• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Super outfit!' zei ik. 'En ja, maar hij ziet vast niks in mij, ik ben echt een erge bitch'.


    El Diablo.

    Valerie

    "Dat valt wel mee en onder dat zit ook een hart van goud vergeet dat niet
    en dat weet ik nog niet zo zeker ik zou zeggen stap een keer op hem af"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "Ik heb helemaal geen bikini. Iemand die me straks even wil helpen een leuke uit te kiezen?" zegt Chrissie tegen de meisjes.
    Ik steek mijn hand op.
    "Ik ga wel mee," zeg ik tegen Chrissie terwijl ik mijn handen van mijn middel afhaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    Ik volg Devon's blik en zie dat ze naar Tristan kijkt. Zelf kijk ik even naar Danny maar als ik zie dat hij met een meisje aan het flirten is kijk ik snel weg. 'Zouden er veel nieuwelingen bij Glee komen?' vraagt Devon. Ik schud mijn hoofd, 'Waarschijnlijk niet,' zeg ik een beetje teleurgesteld.

    Ivy Florance Devlin
    'Ik heb helemaal geen bikini. Iemand die me straks even wil helpen een leuke uit te kiezen?' zegt Chrissie ineens. Ik knik, 'Ik ga wel mee. Heb zelf toch nog een nieuwe nodig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben even eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Dat kan ik inderdaad doen' zucht ik. 'wacht'. Ik pak mijn telefoon, en stuur een sms naar Tristan.

    Hey Tristan, je komt toch ook wel naar mijn feestje vanavond? xoxo


    El Diablo.

    Valerie

    "Wees niet zo onzeker alles komt goed vertrouw me maar" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik zucht opgelucht wanneer zowel Blanda als Ivy zich aanbieden om mee te gaan.
    "Dank je," zeg ik met een glimlachje.
    Onbewust leun ik een beetje tegen Danny aan. Ik grinnik wanneer ik twee Gleeks onze kant uit zie kijken en na wat puzzelwerk weet ik meteen wie naar wie kijkt.
    "Tristan," lach ik. "Volgens mij heeft er iemand een crush op je." Ik knik even naar het blonde, alternatieve meisje. Over het andere meisje dat naar Danny keek hou ik wijselijk mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook eten]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    Ik hoorde mijn telefoon vast Valerie om te vragen wat ik wou eten vanavond.
    Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik het verkeerd had het was van Alyson

    Hey Tristan, je komt toch ook wel naar mijn feestje vanavond? xoxo

    Hey Alyson, ja tuurlijk ik ben altijd wel in voor een feestje. Ik had begrepen dat het thema Hawaii is klopt dat?

    "Tristan,Volgens mij heeft er iemand een crush op je" hoorde ik Chrissie zeggen.
    Ik keek haar verbaasd aan en volge haar blik en kwam uit bij een meisje met blond haar

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Ik hoop het' mompel ik. 'Oh em gee! kijk deze gave bikini!' gil ik. Er hangt er nog maar één, dus ik ren er snel heen. Net als ik hem pak, pakt een ander hem. Ik herken haar meteen, Shelley van de basisschool. 'Hier met dat ding trut' sis ik. Ze geeft hem nog steeds niet. Ik duw haar weg, en krijg hem uiteindelijk in MIJN handen. 'Kijk!'zeg ik, en laat de zwarte bikini zien. Het topje heeft geen bandjes, dus mijn cup c komt mooi uit! Opeens trilt mijn mobiel. Hey Alyson, ja tuurlijk ik ben altijd wel in voor een feestje. Ik had begrepen dat het thema Hawaii is klopt dat? lees ik, snel sms ik terug.
    Jep, de dresscode voor guys is een zwembroek en sneakers, waag het niet met shirt te komen x'D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:36 ]


    El Diablo.

    Valerie


    "Hij is echt super en zal jou ook echt super staan " zei ik half lachend door de manier van aanpakken van Alyson

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Zeg ik niet" Antwoord ze met een mysterieus lachje. Daarna draait ze zich om en begint over bikini's. "Dankje" Is het enige wat ik opvang uit het gesprek en voel dat Chrissie een beetje tegen me aan leunt. "Tristan," Lacht ze, "Volgens mij heeft er iemand een crush op je". Ik kijk even naar het meisje dat naar Tristan keek, maar het meisje naast haar trekt mijn aandacht. Snel wendt ik mijn blik af en kijk even naar Chrissie die tegen me aanleunt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Thanks, wacht!' zeg ik, en pak dezelfde bikini in het rood. 'Doe jij anders deze?'.


    El Diablo.

    Tristan



    Jep, de dresscode voor guys is een zwembroek en sneakers, waag het niet met shirt te komen x'D

    dat was het bericht wat ik net van Alyson kreeg
    snel stuurde ik terug

    Ah, jammer dat wou ik nou net doen x'D. Je kent me te goed. Dat zit er niet anders op om zo ook maar is naar het winkelcentrum te gaan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer