• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Misselijk? Okee, dat kan geen toeval zijn. Dan moeten we zo snel mogelijk terug. Zeg maar als het erger wordt, dan stoppen we. Als je te vermoeid raakt in de eerste periode kan het uitlopen op gevaarlijk hoge koorts.' Ik stond op en begon met lopen, wetend dat hij me zou volgen. Bah, die zorgzame kant van me beviel me niet.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Scott, blijf jij hier? Ik vertrouw het niet met die Dante." Zeg ik.
    Ik pak snel een dikke trui uit de kast en een deken. Ik wil de deur uitlopen als die wordt opengegooid

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:02 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik begon te lopen en liep Ivy in een sneltempo voorbij. Ik stormde het huisje binnen en veranderde. "Dante is op komst, hij voelt zicht niet goed" zei ik tegen de mensen binnen. Ik voelde me als een postduif, maar dan een postwolf. Misschien was dat wel mijn rang ?

    Dawn
    "Ik vermoede al zoiets." Zeg ik tegen Jessica.
    Ik loop de deur uit en Ivy en Dante tegemoet. Als hij nu veranderd kunnen wij tot morgenochtend niks voor hem doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    'Nee het gaat wel,' mompel ik tegen Ivy. Ik zie een witte wolf nog voor me voorbij schieten en in de richting van het dorp rennen. Ik heb geen idee dat ik zover van het dorpje weg was gelopen. De misselijkheid neemt langzaam toe en ik begin me steeds slechter te voelen. 'Wacht even Ivy,' zeg ik zacht en laat me tegen een boom op de grond zakken. Mijn handen sla ik rond mijn buik. Dat was dus de reden dat ik nooit ziek werd, het was totaal niet leuk.

    Dawn
    Ik ie iemand op de grond zitten met een ander iemand ernaast. Dat moeten Ivy en Dante zijn. Snel ren ik op ze af. Ik leg de deken over Dante's schouders en zeg tegen Ivy dat ze moet helpen om hem naar het dorp te krijgen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Oh shit, waarom moet mij dit nou overkomen...' Siste ik. Voorzichtig knielde ik bij hem neer en legde mijn hand op zijn schouders. Ik knikte even naar Jess. 'Kan ik wat voor je doen?' Vroeg ik aarzelend aan Dante. Ik probeerde vast mijn armen onder zijn rug te schuiven.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dante
    Ik krijg een deken over mijn schouders gelegd en Ivy en een vrouw zitten rond me. Snel voel ik even aan mijn voorhoofd en merk dat ik warm ben. Net vandaag moest ik teveel bewegen en nu moe zijn. Ik trek de deken dichter tegen me aan en help me aan de boom overeind. Ik wou gewoon slapen onder de warme dekens.

    Ivy

    Voorzichtig tilde ik zijn bovenlichaam op en stopte hem iets beter in. Ik haalde een kruidenmengsel uit mijn gescheurde skinny jeans. Voorzichtig liet ik het over zijn pols druipen en deed mijn Indiase ritueel. Ik had zo mijn gewoontes. Jess wilde zijn benen pakken, maar Dante protesteerde licht.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:33 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Dankje dankje dankje; Zayniak & Lacrima. Jullie hebben Amber gered. ^^]

    Dante
    'Ik kan nog wel lopen,' mompelde ik tegen Ivy. Ik glimlachte toen ik een of ander vocht op mijn gedruppeld kreeg. Het spul rook erg kruidig. Voorzichtig begon ik weer in de richting van het dorp te lopen, met de deken goed om me heen geslagen. Ik was gewoon moe en ziek en wou slapen!

    Ivy

    'Ok dan.' Voor de zekerheid sloeg ik mijn arm om zijn middel om hem overeind te houden. 'We zijn er bijna, je mag zo slapen.' Prevelde ik zachtjes tegen hem om hem gerust te stellen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:38 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    Alles ging opeens heel snel, ik werd weggedragen naar een huis door Dawn en even later lag ik in bad. De moeheid had me overgenomen en ik was ze erg dankbaar dat ik nu in bed kon liggen. De rest van mijn leven zal ik me warm aankleden. Dit vreselijk voorspel wil ik niet meer meemaken, de pijn is te hels om te kunnen dragen. Langzaam open ik mijn ogen en kijk de kamer rond. Ik wrijf in mijn ogen en ga rechtop zitten. Er staat een vredige glimlach op mijn gezicht. Ik heb het lekker warm.

    Jessica

    Ik klop zachtjes op de deur waar Amber is. "Amber, ben je wakker ?".

    Scott
    Ik deed mijn vest iets beter om Abby heen en liep naar de deur. Aan de rand van het bos zag ik Ivy en Dante al aan komen lopen. Dante zag er niet goed uit en moest snel naar binnen. Ik liet de deur open en maakte de weg vrij naar een slaapkamer. Daar maakte ik het bed klaar en ging weer met Abby bij de verwarming zitten.

    Dante
    Ivy sloeg haar arm rond mijn middel waardoor ik iets op haar kon steunen. Haar woorden bleven door mijn hoofd spoken. Ik moest aan iets ander denken om niet in elkaar te storten. 'Wat deed je net met dat kruidenspul?' vroeg ik zacht

    [en nu?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:45 ]