• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Met een lach ging ik ook bij haar zitten. 'Inderdaad, het is echt een schatje. Ik heet Ivy, zeg maar Ive.' Om me bezig te houden met iets anders dan instinctief bijten, streelde ik haar hond.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Ik beet op mijn tanden en speelde met mijn vingers zodat ik me kon inhouden. Instinct, het is soms niet makkelijk.

    Ambrose.
    Er komt een meisje op me afgelopen, ik laat mijn blik over haar glijden. Daarna komt er nog een meisje. Een moment vraag ik me af waarom ze hier zijn, want in dit deel van het bos kom ik vaak bijna niemand tegen. Alleen een oude zwerver, met hem maak ik geen praatje, hij is toch altijd dronken. Het meisje gaat bij me in de buurt zitten. "Wat een leuke hond," Zegt ze. "Dankje," Ik tover een glimlach op mijn gezicht. De meisjes zijn normaal, maar toch, op de een of andere manier lijken ze anders. Ik weet het niet. Meestal vertrouw ik op mijn gevoel, en dan heb ik het altijd fout. Dit keer negeer ik mijn gevoel compleet. "Ik ben Jessica, je mag me Jess noemen," Stelt ze zich voor. "Mijn naam is Ambrose, maar de meesten noemen me Amber," Zeg ik en zie dat Bobbie van Ivy naar Jess toe loopt. Hij besnuffeld haar. "Inderdaad, het is echt een schatje. Ik heet Ivy, zeg maar Ive," Ik knik. "Aangenaam," Ik laat mijn blik nu over Ivy gaan. "Ik heb jullie nog niet eerder gezien, in welk deel van de stad wonen jullie?"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:02 ]

    Dante
    Snel ren ik weer verder. Ik woon aan de rand van het volgende dorp en dit was precies de reden dat ik niet vrijwillig naar een dorp ging. Mensen, wat had ik gewoon een hekel aan dat bemoeizuchtig karakter. Het was niet te begrijpen dat ik daar dus niet van gediend was.

    Jessica

    Ik keek Ivy aan met een blik die zei 'wat moet ik zeggen ?'. "Het kietelt" zei ik lachend als de hond aan me aan het ruiken was. Zou hij dat kunnen ruiken dat ik een wolf ben ?

    Ivy

    'Mooie naam,' complimenteerde ik haar. Jess kijkt me hulpeloos aan. 'We wonen in nogal een klein dorpje in het westelijke gedeelte. De naam zou je toch niet bekend voor komen,' loog ik soepeltjes. Ander onderwerp, dit begon link te worden. 'We komen hier heel vaak voor een boswandeling.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    "Het kietelt," Lacht ze en ik kijk naar Bobbie. Zijn houding veranderd en hij loopt terug naar mij. Zachtjes hoor ik hem piepen en hij gaat naast me ligggen. "Bo, kom op," Mompel ik en aai de hond. Waarom doet Bobbie zo raar? Het zijn gewoon twee meiden die een rondje zijn gaan wandelen, dat is heel normaal? Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. "Mooie naam," Complimenteerd Ivy. "We wonen in nogal een klein dorpje in het westelijke gedeelte. De naam zou je toch niet bekend voor komen," Ik knik. "Ik woon meer in het zuiden, en het westen is een gedeelte dat in niet goed ken," Vertel ik. "We komen hier heel vaak voor een boswandeling," Ik kijk haar aan. "Oh, ik heb jullie nog niet eerder hier gezien," Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:15 ]

    Dante
    Er was wat raars aan dit dorp, en aan de mensen hier. Dit kon weer een mooi klusje worden, lekker op onderzoek uit en kijken wie hier eigenlijk woonde. Mijn besluit om terug te gaan was ineens niet meer zo belangrijk. Ik loop terug in de richting waar ik vandaan kwam. Lekker weer het bos in en nog een stukje rennen.

    Jessica

    "Nou zo vaak komen we hier niet, we zijn meestal verder in het bos, we kwamen hier al van kinds" loog ik mee. "Welk ras is je hond ?" vroeg ik dan zodat ze niet verder vroeg.

    [Sioux, zou je anders Dante langs de open vlakte willen sturen als we Ambrose bijten? Dat hij zich dan doodschrikt en keihard wegrent?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [zo snel schrikt hij nou ook weer niet, hij zal juist eerder blij zijn dat hij wat gevonden heeft, maar oke ik stuur hem wel langs]

    [Ok nice. Dan ziet Ivy hem en gaat dreigen als hij van plan is het door te vertellen.]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ik vind zoiets dus leuker:) moment ik typ zo wat]

    Ivy

    Ok, ik had me lang genoeg ingehouden. Ik was het zat. Plotseling greep ik naar mijn oog. 'Au, shit, er vloog een vlieg in mijn oog!' Loog ik. 'Amber, wil je even kijken?' Ik boog me naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:24 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Amber ging naar Ivy toe waarna ik haar direct vastgreep. "Doe het !".

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:24 ]