• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye Selene Mirron
    Als er ineens nog een meisje op het schip verdwijnt valt James' mond nog verder open. Ik pak hem bij zijn schouders en schud hem even doorelkaar. 'Aarde aan James!' Zeg ik weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    'Jade, zusje! Ik ben er weer!' zegt een ander meisje dat opeens over de reling heen klimt. 'Ik was zo ongerust! Gelukkig heb ik je weer gevonden.'
    Dan kijkt ze ons aan. 'Oh, hallo.'
    Een warm gevoel borrelt op in mijn maag. Dit meisje is net zo prachtig als Jade. Misschien nog wel knapper. Ik denk er helemaal niet aan dat het best wel raar is dat ze hier opeens zomaar zijn.
    Plotseling staart Jade het meisje heel eng aan. Toch best wel aantrekkelijk. Langzaam valt het meisje achterover, het water weer in.
    'Oké...?' zeg ik verbijsterd. Dan wend Jade zich tot mij.
    'Nee, dankje, ik heb geen honger.' Haar stem betovert me. Ik kijk haar zwijmelend aan. Ze is zo mooi...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:54 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    James
    'Ja, ja ik ben er nog! Sorry, laat maar. Ik heb echt geen flauw idee wat er net gebeurde, maar het is al weer over.' Verdwaasd richtte ik me weer op Faye, en voelde de kriebels voor haar terug kruipen. De rest van jongens waren in tegendeel nog totaal in dromenland.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:55 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Jade keek niet naar Kathryn ze hoorde haar alleen.]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [HurtedHeart, laat het nou maar zitten. Je hoeft niet alle reacties te verbeteren het is goed zo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Een van de meisjes verdween weer, waarom waren ze toch zo knap?
    "Hé!" riep ik quasi ontgoocheld.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Madisons May
    Ik zag dat Kathryn in het water werd getorpedeerd door jade. Haar gave. Ik zwom sierlijk naar Kath toe en keek haar aan. 'Probeert ze weer haar dromen waar te maken?' Ze ik grinnikend. Ik tapte met mijn staart op de steen. We hadden Jason nodig

    Jason
    Ik hoorde weer geklop. Ik was nodig. Mensen. Overduidelijk. Op kopte op Salomo zijn nek zodat hij zijn duistere ogen opende. Hij kwam overeind en zwom weg. Ik kon onder water leven doordat de zeemeerminnen me dat gaven. Ik keek naar Kathryn en Madison. Jade was dus boven water. Ik stopte naast ze. Salom was niet zichtbaar net als ik. 'Wat is er loos?' Vraag ik droog.

    Jade
    Iedereen vond me betoverend. Ik rook iets. Jason overduidelijk. Dat betekende. O god. Salom. 'Ehm.. Ik denk dat jullie sneller moeten gaan varen.' Zeg ik nu terwijl ik op mijn lip bijt. Ik kijk naar Roxi. Dit was mijn schuld. Salom was sterker dan mij. Hij kon mijn energie velden zo openslaan. Ik kon niets doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben trainen]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alleen Kathryn verdween. Jade bleef op het schip.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kathryn

    Woest riep ik mijn vriendinnen en zag Madison en Jason naast me.'Ja, en rot op Jason.' 'Doe niet zo jaloers, Kathy. Als ze zo nodig het mooie mensen meisje uit wil hangen, doet ze haar best maar. Dat schip komt heus wel terug.' Dacht Nesaia geïrriteerd. 'Ik ben niet jaloers op haar! Het is gewoon asociaal dat ze haar soortgenoten zo aan die mensen bloot stelt!' Bloed kookte onder mijn huid. 'Tuurlijk Kat, wat jij wilt.' 'Kop houden Galateia, laat Kathy toch.' De gedachten van mijn vriendinnen gingen chaotisch door elkaar heen. Nog steeds kwaad zwiepte ik met mijn staart en streelde met mijn nagels door mijn bronskleurige lokken. Misschien hielp zingen wel. 'Nuair a labhras leis féin cailín í amhráin gach na fir titim as a,' mijn zachte sirené stem galmde over de wateren en de rest van de meerminnen deden met me mee. Het meest wonderbaarlijke geluid van de zee.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    'Ehm... ik denk dat jullie sneller moeten gaan varen,' zegt ze aarzelend. Ik snap haar niet, maar dat maakt me ook niet uit. Ik wil alleen nog maar naar haar kijken.
    Dan wordt ze opeens ruw weggetrokken en ik knipper een paar keer met mijn ogen. Het verliefde gevoel is weg en ik ga met mijn hand door mijn haren. Wat was dat?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Geen antwoord vond ik ja. 'Ine Tumersia.' Zei ik rustig. Salomo begreep het meteen. Ik voelde hoe de zon op me scheen en hoorde de gigantische brul van Salom. Zijn kop kwam tot het kraaiennest. Daar zat een jongen in. 'Bang om te sterven.' Vroeg ik sadistisch. Ik zag hoe Salom water tegen het schip aan liet beuken.

    Jade
    Ik werd meegetrokken, maar hoorde gebrul. Ik trok me los en rende op mijn irritante benen terug. 'Niguera Temis.' Zeg ik sissend. Jason trok zijn wenkbrauw op en liet ook Salom stoppen. 'Jít nüem sîv.' Zei hij geirriteerd terug. 'Comdent rûlect twí.' Gromde ik nu terug. De mensen begrepen het niet, maar als ik niets zou zeggen was dit schip al verpulverd.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:22 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Moet eten, tot zo.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Emanuela

    Mijn ogen openen langzaam. De wind waait door mijn haren, al waren die in twee vlechten. Om me heen is een eiland. Wat bomen, een paar struiken, zand. Dan herinner ik me wat er was gebeurd. Ik was dood gegaan... Meegenomen, gemarteld... Maar hoe kon ik dan nog leven? Of was ik een geest? Nauwelijks besef ik wat er gebeurt, en riep ik "Help!", in de hoop dat iemand me zou horen.


    Being happy is a choice ~

    Roxi

    Plotseling hoorde ik een tere, jonge meisjesstem gieren. Help? Ach ja, het was vast de wind. We zouden die richting bovendien toch bijna opgaan. 'Adam? Gaat het daarboven?' Riep ik toen het al een tijd stil bleef.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'