• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    'Oke, dan weet ik dus weer wat. Leuk je te ontmoeten Ivy,' lach ik. 'Maar ik ben er wel weer vandoor. Ik spreek jullie nog wel eens.' Lachend ren ik weer verder. 'Sterkte,' roep ik nog naar het meisje dat op de grond ligt. Helaas, nu had ik nog maar de helft.

    Ambrose.
    "Het spijt ons echt Amber, je komt er wel door, iedereen hier heeft het meegemaakt, ik ook," Fluistert ze tegen me. Ik zie haar slecht, want er vormen zwarte vlekken voor mijn ogen. "En wat gebeurt er met me? Krijg ik nog rare dingen?" Ik hou mijn linkerhand op de plek waar Ivy gebeten heeft. "En als het jullie zo erg spijt, waarom hebben jullie het dan gedaan?!" Roep ik uit en knipper om mijn ogen helder te krijgen. "Sterkte," Roept iemand naar me, maar ik negeer het.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:47 ]

    [waar kan ik ergens invallen?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    abby kan verder met scott. en Dawn kan of Dante weer tegen het lijf lopen of naar amber, ivy en jessica

    Jessica

    "Het is ons instinct Amber, we kunnen er zelf niks aan doen, het is sterker dan onszelf" zei ik rustig terwijl ik naast haar ging zitten. Ik streelde Bobbie zachtjes. "Later, of je het nu wilt geloven of niet, zal jij misschien de persoon zijn die dit zegt tegen degene die is gebeten, ik wou het eerst ook niet geloven, ik was 8" zei ik nog steeds op een rustige manier.

    [Ambrose is net gebeten door Ivy en Jessica zit nu bij haar Dante loopt weg. Je kan naar Ambrose gaan? Ze voelt ze niet lekker, en zo..]

    Dawn
    "Ivy, Jessica! Nu hier komen." Roep ik als ik de geluiden in het bos hoor waar ik uit op kan merken dat ze weer eens een nieuw slachtoffer hebben. hoofdschuddend loop ik in de richting waar het gegil vandaan kwam

    Abby
    Ik schrik op als ik iemand hoor gillen. Ik moet weg hier. Voor de man nog iets tegen me kan zeggen ren ik het bos in en klim in een hoge boom.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    God, ik had nog nooit zo'n zin gehad om iemand op zijn gezicht te rammen. Voor de laatste keer keek ik hem na. Hij leek heel veel op mijn vorige vriend Tom. Dat hoorde me van hem af te stoten, maar het trok me juist naar hem toe als een magneet. Waarom rook hij trouwens zo verdorie goed dat ik hem het liefst wilde bijten? Dat haatte ik. 'Hoe heet je eigenlijk?' Riep ik hem na.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:54 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    "Het is ons instinct Amber, we kunnen er zelf niks aan doen, het is sterker dan onszelf," Ik kijk haar aan. "Blijf dan uit de weg van mensen, freak," Ik zucht even, de zwarte vlekken voor mijn ogen zijn verdwenen. Ik ga recht op zitten. "Later, of je het nu wilt geloven of niet, zal jij misschien de persoon zijn die dit zegt tegen degene die is gebeten, ik wou het eerst ook niet geloven, ik was acht," Mijn blik veranderd naar woedend. "Dit zal ik never nooit bij iemand gaan doen, ik zal mezelf opsluiten. Dit wens ik niemand toe," Besluit ik. "Maar wat gebeurt er met me? Ben jij gewoon een engerd die het leuk vindt om me te bijten of wordt ik een of ander wezen?" Ik adem rustiger en probeer mezelf te kalmeren.

    Scott
    Ik word geroepen door een gegil. Het meisje rent weer weg en ik had geen zin om me daar nu druk om te maken. Wolven waren toch meer mijn ding. Snel rende ik op het gegil af en zag Dawn, Ivy en Jessica bij een meisje zitten. Het meisje zit op de grond en vind het duidelijk allemaal nog vaag. Ik kijk even geïrriteerd naar Ivy en Jessica. 'Abby, is geschrokken weg gerend,' zeg ik tegen Dawn en loop naar het nieuwe meisje, om vervolgens bij haar te zitten terwijl ze gaat veranderen. 'Je veranderd en nog wel in een wolf ook,' zeg ik tegen het meisje. Dit ging nog lastig worden.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:56 ]

    Abby
    Ik probeer een makkelijke houding te vinden om te zitten en sla dan mijn armen om mijn knieën en stop mijn hoofd tussen mijn knieën. Ik wordt overvallen door een vlaag van vermoeidheid en voor ik het weet vallen mijn ogen dicht en wordt ik meegevoerd naar een wereld waar ik gewoon Abby ben, een normaal meisje en niks anders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Ik hoor Ivy me nog wat na roepen en ik stop even. 'Dante!' roep ik trots terug. Mijn naam was ongeveer het enigste waar ik trots op was, en mijn conditie. Met een zelfvoldane glimlach ren ik weer verder, weg van de mensen.

    Naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Liam is lang hij is 1.87 en is goed gespiert. Hij heeft erg licht blauwe ogen en heeft rond zijn neus een paar kleine sproetjes die je niet zo goed kunt zien. Liam straalt iets mysterieus uit.
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Als wolf heeft Liam een bruine vacht en zijn zijn ogen net als in zijn menselijke vorm opvallend blauw.
    Karakter:
    Liam is behoorlijk gesloten. Hij vind het moeilijk contact te maken maar is wel een goede vriend. Hij houd van muziek dat is het enige dat hem rustig kan krijgen. Liam is slim maar neemt soms nogal impuslieve beslissingen.
    Verleden: Op jonge leeftijd verloor Liam zijn geliefde zusje Vanessa. Ze waren erg close. Ze is aangevallen door een wolf en stierf in het ziekehuis. De moeder van Liam (Ann) is jaren lang getrouwd geweest met haar man maar niet ze erachter kwam dat hij zijn kinderen sloeg zijn ze gescheiden. Na die tijd heeft Liam zijn vader nooit meer gezien. Zijn mishandelingen hebben Liam veranderd waardoor hij niet snel mensen vertrouwd.
    Hoe lang al weerwolf: Een half jaar.
    Rang in de roedel: Middelste rang.

    Is hij goed?

    Ivy

    Dante dus. Okee, handig om te weten. Ik draaide me om en liep weer naar Amber toe. 'Nogmaals sorry. Je rook zo lekker...' Bij de gedachte liep het water weer in mijn mond. 'Het gaat misschien wel pijn doen, dus moet je veel rusten.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Rustig maar, ik weet dat het nu verwarrend is en pijnlijk. Ik snap dat je nu boos bent, maar je kan niks doen om het tegen te gaan." Probeer ik het meisje gerust te stellen.
    "Ivy, Jessica, weg hier jullie. Dit verhaal krijgt nog een staartje."
    Als leider moet je soms streng zijn, ik snap dat het soms moeilijk is om je instincten niet te volgen. Het is niet goed dat nu al twee mensen ons dorp hebben ontdekt. Ik moet niet vergeten om het daar straks nog met Scott over te hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one