• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Ik rekte me even uit. Het was lang geleden dat ik in mijn menselijke vorm had rondgelopen en dat deed me goed. De meeste zomers had ik minder verantwoordelijkheden dan in de winters. Het was fijn om het een beetje af te wisselen. Ik pakte nog snel een appel uit de fruitschaal en liep naar buiten. Na een hele winter vlees gegeten te hebben, smaakte fruit altijd goed. Misschien zouden er volgende winter weer nieuwe wolven bij komen. Dit keer was er eentje, een meisje. Het was leuk om te zien hoe nieuwe wolven het ervaren, al is het wel erg pijnlijk, zeker zo'n eerste keer.

    Dante
    De eerste echte zomerse zonnestralen lachte me tegemoet toen ik door het bos liep. Ik had geen idee waar iedereen was geweest, maar in de stad was wel gewaarschuwd voor meer wolven dan normaal deze winter. Vrolijk spring ik over een paar boomstammen en ren verder. Nu de koude maanden voorbij waren kon ik weer meer gaan trainen. Gelukkig was het nog aardig rustig, zoveel zin in mensen had ik niet. Ze snapte me gewoon niet en leken niet te begrijpen wat er in me om ging. Misschien kwam dat ook wel een beetje omdat ik verlegen was. Maarja daar is nu niet veel meer aan te doen, zo was ik gewoon.

    Ivy

    Zuchtend haalde ik mijn slanke vingers door mijn vuurrode lokken. Het voelde vreemd om na zo'n lange tijd weer mens te zijn, maar het was best ok. Stiekem vond ik het toch smerig om in mijn wolf gedaante te voeden.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Bang kijk ik om me heen. Ik wil hier niet zijn, ik wil naar huis. Daar is alles vertrouwd, daar voel ik me veilig. Hier voel ik me niet fijn, hier voel ik me niet thuis. Wat zullen ze thuis wel niet denken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Na een tijdje door het dorp gelopen te hebben is mijn appel op. Gemakkelijk gooi ik het klokhuis een stuk de bosjes in. Nu kunnen de vogels en de andere dieren weer wat lekkers eten. Door wolf te worden leer je wel om goed voor de natuur te zorgen. Met een voldane glimlach loop ik verder. Een stukje verder zie ik een klein meisje lopen. Ik schat haar een jaar of 10/11. Ze was nieuw, dat had ik deze winter al gemerkt. Ik versnel mijn pas en haal haar in. Ze kijkt een beetje bang en wantrouwend. 'Hey, gaat het?' vraag ik met een rustgevende glimlach aan haar. Je moest altijd op je roedel letten. Als er iets mis is zou het misschien ook op de andere kunnen slaan en dan heb je gewoon een probleem.

    [ik bedoel Abby]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:52 ]

    Abby
    Ik krimp in elkaar als iemand aan mij vraagt hoe het gaat. Waarom laten ze mij niet met rust? Waarom kan ik niet gewoon in de bossen bij mijn thuis wolf zijn. Ik zie dat degenen die mij iets vroeg me aandachtig aan staat te kijken. Wat moet ik nou antwoorden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Het meisje krimpt in elkaar. 'Rustig maar, ik bijt niet,' lach ik, in een poging haar een beetje gerust te stellen. Door haar reactie begon ik me wel af te vragen wat er was. Als ze een probleem zou hebben, was het beter dat ze het zou vertellen. Een beetje bezorgd leg ik mijn hand op haar schouder. 'Je kunt het gewoon vertellen, ik beloof dat ik je niks zal doen,' zeg ik rustig. Als leider van de wolvenroedel, voelde ik me in de zomers ook een beetje verantwoordelijk. Als er namelijk een te groot probleem zou zijn, zou dat in de winters ook gevolgen hebben.

    Ivy

    Na een stukje gelopen te hebben, zag ik Scott en Abby staan. Ik was totaal geen super sociale allemansvriend, maar ik hield van kinderen. Vaak kon ik ook goed met ze op schieten. 'Hallo Abby,' lachte ik lief naar haar. Ze was erg schattig. 'Scott.' Ik knikte even naar Scott, die zijn hand op Abby's schouder had gelegd. Ik boog me toen voorover naar Abby. 'Waarom krimp je zo in elkaar? Heeft Scott iets naars tegen je gezegd?' Ik wierp Scott een dreigende blik toe.

    [Nee, Ivy is geen lieverdje. :Y)]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Ik krimp nog een beetje meer in elkaar als de man zijn hand op mijn schouder legt. Hoe moet ik uitleggen dat ik dit niet gewend ben. Dat ik niet gewend ben dat mensen interesse in me tonen? Dat mensen me aanraken. Als er nog iemand bij komt staan, een meisje dit keer, wens ik dat ik door de grond zou kunnen zakken en zou kunnen verdwijnen. Ik schud nee, als antwoord op haar vraag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Dat is maar goed ook,' gromde ik zachtjes, zodat ze het beiden niet konden horen. 'Wil je anders even alleen zijn, kleintje?' Vroeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Scott
    'Je weet best dat ik alleen maar mijn groep in de gate wil houden, Ive,' reageer ik rustig op het meisje dat er bij is komen staan. Ik laat het meisje, dat Abby heet, los en kijk even van haar naar Ive en terug. Ik moest nog veel oefenen met mensen, dat had ik nog lang niet onder de knie. Ik neem wat afstand van Ive en Abby en kijk toe wat er gebeurd.

    Dante
    Rustig ren ik verder door het bos. Langzaam kom ik aan het einde. De bewoonde wereld, een plek die minder geschikt voor me is. Het was er gewoon te druk en alles. Gelukkig begin ik met een dorpje. Ik minder mijn tempo en merk dat er weer mensen zijn. Er bleef iets vreemds in deze buurt, alsof ze verdwijnen en verschijnen. Wat het precies is weet ik nog niet, maar het had iets te maken met de seizoenen. Ik probeer de schaduw van de huizen op te zoeken, maar als ik geen keus heb dan heb ik dus pech. Nog een groot plein zonder beschutting en ik was er. Helaas moest ik daarvoor wel langs de mensen die er stonden. Met een gebogen hoofd probeerde ik zo min mogelijk op te vallen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:10 ]

    Abby
    Opgelucht knik als teken dat ik graag even alleen wil zijn. Ik ben helemaal in de war. Waarom besteden ze aandacht aan mij? Waarom ben ik soms een wolf en soms niet? Zolang ik nog te zien ben probeer ik rustig weg te lopen, maar zodra ik uit het zicht ben begin ik keihard te rennen. Ik stop pas als ik veilig in de beschutting van het bos ben. Ik klim in een hoge boom en begin dan opeens uit het niks te huilen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Offcourse.' Mompelde ik naar Scott, die weg liep. Abby nam rustig de benen, maar ik hoorde vanaf een afstandje dat ze huilde. Een ding dat ik wel goed had geleerd van een wolf zijn, was goed luisteren. Arm ding. Ik kon me goed verplaatsen in haar, ik wist goed hoe ik me voelde toen ik besefte dat ik een wolf was. Onzeker en in de war. Maar ik liet haar gaan, ze wilde duidelijk rust.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Scott
    Er zat Abby duidelijk wat dwars, maar dat was op zich wel te begrijpen. Nieuwe wolven hadden het meestal moeilijk. Ive leek ook te weten dat we er nu beter niet achter aan konden. Ik liep weer terug naar haar. 'Je kunt best wat aardiger tegen me zijn hoor,' bijt ik haar toe. Nu Abby er niet meer bij was kon ik dat wel maken.

    Dawn
    Ik loop een beetje door 'ons' dorpje en zie dat de meeste ook dit jaar weer veranderd zijn. Ik heb alleen wel het vermoeden dat er dit jaar weer een aantal nieuwe bij komen. En dat betekent automatisch veel werk voor Scott en mij, als leiders van de roedel. We moeten zorgen dat de jonkies zich hier thuisvoelen, sommige lukt dat gelukkig snel. Maar er zijn er ook die niet gewend zijn aan de warmte van een hechte familie, want dat is toch eigenlijk wat we zijn. Als ik Scott zie staan loop ik op hem af
    "Hey, heb jij dat kleine meisje gezien? Die een paar weken geleden is veranderd?" Vraag ik hem terwijl ik hem een knuffel geef.
    Het is altijd goed om elkaar weer echt te zien na een lange winter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Dat zou inderdaad kunnen, nadat ik vrienden word met een bloedzuiger, of... haarmousse op mijn mond spuit en op straat roep dat ik hondsdol ben geworden...' Ik schonk hem een sarcastisch glimlachje. 'Je weet best wat er gebeurd is. Ik vertrouw geen andere wolf meer dan mezelf.' Dawn komt naar ons toe lopen en geeft Scott een knuffel. Bah, dus nu moest ik onderdanig zijn aan twee mensen alleen omdat ik omega was.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'