• Ik ben zo happy op dit moment.
    Mijn vriend mag mee op vakantie !!
    Eerst moch het niet van mijn ouders, Daar baalden we echt van.
    We zijn echt gehecht aan elkaar op het moment.
    Maar vandaag kwamen mijn ouders oppeens op verzieten bij mijn...zegmaar schoonouders. en daar waren mijn vriend en ik op dat moment.
    en toen hebben ze afgesproken dat we eerst 2 weken met zijn ouders weg gingen. in nederland op een coole camping (ik heb hem al een keer gezien die camping) en daarna ga ik met mijn ouders en zusjes en dan natuurlijk mijn vriend naar Luxemburg. echt zo vet !!
    Ik heb er nu echt zo veel zin in.

    Gaan julie met je vriend/vriendin of gewone vriend vriendin mee ??
    Of gaan julie alleen met je familie op vakantie ??
    en zo ja hebben julie er zin in ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ow ja ik heb zin in de meivakantie. Ik ga eerst een midweek met ouders en broer in een huisje in duitsland en dan vanaf zondag tot donderdag met school skikamp kaprun met mijn vriendin(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aww, wat leuk! Veel plezier!
    Ik ga met een aantal vriendinnen een weekje op een camping staan, en misschien nog met mijn ouders op vakantie en anders met een jeugdkamp mee naar Zweden. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is erg leuk! Ik hoop dat jullie dan ook nog bij elkaar zijn.
    Ik ga met mijn vriend mee naar Duitsland met zijn vader en stieffamilie. Daarna ga ik alleen naar Turkije en misschien nog met hem naar mijn beste vriendin in Frankrijk, dat wil ik wel erg graag want ik mis haar.


    Your make-up is terrible