• Another one. Wie zal het leuk vinden om samen te schrijven. Ik schrijf geen fanfics. Ik vind fantasy leuk om te schrijven, maar ik kan ook wat anders doen. Wat ik wil weten.

    Naam:
    Waarom ik jou moet kiezen:
    Hoevaak kom je op Q:
    Stukje verhaal:
    Welke genre(s):


    Every living creature dies alone.

    xAnkje
    Omdat ik awsum ben<3 en ik goed samen kan schrijvne
    Ik kom bijna elke dag wel een half uurtje.(meestal loopt dat uit tot een halve middag)
    Verhaal:

    Langzaam liepen we naar het bed. Ik viel achterover, bovenop me viel de jongen die ik net een uurtje kende. Ik keek hem diep in zijn ogen. Hij had prachtige ogen. Een kleine glinstering in zijn ogen deed me smelten. Hij zoende me in mijn nek en trok mijn shirt over mijn hoofd. Hij knoopte mijn broek los. In mijn ondergoed zat ik op zijn bed. "Let's have some fun," was het laatste wat hij zei. Ik sloot mijn ogen en genoot van zijn tederheid. Langzaam knoopte ik zijn bloesje open en gleed met mijn handen over zijn ontblote bovenlichaam. Hij tilde mij op en legde me andersom neer. Hij zoende me in mijn nek en legde mijn handen achterop zijn rug. Ik voelde zijn warme adem in mijn nek. Zijn handen gleden langzaam naar mijn slipje. Met een ruk lag het op mijn enkels. Na onze vrijpartij vielen we vredig in slaap.

    Langzaam werd ik wakker, kreunend draaide ik me om en schrok me kapot. Ik keek recht in het gezicht van een jongen wiens naam ik zo één, twee, drie niet kon bedenken. Ik keek de kamer rond. 'Shit,' fluisterde ik. Ik stapte uit het bed en liep naakt door de kamer opzoek naar mijn kleren. Ik had mijn rokje, shirtje, bh en schoenen al gevonden, maar mijn slipje kon ik nergens vinden. Ik keek naar de slapende jongen, hij had mooie donkerbruine krullen. Ik wist ze wel uit te kiezen. Hij had een glimlach op zijn gezicht. Die zin flitste door mijn gedachten. Ik keek naar het kussen, er stak een stukje zwart onderuit. Ik probeerde te bedenken welke kleur de mijne had. Shit! Die was ook zwart, nou lekker is dat. Ik kleedde me aan en liep naar de deur. Daar stonden mijn schoenen en mijn tasje lag ernaast. Mijn telefoon lag uit mijn tasje. 'Shit!' Ik hoop niet dat ik hem mijn nummer heb gegeven. Ik liep op blote voeten over de koude tegelvloer richting de deur. Ik wilde de deurklink naar onderen doen, deze werd tegen gehouden. 'Godver!' Het ging lekker vannochtend. Ik werd wakker in een wildvreemd huis en nu kon ik er ook al niet uit. Waar had ik mezelf in gewerkt?! 'And what were you planning to do?' hoorde ik een stem achter me zeggen. ' Well. I wanted to go home.. But excuse me... do I know you?' Waarschijnlijk klonk het heel dom. Maar dat kon me nu niets schelen.
    'Goodmorning beautiful! I'm Harry, Harry Styles, and I'm the boy who slept with you last night,' zei hij in posh English. OMG! Zo sexy. Lachend keek hij me aan. 'Oh well. Allright. But can I leave now?' vroeg ik smekend. 'Don't you want to eat something first? Or do you always treat your dates like this? Do you always leave the boy with whom you slept alone?' vroeg hij. En triomfantelijk hield hij mijn zwarte slipje omhoog.

    'Harry! I think it would be very nice if you gave it back to me,' vroeg ik nu nog beleefd. 'Oh no! And if you leave, you know I'll call you!' zei hij dreigend. 'Can i have it bahaaack?!' zeurde ik. 'Please, eat something first! You're just skin and bone!' zei hij bezorgd. 'Okay, I'll eat something, but then I want my underwear back!' zei ik iets minder dreigend. Ik lachte naar hem. Hij lachte wel erg lief. Ik liep achter hem aan naar de keuken. Ondertussen checkte ik op mijn BlackBerry of ik nieuwe mail had. Ook zag ik een zelfgemaakte notitie van gister. 'Hij had een leuke glimlach,' las ik hardop voor. 'What did you just say?' vroeg hij. 'Oh, nothing.' Ik lachte verlegen. Hij had inderdaad een mooie glimlach. Hij schotelde me een toast en ei voor. Ik keek naar het ei. Het was niet goed doorbakken, met mijn vork prikte ik het kapot en er kwam allemaal prut uit. Ik liep naar de koekenpan en gooide mijn ei er weer in. 'What?!' vroeg ik toen Harry mij verbaasd aan keek. 'I like my egg welldone.' Allebei lachten we. Ik wist nog steeds niet waar ik was, maar gelukkig was ik niet alleen. Ik keek op de klok die in het kleine keukentje hing. Het was alweer kwart over elf, over een halfuur moest ik bij mijn ouders zijn voor lunch. Ach ja, dan sla ik deze keer wel over.

    'Where am I actually?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Well, you're in the beautiful city of London and you're in the appartement which Louis and I own,' zei hij. 'Louis? Is there another one?' vroeg ik helemaal confused. 'Yes, there is another one. But he problebly slept at his girlfriend's house.' Aha. Zijn roommate had dus een GF. Nu wat meer wist over waar ik was en bij wie ik was, durfde ik eindelijk te ontspannen. 'Well how did I get here?' vroeg ik. 'Well, last night we were at a bar, begon Harry. 'And you where a little drunk. You stared at me the whole night and after we danced, you kissed me. I asked if you would like to come over to my house and stay,' legde hij uit.
    'Okay. So I was drunk...' Ik kon me van de avond ervoor niets meer herinneren, behalve dat ik met Emily in de bar was.


    Welke genre: Alles werkt. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.