• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James
    Lachend keek ik om toen ik op mijn schouder werd getikt. 'We hebben een bezoeker,' zei Faye, het scheepsmeisje. Vlinders fladderden door mijn buik. Ik had al een tijdje een crush op haar. Eenmaal weer bij zinne gebracht, keek ik naar het meisje dat Faye aanwees. En mijn verliefde gevoel was in één klap verdwenen. Ik had me nog nooit zo tot iemand aangetrokken gevoeld in een paar seconden, terwijl ik haar niet eens kende. Geschokt staarde ik naar haar, terwijl mijn mond open viel. Een bevlieging?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Pauze.
    Uitgeput duw ik mijn het zwaard dat nog niet af is van me af. Ik ben nog bezig met het handvat.
    Ik kom overeind en rek me even uit. Ik hoor mijn botten kraken. Dan loop ik de hut uit, het dek op.
    Bij de reling staat een meisje die ik nog niet heb gezien te wankelen op haar benen. Zeeziek, of zo?
    'We hebben een bezoeker,' zegt Faye een eindje verderop tegen James. Ze lijkt nogal wantrouwig.
    Ik loop naar het nieuwe meisje toe en nu ik dichterbij ben merk ik dat ze knap is. Nee, niet knap, beeldschoon.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Is het niet handiger als je boven aan de pagina achter de personen zet welke rol ze spelen? Vind ik iets prettiger, maar het hoeft niet.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye Selene Mirron
    Ik trek mijn wenkbrauwen op als James het meisje met open mond aanstaart. Nadat ik even heb gezucht knip ik met mijn vingers voor James' gezicht. 'Aarde aan James. Je kwijlt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adam Ace Smith
    Ik keek naar beneden, waar zich een hele scéne afspeelde. Een vreemd meisje was op dek verschenen. Ik fluit, van wat ik hier kan zien is het meisje wel érg knap.


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    Met een ongelovig gezicht keek ik naar het meisje dat binnen een paar seconden de aandacht trok. Alle jongens stonden direct te kwijlen als jonge hondjes, dus liep ik maar op haar af. 'Als de stoere mannen hier niet verder komen dan fluiten en kwijlen, zal ik het woord maar doen. Hallo, ik ben Roxi. Dochter van Captain Johnson. Wat brengt je hier op de SSS?' Ik probeerde streng te kijken, maar het lukte niet goed. Ik mocht haar gewoon al.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:24 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Roxi loopt langs me heen, naar het meisje toe. Op de een of andere manier wil ik weten hoe haar stem klinkt. Vast heel helder...
    Ik probeer al die gedachtes uit mijn hoofd te schudden en ga naast Roxi staan. Wat is er aan de hand met me? Dit meisje trekt me zo erg aan...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Iedereen keek naar me een meisje keek me wantrouwig aan. Een jongen kwijlde bijna naar me. Iedereen keek naar me. Ik begon te blozen. Een meisje stelde zich voor als Roxi. Ze probeerde streng ee klinken maar het mislukte. 'Ik ben Jade en... Ik dreef in een sloep, maar werd omver gevaren en nu was hij kapot en ik klom aan boord.' Verzon ik snel. Ik kon geweldig liegen. Mijn stem klonk helder net als het geluid van de zee. Dat had ik altijd gehad.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé

    Haar stem is glashelder, precies zoals ik had verwacht. Misschien nog wel mooier.
    'W... Wil je misschie... misschien wat eten?' stamel ik. Oh, wat bezielt me toch? Zo doe ik nooit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kathryn

    Verdorie, waarom was Jade onder de mensen? Ze hoorde ze de rotsen in te lokken, geen vriendjes met ze te worden! In mijn woede zwom ik vliegensvlug naar de boot, trok me op en liet mijn goudgele staart verdwijnen. Bah, na al die jaren voelden benen nog steeds akelig. Soepeltjes liep ik me over de reling glijden en pakte zogenaamd vriendelijk Jade's hand. 'Jade, zusje! Ik ben er weer! Ik was zo ongerust! Gelukkig heb ik je weer gevonden.' Mijn liegende stem vloeide soepel en glaszuiver over het dek. Gemaakt zorgelijk keken mijn honingbruine ogen haar aan en mijn blik gleed nu naar de mensen voor haar. 'Oh, hallo.'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [De vinnen verdwijnen toch niet vanzelf?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wanneer zeemeerminnen al lang zeemeermin zijn, gaat het steeds soepeler en sneller. Het is een trucje dat je als klein meisje leert.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    Ik hoor Kathryn. Nee nie nu. Niet nog een keer. Ik was haar beu. Ik concentreerde me en deed een energie schild om haar heen. Ik liet haar een soort van in drijven en stuurde haar het water weer in. Ze ging het niet nog is bederven. Ik zette een energie schild op het water zodat ze het niet nog is kon doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vervolg Jade
    Een jongen vroeg me of ik eten wou. hij was betoverd van mij schoonheid. Ik was bloedmooi. Als Aphrodite in de Griekse tijd. Door liefde geschapen. Zeiden ze altijd. Ik schudde met een glimlach mijn hoofd. 'Nee dankje ik heb geen honger.' Zei ik vriendelijk. Ik deed net of Kathryn er nooit was. Het was warm hier dus ik kon zeggen dat het een luchtspiegeling was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kathryn

    Verdorie, waarom was Jade toch zo onnatuurlijk? We waren zeemeerminnen verdomme, was dat niet wat we hoorden te doen? Mannen verleiden en hun geld stelen? Ze was geen mens, en dat moest ze accepteren ook. Ze kon niet zo doorgaan en dat wist ze ook. Egoïstisch kind, hoe durfde ze me terug de zee in te sturen? Ik durfde te wedden dat de rest van de zeemeerminnen het ook gezien hadden.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'