• Tegenwoordig hebben leerlingen geen privacy meer op social media.
    Bij mij op school word er namelijk gecontroleerd.
    Als je iets slechts zegt over de school kun je gewoon geschorst worden en dat vind ik dus nergens op slaan.

    Wat vinden jullie en wordt er ook op jullie school gecontroleerd?


    I'm short

    DRSTALKER schreef:
    (...)

    Ookal heb je een slotje op je twitter, ze komen er toch in...


    Omg serieus? Hoe doen ze dat?
    Ik vind het nergens op slaan en ben dan ook blij dat mijn school het (tot nog dan toe) niet doet.


    Tell me about it, stud.

    Wat Lizz zegt. You have to be kidding me.

    Maar ja, mochten ze dat bij mij doen, hebben ze pech, want ik ga toch onder een schuilnaam.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een vriend van me had allemaal beledigingen over mijn mentrix op twitter gezet, had ze dat dus gelezen. Hilarisch :'D.
    Maar ja, je geeft het zelf openbaar dus 't is je eigen probleem. Ik doe er niet aan mee hoor, al die social media shit.


    i put the fun in funeral

    Thankful schreef:
    (...)

    Omg serieus? Hoe doen ze dat?
    Ik vind het nergens op slaan en ben dan ook blij dat mijn school het (tot nog dan toe) niet doet.


    ja, iets met onze schoolbeheer of de politie die komen overal in.


    I'm short

    DRSTALKER schreef:
    (...)

    ja, iets met onze schoolbeheer of de politie die komen overal in.


    Idd, onze leraren krijgen het ook voor elkaar om op ieders account te kijken, slotje of niet.


    i put the fun in funeral

    Are you kidding me?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dan lezen ze toch dat ik vind dat mijn school een kut school is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 17:43 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Escritura schreef:
    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    comfort in c h a o s

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    Idd, onze leraren krijgen het ook voor elkaar om op ieders account te kijken, slotje of niet.


    dat gaat erover, vind ik. als je je account beschermt, hoort dat beschermd te zijn, ook voor leraars. thank god dat mijn school chill is op dat vlak, ze zijn wel vriendjes op fb, maar als je iets negatiefs zegt doen ze heus niets... ze mogen enkel commenten, verder hebben ze geen recht tot straffen voor vrije meningsuiting hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wij worden gecontroleerd, er zijn al twee jongens uit mijn klas van school gestuurd omdat ze dingen hebben getweet (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Als mijn school achter mijn twitter komt, mogen ze hem me doorsturen. Ben hem al een tijdje kwijt :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Page394 schreef:
    Mm... Wij mogen met een tussenuur in de mediatheek zitten, maar we mogen niet op Social Media. Best vervelend wat wat wil je dan doen? Er lopen bij ons altijd mensen rond die kijken of je daar niet op zit. Ik doe dat meestal wel, maar dan pak ik gewoon een ander tabblad en als ze eraan komt, doe ik dat op zetten. Ik ben nog nooit gesnapt, dus het werkt wel. En wij hebben zo'n site die eigenlijk onzichtbaar is voor de computers van het personeel. Dus stel dat ze controleren, kunnen ze het niet zien. Een soort van chatsite, maar wel gewoon van microsoft, dus niks ernstigs ofzo.


    Je weet dat dit topic niet over de regels van de mediatheek gaan maar over dat scholen je twitter account controleren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee helemaal niet.


    Life is hard and then we die

    Escritura schreef:
    ...
    Privacy on Social Media.
    This is a joke.


    Ex astris, sciencia