• In het land Hafnarfjardur heeft Kerkura de macht. Hij regeert met ijzeren hand en laat het hele volk in het gelid lopen. Veel mensen sterven omdat ze geen voedsel of geneesmiddelen kunnen kopen. De verdelgers zorgen ervoor dat de inwoners niet in opstand komen, ze straffen op vreselijke manieren en schrikken niet terug voor een moord. Maar waar haalt Kerkura zijn verdelgers vandaan?
    Nou, uit zijn eigen land. Hij laat mensen ontvoeren, 30% wordt dienster bij hem in zijn kasteel. 60% wordt getraind. De trainingen zijn hard en maar 30% overleeft ze. Van die 30% slaagt maar 20% voor de trainingen. Maar waar gaan de andere 10% en degenen die niet slagen voor het examen naartoe?
    Iedereen denkt dat ze worden vermoord, maar eigenlijk worden ze veroordeeld tot een hels leven. Ze worden namelijk gebruikt als labratoriumratten. De enige keer dat ze uit hun kerker komen is om iets op hen te testen. Nieuwe medicijnen en technieken passeren eerst langs hen.
    Hoe houdt Kerkura al de diensters en verdelgers onder de duim?
    Rond hun polsen en enkels worden zilveren banden bevestigd. Die staan in contact met een hoofdzenuw. Wanneer ze besluiten weg te lopen of een opdracht te negeren gaat er een vreselijke pijn door hun heen. Pas als ze hun idee verwerpen stopte die.
    Maar aan de andere kant van die armoede en ellende heb je de rijken. Ze hebben werkelijk alles wat hun hartje begeert. Computers, vliegende auto's, olifanten,... alles! Je kan het zo raar niet bedenken, ze hebben het.

    Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Jij wordt een:
    -inwoner
    Alex Thompson
    Sthephanie Norems
    Katherine Bright
    Nathan Sadler
    -dienster
    Nathalia Rottem
    -verdelger
    Laurel Thompson (in opleiding)
    Alec Bradley (in opleiding)
    Damon
    -labratoriumrat
    -rijke
    Phoebe Vöillanc
    Kaylee Vöillanc
    Kimberly Buckley

    Eerst ga je gewoon even tijd krijgen om vrienden te maken, ontvoerd te worden,... Dan gaan er stilletjes aan dingen gebeuren en na een lange tijd komt er een oorlog, rebellen tegen Kerkura. Wie wint er? Wat zijn de plannen? Dat hangt allemaal van jullie af!

    Kleding:
    Dienster: Man: bruine broek, wit hemd
    vrouw: zwart kleed met een witte schort
    Verdelger in training: nauwsluitend wit lijfje, zwart jack, legerachtige broek, maar dan volledig in het zwart, een dolk aan de riem.
    Verdelger: Nauwe, maar soepele zwarte broek. Zwart T-shirt, zwart jack met ingebouwde kogelwerende vest, riem met wapens + verborgen wapens. (in de mouw, de laars...)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan Sadler
    Ik knipperde met mijn ogen en trok het deken zuchtend over mijn hoofd.
    "Wat?" zuchtte ik, terwijl ik onder het deken door keek en Kath zat zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon Zamora
    De verpleegster was klaar met Laurel, nu moet Alec nog. Hopelijk maakt hij niet te veel problemen, de verpleegster was al een beetje chagerijnig geworden doordat Laurel nogal... pittig was. Dan durvde ze zich nogal eens uit te leven op de volgende persoon die aan de beurt was.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Alec Bradley
    Ik ging in stilte in de stoel zitten waar Laurel net zat en gaf geen kik.
    "Grote jongen." zei de verpleegster met een norse blik op Laurel. "Jullie kunnen gaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon Zamora
    "Grote jongen. Jullie kunnen gaan." Ik knikte, "Kom, we gaan naar de keizer. Zodat hij kan zien wie zijn nieuwe lijfwachten zijn. Kijk niet in zijn ogen, onderbreek hem niet, spreek hem niet tegen. Dat heeft hij niet graag. En we willen jullie eerste ontmoeting toch niet verpesten?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Laurel Thompson
    Mijn gezicht trok wit weg en slikte luidruchtig. Shit!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    Toen het verband het er weer op zat keek ik naar Nathan. 'Hoi,' mompelde ik zacht. Ik rekte me even uit maar dat deed verschrikkelijk pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Hallo." mompelde ik slaperig. Ik ging recht zitten en keek naar Kath.
    "Hai."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Hey.' zei ik en glimlachte even naar Nathan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nathan Bradley
    Ik wist niet of Kath wist van al dat weerwolf gedoe, dus zei ik maar niets over het feit dat Alex weer mens was. Ik schoof dichter bij het vuur en bedacht dat ik aan mijn pijlen verder moest werken.
    Ik zuchtte gefrustreerd, das waar ook. Ik had ze verbrand!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    Verveeld keek ik naar het vuur. Ik wist niet zoveel te zeggen en ik zat nog steeds met het gesprek van Alex in gesprek. Ik zuchtte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik was nooit goed geweest in stil zitten.
    "Ik ga buiten wat hout zoeken."
    "Nee, laat mij dat doen." zei Alex.
    "Maar-" "Nee, jij bent net bijna dood gegaan. Ik laat je nu echt niet buiten."
    En ik geloofde hem, hij zou me niet door laten.
    "Ok." zei ik en ik legde uit welk hout hij moest zoeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    Ik zag Alex weg gaan. Ik keek even naar Nathan en sloot toen mijn ogen. Toch was ik te klaar wakker om te slapen. Ik stond zuchtend op. 'Ik wil naar buiten,' zei ik nors. Ik werd gek als ik te lang binnen bleef.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Alex is nu buiten. Het is nu of nooit." ik glimlachte naar haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    'Alex vermoord me als hij er achter komt dat ik naar buiten ga.' Ik keek even nadenkend. 'Achja, ooit ga ik toch wel een keer dood.' Ik liep rustig de deur uit. Buiten was het koud maar dat intreseerde me vrij weinig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Heb mijn naam veranderd: TMNTfan -> AddictMusic]


    I think I'm losing what's left of my minbd