• Tegenwoordig hebben leerlingen geen privacy meer op social media.
    Bij mij op school word er namelijk gecontroleerd.
    Als je iets slechts zegt over de school kun je gewoon geschorst worden en dat vind ik dus nergens op slaan.

    Wat vinden jullie en wordt er ook op jullie school gecontroleerd?


    I'm short

    GoedeleLover schreef:
    Oké. Even serieus, van mij mogen ze best lezen wat ik over mijn school denk. Ik ga daar niet moeilijk over doen. Het is mijn mening en als ik mijn school een kutschool vind dan mag ik dat, vind ik, gewoon zeggen.

    Dat kun jij heel leuk vinden, maar je als je school daar anders over denkt, heb jij sowieso vrij weinig in te brengen :W

    Pretty fucked-up.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het sterker vertellen. Ik had op Facebook geplaatst dat ik mijn school een kut school vond en toen vroeg een moeder van een vriendin van mij of ik dat er af wilde halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Dat kun jij heel leuk vinden, maar je als je school daar anders over denkt, heb jij sowieso vrij weinig in te brengen :W

    Pretty fucked-up.


    Leuk voor ze. Dan word ik geschorst maar ik ga niet op passen op wat ik zeg. Als ze aan mij zouden vragen om een enquête in te vullen zou ik precies het zelfde in vullen als wat ik op twitter/facebook zeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Ik zou het sterker vertellen. Ik had op Facebook geplaatst dat ik mijn school een kut school vond en toen vroeg een moeder van een vriendin van mij of ik dat er af wilde halen.


    Dat vind ik weer nergens op slaan Facebook, waarom bemoeien ouders zich ermee ik bedoel maar het is je eigen mening en ze hebben daar weinig over te zeggen. Mijn mening dan. En het meeste wat leerlingen zeggen is meestal alleen op dat moment serieus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    GoedeleLover schreef:
    Ik zou het sterker vertellen. Ik had op Facebook geplaatst dat ik mijn school een kut school vond en toen vroeg een moeder van een vriendin van mij of ik dat er af wilde halen.



    quidquid excusatio prandium pro

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Leuk voor ze. Dan word ik geschorst maar ik ga niet op passen op wat ik zeg. Als ze aan mij zouden vragen om een enquête in te vullen zou ik precies het zelfde in vullen als wat ik op twitter/facebook zeg.

    Haha I agree. Ik post gewoon waar ik zin in heb, dan aanvaar ik de consequenties wel. Maar bij mij controleren ze dat toch niet (:
    & die moeder had ik uitgelachen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Haha I agree. Ik post gewoon waar ik zin in heb, dan aanvaar ik de consequenties wel. Maar bij mij controleren ze dat toch niet (:
    & die moeder had ik uitgelachen XD


    Same, sosciale media is er niet voor niets u_u


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Haha I agree. Ik post gewoon waar ik zin in heb, dan aanvaar ik de consequenties wel. Maar bij mij controleren ze dat toch niet (:
    & die moeder had ik uitgelachen XD


    Haha, ik ook. Mijn school controleert toch niet. Of anders doen ze er niks aan. En ik heb het maar weg gehaald aangezien ik geen gezeik wilde maar later die avond had ik het er weer opgeplaatst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn school controleert niet. Alleen is er weleens een leerling zo slim geweest om te tweeten:

    'Geschiedenis is saai, @bernrode'

    toen had hij dus onze school gelinkt, en 10 minuten later kwam daar iemand het lokaal binnen lopen. '...', kom even mee..

    Bangarang schreef:
    Mijn school controleert niet. Alleen is er weleens een leerling zo slim geweest om te tweeten:

    'Geschiedenis is saai, @bernrode'

    toen had hij dus onze school gelinkt, en 10 minuten later kwam daar iemand het lokaal binnen lopen. '...', kom even mee..


    Hahaha lomp, dat hadden wij ook een keer. Wij kregen drugs voorlichting op school en een meisje had getweet dat ze een jongen uit mijn klas 10 euro had gegeven om wiet te roken voor dat die les zou beginnen omdat er een ex verslaafde was. MIjn mentrix las het en toen hallo blokweek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.