• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nu vakantie... Het kan toch ook zijn dat de rest van de roedel zeg maar nog ergens heen is ofzo o-o... Maar ik weet het niet :p


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    afterthesun schreef:
    Ik heb nu vakantie... Het kan toch ook zijn dat de rest van de roedel zeg maar nog ergens heen is ofzo o-o... Maar ik weet het niet :p


    Zou kunnen, ik zit nu op school op de pc. Ik heb dus geen vakantie.. ):

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    Zou kunnen, ik zit nu op school op de pc. Ik heb dus geen vakantie.. ):

    Awhh ):
    Maar als we ook nog wachten tot de vakantie van de anderen voorbij is zijn we twee weken verder xDD. Ik vind het niet erg ofzo, mrja ;p.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    afterthesun schreef:
    (...)
    Awhh ):
    Maar als we ook nog wachten tot de vakantie van de anderen voorbij is zijn we twee weken verder xDD. Ik vind het niet erg ofzo, mrja ;p.


    Haha, inderdaad. Ik moet mijn personage nog aanmaken en dan kunnen we beginnen.

    Naam:Jessica Bailey Webster.
    Leeftijd:17 jaar.
    Geslacht:Vrouw.
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter:Jess is een verlegen meisje die er gewoon wat bijloopt. Ze durft wel iets zeggen maar dat zal ze alleen doen als het nodig is. Ze lacht redelijk veel maar heeft ook momenten dat ze het gewoon niet doet. Ze is meer een moederfiguur die anderen zal helpen. Voor vreemden wordt ze dan verlegen en sluit ze zich af tot ze zelf vindt dat ze die persoon wil leren kennen.
    Verleden:Ze had een verleden van verhuizen. Altijd maar naar nieuwe plaatsen, nieuwe scholen, nieuwe landen, nieuwe talen, nieuwe mensen. Tot ze het beu werd en ze zelf is verhuist, alleen, zonder ouders. Ze kan redelijk wat talen maar zal ze niet gebruiken zolang het niet nodig is.
    Hoe lang al weerwolf:Ze is gebeten tijdens een verhuizing op haar 8e.
    Rang in de roedel: (geen idee ?)

    [Wat zijn de rangen zoal ?]

    IK DOE ZO RAP MOGELIJK MEE MAAR VANAF VANAVOND IS MIJN LAPTOP WEG --

    Lacrima schreef:
    IK DOE ZO RAP MOGELIJK MEE MAAR VANAF VANAVOND IS MIJN LAPTOP WEG --

    doe maar rustig hoor, we beginnen nog niet (weet niet wanneer) en anders helpen we je wel invallen:)

    Lang leve jullie C:

    -kan niet wachten om te beginnen-


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Normaal kan ik een lange beschrijving van een personage maken, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Misschien kan k het later nog uitbreiden.

    Naam: Ambrose 'Amber' Esmée Garduno.
    Leeftijd: Twintig.
    Geslacht: Vrouw.
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter: -
    Verleden: -
    Hoe lang al weerwolf: Moet nog een weerwolf worden.
    Rang in de roedel: (Nog) Geen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 22:24 ]

    ik heb echt zin om te beginnen, maar als we wachten tot volgende week ben ik wel minder online

    Ik denk dat we Donderdag ofzo gaan beginnen
    Ik zou eerst het weekend weg gaan om te kamperen, maar het is te warm


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oke, donderdag ben ik er overdag wel niet ('s avonds wel)

    Komt het uit als we zondag beginnen?
    Ik ga namelijk vrijdag en zaterdag weg waarschijnlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oke ik vind het best, maar dan zit mijn vakantie erop en dus ben ik minder online (nu bijna een hele dag dan alleen savond en misschien smiddags)