• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zondag lukt wel,als mijn laptop dan al terug is --

    Is goed, zaterdag ga ik naar de paarden en zondag ben ik thuis. De weet erna heb ik vakantie. (:

    Dan heb ik juist geen vakantie meer :'(


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Voor mij ook hoor, deze week was mijn vakantieweek, of dat zou het moeten zijn totdat iets in mijn lichaam besloot ziek te worden voor de vakantie zodat ik nu kloteveel huiswerk heb --

    lol, ik was het helemaal vergeten. Vinden jullie het goed als we nu vrijdag beginnen? Dan heeft iedereen weekend en dus wel vrije tijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vrijdag zal wel lukken i guess. Te zien hoeveel huiswerk de leerkracht me geeft --

    We beginnen vanavond toch? En had je gezien dat er nog meer rollen zijn ingevuld (op de vorige pagina(s))??

    Mijn week vakantie is bijna voorbij, zie maar wanneer je begint.

    Wanneer gaan we beginnen!?!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wat vinden jullie ervan om vanmiddag gewoon te beginnen?
    Ik ben toch niet van plan nog weg te gaan, behalve misschien even naar de bieb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind alles goed, moet wel nog even naar de drogist maar dat is zo gebeurt.

    OM 2 UUR VANMIDDAG BEGINT DEZE RPG


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is over 2 minuten ! (:

    Sorry, wij hebben een of ander probleem me het internet dus ik doe hard mijn best om zo snel mogelijk mee te doen.

    *Dawn*
    Rustig kijk ik om me heen. Hé, waar is ze nou. Dat nieuwe meisje, dat kleine dingen. Abby, volgens mij.

    (het begint aan de begin van de zomer, als de weerwolven net weer mensen zijn)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one