• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Abby
    "Ik snap niet wat er aan de hand is. Het ene moment was ik nog gewoon mijn huiswerk aan het maken en het andere moment lag ik buiten en toen werd ik ziek en toen knalde ik opeens uit elkaar." Stamel ik.
    Zo, dat is eruit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik ga pitten, ik heb morgen nog veel te doen, slaap lekker!]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Scott-
    Abby verteld over haar eerste verandering. Ik snap haar verwarring, dat had iedereen de eerste keer. 'je eerste verandering, het minst fijne moment,' zeg ik rustig. 'je bent vanaf nu een wolf, ofja ongeveer de helft van de tijd. Als het koud is, dus in de winters ben je wolf en in de zomers ben je gewoon een mens.' ik kijk nog steeds naar haar. Ons nieuwste lid was aangekomen bij de fase dat ze leren wat er aan de hand was. 'wij hebben dat allemaal, op de bezoekers van dit dorp na, ik zelf ben wolf, het meisje dat net bij ons heeft gestaan, zo ongeveer iedereen. We hebben allemaal zo ons eigen verhaal hoe we hier terecht zijn gekomen en soms zijn ze leuk en soms niet.'

    Jessica

    Ik zie dat Scott aan het praten is met een meisje. Aangezien ik ze nog niet ken, zal ze wel nieuw zijn. Iets wat iedereen moet meemaken, het gebeten worden, het veranderen, en het hier komen. Moest ik kunnen kiezen, dan zou ik nog het liefst van alles gewoon altijd een wolf zijn. Ik vind het geweldig om dat te zijn, dus meestal kijk ik wel uit naar de winter.

    [Wie is waar en hoe kan ik beginnen met mijn niet-weerwolf ?]

    mijn niet-wolf is begonnen toen hij door het wolf-dorpje moest lopen en is daar nu nog dus zoiets kun je gebruiken

    wie gaat je bijten ?

    Nicee ik buke vanmiddag een wolf in :)

    [Ik heb nog niemand die me gaat bijten. ;D]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:38 ]

    Ambrose | Moet nog gebeten worden.
    Samen met mijn hond loop ik door het bos, een plek waar ik graag kom, vooral in het begin van de lente. Ik spring over een boomstronk en hoor mijn hond, Bobbie genaamd, blaffen. Hij loopt een stuk voor me uit, snel loop ik naar hem toe. Bobbie staat te blaffen bij en vreemd spoor. Het begin zijn honden of wolven poten en daarna mensen voeten. Ik kniel er bij neer. Volgens mij is het vers. Een moment kijk ik schichtig om me heen, maar haal dan mijn schouders op. Het zal wel. Ik loop verder, dieper het bos in. Bobbie loopt vorlijk naast me. Na een stukje gerent te hebben, kom ik op een open plek. Ik ga zitten in het gras en haal een flesje water uit de tas, die ik bij me heb. Bobbie krijg een hondenkoekje. Rustig blijf ik zitten.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:44 ]

    Ivy

    Zuchtend liep ik naast Jessica, een ander roedellid. 'Wat een irritant joch. De eerste beste de keer dat hij terug komt, bijt ik hem in zijn kop,' gromde ik gefrustreerd. Ik deed mijn best om mijn kwaadheid te onderdrukken. Een nadeel aan wolf zijn. Plotseling ving ik opnieuw een mensengeur op, verbloemd met een lekkere bloemen parfum. Bij de geur was nog een andere geur, die veel op de wolvengeur leek. Maar nét iets anders. Vast een mens en een huisdier. Ik stak mijn hoofd in de lucht om te weten waar het vandaan kwam en begon rustig te lopen tot ik bij de open plek was.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:45 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Ik ving dezelfde geur op als Ivy. "Waarom komt ze hier ?" vroeg ik mezelf af. Ik moest me inhouden om niet naar haar toe te rennen en direct te bijten. Ik liet het Ivy maar doen.

    Ivy

    'Een boswandeling, denk ik. Eerst kijken wie het is. Wanneer we direct op haar afrennen zou te veel geluid maken. Laten we ons eerst voorstellen en kijken of ze geschikt is, dan pakt iemand haar beet en iemand anders bijt haar.' Stelde ik voor.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    "Ik zal me inhouden" zei ik terug. Ik liep naar het meisje en ging zitten. "Wat een leuke hond" zei ik, "Ik ben Jessica, je mag me Jess noemen".