• Tegenwoordig hebben leerlingen geen privacy meer op social media.
    Bij mij op school word er namelijk gecontroleerd.
    Als je iets slechts zegt over de school kun je gewoon geschorst worden en dat vind ik dus nergens op slaan.

    Wat vinden jullie en wordt er ook op jullie school gecontroleerd?


    I'm short

    OMG. Ik zag het en ging meteen srukken mijn school doet dat ook !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    whaha, twitter is er toch voor dat mensen je berichten lezen? van mij mogen ze het controleren :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ze zeggen altijd bij ons dat ze dat ook controleren, maar daar word niks over gezegd en volgens mij doen ze dat ook niet en proberen ze ons alleen maar bang te maken.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Thankful schreef:
    Ik vind het niet kunnen. Gelukkig doen ze het bij ons niet. Niet dat ik er ook maar iets negatiefs over school opzet. Ik tweet niet over school haha. En mijn twitter is privé, dus je moet mij toch eerst volgen voordat je het kan zien.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik zou de school hiermee beplakken. Stasi much?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn school doet daar, voor zover ik weet, niet aan :') Zou me eerder verbazen als ze dat wel doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pff, bij ons krijg je meteen een blokweek ofzo als je iets fucked ups tweet over iemand :S


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben BIJNA GESCHORST omdat ik iets op twitter had gezet... Ik weet hoe je je voelt =S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Lol, ik ben blij dat mijn school dat niet controleert. :'D
    Anders was ik waarschijnlijk allang voor twintig jaar in de bak gegaan omdat ik zoveel klaag over leraren, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WTF D:


    26 - 02 - '16

    Doen ze bij ons ook. En er was iemand die iets over een leraar online had gezet. School verbood ons alle vormen van social media.
    En nu zeuren ze tegen de leraren dat die meer moeten doen met de social media. Ze weten dus gewoon niet wat ze willen... :s


    Stop holding me under and let me breathe.

    Op mijn vorige school maakte de directie fake facebook profielen aan om de leerlingen te controleren. Gelukkig ben ik daar nu weg :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oké. Even serieus, van mij mogen ze best lezen wat ik over mijn school denk. Ik ga daar niet moeilijk over doen. Het is mijn mening en als ik mijn school een kutschool vind dan mag ik dat, vind ik, gewoon zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij worden helemaal niet gecontroleerd.
    Zelfs niet de mensen die in een tussenuur in de mediatheek op twitter zitten.
    Dat mag niet, maar iedereen doet het en als ze zien dat je dat doet controleren ze je twitter ook niet, dan zeggen ze alleen dat je het af moet sluiten.

    Jup, mijn school valt best mee :')


    The universal language of art.

    Bij ons is het zo dat jongens een paar echt belachelijke gingen over bepaalde meiden zetten. Een meisje had zelfs een banga lijst gemaakt. Mijn beste vriendin stond erop onterecht en daar door is ze geschorst. Mij maakt het niet veel uit maar ja. Je wordt nu op alles gecontroleerd behalve facebook en hyves. Mijn ouders zijn zelfs niet zo die laten me doen wat ik wil o-o.


    The duty of youth, is to challenge corruption.