• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tamerin Sara Wright

    Zombies. Die langzame monsters uit verhalen die mijn broer me als klein meisje altijd vertelde om me bang te maken. En ik moest ze bestrijden. Verdorie, waarom ik? Waarom niet Nicole, het vervelende meisje uit mijn klas? Waarom niet een of andere getrainde volwassene uit een horror film? Nee, karma moest mij weer eens een klap in mijn gezicht geven omdat ik niet zo snel vrienden maakte, of niet de meest sociale persoon ter wereld was. Ik haatte San Francisco, ik haatte dit vliegtuig, en ik haatte die zombies.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Amber Wiley

    Ik kijk even om me heen in het vliegtuig. Ik ben de jongste, maar dat ben ik wel gewend. 'Haai ik ben Mick' zegt de jongen naast me. 'Haai, ik ben Amber' zeg ik terug en schud hem de hand. Ik ben blij dat er tenminste één aardig iemand tussen iedereen hier zit.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jonathan Elmer Cummings
    Ik stond op het dak van een huisje. Ik keek over de stad heen die ooit een stad was vol met miljoenen mensen, zoals mijn ouders verteld hadden. Alles was oud en rommelig. Er stonden auto's op een brug. Ik kon ze zo zien. Ze deden het niet meer , omdat er niks was om op te rijden. Ik hoorde een gebrom achter mij en trok mijn wapen. Ik zag een zombie. het was een man met gescheurde kleren. Ik haalde de trekker over en schoot. Hij viel om en ik schoot voor de zeker heid nog door zijn hoofd. Ik pakte mijn tas en liep op de daken veder.

    Amy Wolf Franklin
    Ik staarde nog steeds naar de blauwe zee. Stiekem wouw ik dat het nacht was, waarom wist ik niet. Het water glinsterde in het zonlicht, het was zo mooi. Niemand vloog echt meer en als je het deed was het erg duur. Ik pakte een klein boekje uit mijn tas en staarde er naar. het boekje stond vol met eetbare planten en dieren. Ik wist zeker dat ik het nodig had, ook al was ik erop getraind. het was stilletjes afwachten tot we er waren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iral

    Op het gebouw boven me hoor ik schoten. Een paar seconden blijf ik doodstil staan. Dan begin ik razendsnel het huis op te klimmen. Hier en daar breken wat stukken af, maar ik verplaats mijn voeten zo snel dat ik er nauwelijks last van heb.
    Als ik daar ben trek ik me op aan de rand en gluur het dak op.
    Ook hier liggen allemaal brokstukken, maar verbazingwekkend genoeg geen lijken van zombies of mensen. Hier is dus nog geen strijd geweest.
    Dan valt mijn blik op één dode zombie. Hij ligt recht voor een jongen die een geweer in zijn hand heeft. In zijn ogen lees ik meedogenloosheid.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aya Prince
    'En zo Spranky, los je dat probleem op.' Zei ik en hij slaakte een kreet die verdacht veel leek op een lach. Hij klom over de balken en ik pakte mijn geweer om hem bij de anderen te leggen. Spranky haalde me echter weer in en hij ging voor me hangen. Hij opende zijn mond en wees erin. Ik lachte en pakte een ander wapen. 'Ja, we gaan wat te eten halen.' Ik pakte een gereedschap om de loop van het geweer mee schoon te maken en terwijl ik bezig was met schoonmaken liep ik naar het stoffige luik van de zolder. Daar had ik ook een gebroken spiegel gevonden die er nu naast stond. Mijn haren waren klittig omdat ik nog nooit een borstel had gehad en mijn tanden.. Laten we zeggen dat we ook geen tandpasta hadden en we het moesten doen met de reiniging die de natuur ons gaf. Ik opende het luik en liet me naar beneden vallen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:54 ]


    Cookies!

    Tamerin Sara Wright

    Gefrustreerd verdiepte ik in mijn boek, maar de zinnen drongen niet eens tot me door. Ik wilde gewoon terug naar huis, naar mijn stomme school en mijn irritante broertje een knuffel geven. Iets wat ik nog nooit gewild had. 'Sticks and stones may break my bones,' prevelde ik mezelf toe.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:10 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mick Driessen
    Ik draaide me weg van Amber en pakte me Ipod uit me broek zak. Ik zette de Ipod lekker hard zodat ik niemand meer hoorde en sloot mij ogen. Ik dacht na over wat ons daar te wachten stond. Zouden er nog veel Zombies zijn, zouden ze ons gelijk aan vallen of of niet maar diep van binnen wist ik dat dat niet zo zou zijn.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:04 ]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Sweetest schreef:
    Tamerin Sara Wright

    Even dacht ik na over wat mijn gave zou zijn. Ach, wat zou het ook. Het was vast niet bijzonder. Ík was niet bijzonder. Nooit geweest ook. Ik besloot mijn beste vriendin te bellen, ik miste haar. 'Nessa?' Mijn stem klink schor. 'Tammy! Hoe is het daar?' 'Een enorme rotzooi, ik voel me klote en ik mis je.' Tranen doemden op in mijn ogen. 'Aww Tam, ik mis jou ook. Maar je blijft mijn beste zombiekillende vriendinnetje, altijd onthouden.' Een klein lachje viel om mijn lippen. 'Zal ik doen Vanes.'


    [Ze weten toch nog niet dat ze een gave hebben??
    Of heb ik het nu fout?]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:06 ]


    Cookies!

    [Ze weten wel dat ze een gave hebben, maar ze weten alleen nog niet wat, toch?]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [lol ze zitten toch in een vliegtuig? dan kan je niet bellen xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ze komen er toch pas achter als ze in Amerika zijn ???]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:08 ]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    [Argh, shit das waar ook. Ik verander wel ff.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Haakjes *stille hint :'D. Ze weten nog niet dat ze een gave hebben. Allen die gene die ze daar naar toe stuurt weet dat, maar zij zelf weten allen dat ze daar naar toe moeten om het leven weer op te bouwen en dat ze immuun zijn ;3.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@Rainbowday: Je weet dat Iral bij Jonathan is? (baby)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Wolf Franklin
    Ik keek om me heen. iedereen was nerveus en had totaal geen zin. Ik had geen idee waarom wij na zoveel jaar daar naartoe moesten. We waren allemaal immuun , maar we konden niks speciaals zoals die mensen in films. We waren gewoon goed getrainde mensen. Ik staarde iedereen aan. Bij sommige sprong meteen hun karakter eruit. Ik zelf had een zeer lichte huid, fel blauwe ogen en zwart haar met een blonde pluk. Ik wist niet waarom ik toevallig een blonde pluk had die niet zwart werd. Ik vond het vrij raar, maar zelf was ik raar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor