ik te horen dat ik een keuze had : of naar havo of het jaar over doen. ik had er voor gekozen om naar havo te gaan, maar al mijn andere vriendinnen gingen wel allemaal naar vwo.
    in het tweede kwam ik dus in mijn nieuwe klas, in het begin was het wel een leuke klas, maar later niet meer. ze gingen me negeren en als ze iets zeiden dan was het als ik, in hun ogen, iets verkeerd deed of om te zeggen dat ik lelijk was. het sloopte me gewoon van binnen, elke dag wat meer.
    ik was dus ook best vaak ziek omdat ik mijn klas niet meer kon trekken, waardoor ik allemaal reactie's kreeg van vrienden, of ik bang was of ik niet nog lager zou zakken. BAM nog meer pijn. op de geven moment wou ik gewoon niets meer, alleen nog in mijn bed liggen.
    mijn moeder had toen de school gebeld en uiteindelijk ben ik naar een andere klas gegaan.
    in die nieuwe klas is het echt VEEL leuker dan in de andere, nog niet perfect, maar veel leuker.
    alleen ik ben eigenlijk nog wel heel onzeker, altijd als iemand zeg dat ik lelijk ben of dik doet het zo'n pijn... gelukkig word ik niet echt meer dik genoemt...

    wow lang verhaal....


    Oei, dat is heel gemeen van hun.
    Ik begrijp echt niet waarom andere mensen moeten pesten.
    Laat gewoon iedereen in zijn waarde.
    Gaat het nu al beter met je..?
    Ik begrijp dat het pijnlijk is als iemand zoiets zegt.
    Woorden kunnen namelijk hard aankomen, helaas beseffen ze dat niet.
    Mensen die pesten zijn zelf gewoon heel onzeker.


    Vas Happening.

    Ik zit op dit moment op de basisschool, en wordt gepest door mijn afkomst, en omdat ik volgens hun "raar" ben. ^^


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.