• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    [ Ik weet even niks XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik merk het x"d Ff skippen naar volgende morgen? Ik wilde Mason ziek laten worden ^^]

    [De dag was nog maar net beginnen het is ergens in de middag of zo xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nja ik vind alles best ;D of ze vallen nu in slaap zeg maar en dan tegen de avond wakker worden en dat het met Mason slechter gaat?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ook goed. ;P Ik ben opzoek naar een Death Note agenda momenteel, dan weet je dat als ik laat reageer.]

    Mason Jaden Martin
    Ik werd 's avonds wakker. Ben ik in slaap gevallen? Ik barstte van de hoofdpijn en was nogal misselijk.
    Alles draaide.

    Serena

    Ik voelde wat bewegen naast/onder me. Ik open me ogen een beetje. Was ik in slaap gevallen? Ik lag wel lekker. Het was alleen nog al warm. Ik wreef in mijn ogen en keek om me heen. Het was al aardig donker. Ik keek naar Mason. Ik strompelde naast hem. 'Mason?' zei ik zachtjes.

    [Ghehe zoekse ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja?' antwoordde ik zacht. 'Ik voel me niet zo goed.' Ik had het bloedheet.

    Serena

    'Ja? Ik voel me niet zo goed,' zei hij zacht. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd. Hij voelde abnormaal heet. 'Ik denk dat de regen je een beetje te veel werd,' zei ik zachtjes en ging zachtjes door zijn haren. 'Heb je ergens pijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hoofd. Buik. Armen. Benen,' noemde ik op. 'Ik zei toch dat ik ziek ging worden.'

    Serena

    'Hoofd. Buik. Armen. Benen,' noemde hij op. Ik haalde mijn hand van zijn hoofd af. 'Ik zei toch dat ik ziek ging worden,' zei hij en ik knikte. Ik keek even naar me t-shirts die op een hoopje lagen. Ik begon ze netjes te leggen. 'Ga daar maar op liggen. Ik ben zo terug,' zei ik terwijl ik naar me t-shirts wees. Het was nu een soort bedje. Misschien lag dat beter dan het gras. Ik stond op en liep met wat moeite de hut uit. Ik liep richting de zee. Onderweg trok ik mijn shirt uit en vouwde die op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik bleef gewoon in het gras liggen.
    Ik sprong even later op en rende naar de bosjes. Ik moest overgeven. Bah.
    Met moeite liep ik terug naar de hut en ging gewoon weer op mijn plek liggen.

    Serena

    Bij de zee aangekomen, liet ik mijn shirt er in dompelen. Ik kneep hem wat uit en liep toen weer terug. Daar aangekomen lag Mason nog steeds op zijn plek. 'Mason, ga op die shirts liggen,' zei ik tegen hem. 'Je kan niet op de grond blijven liggen, zeker nu niet,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Heus wel. Het zijn jou kleren,' zei ik. Ik zag nu pas dat Serena haar shirt in haar hand had en in haar beha stond.

    Serena

    'Heus wel. Het zijn jou kleren,' zei hij. Ik zuchtte. 'Mason, toe nou,' zei ik tegen hem. Ik legde de shirt op de koffer en probeerde Mason op te tillen. Dat ging alleen ongelofelijk mis. Ik gleed uit en viel achterover. Gelukkig niet tegen de hut aan, anders lag die nu op zijn kant.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you