• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    "Nogmaals sorry. Je rook zo lekker..." Zegt Ivy. "Mijn vorige menselijke geur of mijn parfum," Mompel ik sarcastisch. "Rustig maar, ik weet dat het nu verwarrend is en pijnlijk. Ik snap dat je nu boos bent, maar je kan niks doen om het tegen te gaan," Stelt iemand me gerust. "Wie ben jij nu weer?!" Roep ik. "Wat gaat er met me gebeuren?! Niemand wil ook maar iets zeggen, verdomme!" Roep ik uit. Het liefste wil ik iedereen hard neer slaan. Weg met die freaks, maar toch weet ik dat hun de enige zijn die me kunnen helpen. Ik moet het er maar mee doen. "Het gaat misschien wel pijn doen, dus moet je veel rusten," Voegt Ivy er nog aan toe. "En hoe vertel ik dit aan mijn ouders?" Vervolg ik schreeuwend. "Ik ben gebeten door en stel freaks en ik ga pijn lijden?!"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 12:13 ]

    [Waar kan ik invallen?]

    Dawn
    Heerlijk als die nieuwelingen zo lekker fel zijn.
    "Ik ben Dawn, zolang je mens bent kan je mij zien als de moeder van het dorp.
    "Je zult veranderen in een wolf, omdat het nu lente is zal je snel terug veranderen. Maar zodra het kouder wordt zal je een winter lang wolf blijven. Het spijt me, maar je kan niet meer terug naar je familie."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Je kan Abby vinden die ergens in een boom ligt te slapen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    'Dawn, zou jij anders straks even bij Abby willen kijken. Ze durft al tegen me te praten, maar ze schrok van het geschreeuw hier,' zeg ik tegen Dawn terwijl ik me naar het nieuwe meisje begeef. Rustig ga ik bij haar zitten. 'Ik ben Scott, de leider en dan vooral in de winters,' stel ik mezelf voor. 'Je bent net gebeten door Ivy geloof ik en nu begin je te veranderen. De verandering is best pijnlijk, maar komt niet vaak voor gelukkig. Je bent nu in een wolvenroedel terecht gekomen, en word nu zelf ook een wolf. Het zal best verwarrend zijn, maar we proberen je zo goed mogelijk te helpen.'

    Ambrose.
    "Ik ben Dawn, zolang je mens bent kan je mij zien als de moeder van het dorp," Stelt ze zich voor, en ik knik. "Je zult veranderen in een wolf, omdat het nu lente is zal je snel terug veranderen. Maar zodra het kouder wordt zal je een winter lang wolf blijven. Het spijt me, maar je kan niet meer terug naar je familie," Ik spring woedend op en negeer alle pijn die door mijn lichaam gaat. "Waaat?!" Gil ik. "Niet meer terug naar mijn familie?! Ik weet niet wat jullie allemaal denken, maar ik ga terug. Het kan me niet schelen dat ik een of andere wolf wordt, ik ga terug," Schreeuw ik, en merk dat er een jongen is die naar me kijkt. "En wie bij jij?" Hij kijkt me aan. "Ik ben Scott, de leider en dan vooral in de winters," Stelt hij zich ook voor. "Tuurlijk, nog iemand," Zucht ik. "Je bent net gebeten door Ivy geloof ik en nu begin je te veranderen. De verandering is best pijnlijk, maar komt niet vaak voor gelukkig. Je bent nu in een wolvenroedel terecht gekomen, en word nu zelf ook een wolf. Het zal best verwarrend zijn, maar we proberen je zo goed mogelijk te helpen," Vertelt hij, en ik zucht nogmaals. "Jullie doen, maar. Rot lekker op!" Schreeuw ik. "Bobbie, kom," Samen met Bobbie ren ik weg, weg bij die freaks vandaan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 12:22 ]

    Dawn
    Ik kijk Scott even aan en dan rennen we tegelijk achter het nieuwe meisje aan. Ze kan niet weg, dat is te gevaarlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Liam Oliver Sanz

    Ik hate het hier. Met mijn handen in mijn zakken loop ik door het bos en kijk naar de grond voor me. De bladeren onder mijn voeten knarsen als ik erover heen loop.

    Scott
    Het meisje loopt met haar hond weg. Snel gebaar ik dat de rest hier moet blijven en ren ik achter haar aan. 'Je kunt niet meer weg,' zeg ik tegen haar. 'Als je niet oplet kom je dadelijk in de stad en lig je op de grond te kronkelen van de pijn en kan niemand je helpen. Ik houd haar tot stilstand en kijk haar aan. 'We weten allemaal dat het niet leuk is, want hebben het zelf ook meegemaakt. Maar je kunt er niks aan doen.' Hopelijk veranderd ze nu snel en kan ik haar tenminste in haar wolven vorm zien.

    Ambrose.
    Bobbie rent voor me uit en ik kan hem op het nippertje bij houden. Ik spring over boomstroken, ontwijk kuilen en let op dat Bobbie niet ergens met zijn halsband achter blijft hangen. In de verte zie ik de stand. Nog even volhouden, dan ben je er. Ik werp en schichtige blik naar achter en zie dat Dawn en Scott me volgen. Ook dat nog. Ik trek een sprintje en zie en boomstronk te laat. "Bobbie!" Roep ik, maar hij rent verder. Ik val over de stronk en val op de grond. De tranen stromen over mijn wangen. Ik wil hier weg en snel ook! Snel probeer ik op het staan, maar tevergeefs. "Bo, kom terug.." Probeer ik nogmaals, maar hij is te ver weg..

    [Awh.. mag ik mijn laatste post laten staan? Hij is leuk, tenminste, dat vind ik.]

    laat maar

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 12:29 ]

    Ambrose.
    Ik weet toch op te staan en merk dat Scott me staande houd. "Je kunt niet meer weg. Als je niet oplet kom je dadelijk in de stad en lig je op de grond te kronkelen van de pijn en kan niemand je helpen," Hij kijkt mij aan en ik hem. "Er bestaat zoiets als 'een ziekenhuis'?" Mompel ik. "We weten allemaal dat het niet leuk is, want hebben het zelf ook meegemaakt. Maar je kunt er niks aan doen," Vervolgt hij. "Waarom hebben jullie mij gebeten? Ivy had toch ook iemand anders kunnen kiezen?"

    [Oeps, het gaat een beetje door elkaar..]

    [ik ga weg, naar de film]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one