• In het land Hafnarfjardur heeft Kerkura de macht. Hij regeert met ijzeren hand en laat het hele volk in het gelid lopen. Veel mensen sterven omdat ze geen voedsel of geneesmiddelen kunnen kopen. De verdelgers zorgen ervoor dat de inwoners niet in opstand komen, ze straffen op vreselijke manieren en schrikken niet terug voor een moord. Maar waar haalt Kerkura zijn verdelgers vandaan?
    Nou, uit zijn eigen land. Hij laat mensen ontvoeren, 30% wordt dienster bij hem in zijn kasteel. 60% wordt getraind. De trainingen zijn hard en maar 30% overleeft ze. Van die 30% slaagt maar 20% voor de trainingen. Maar waar gaan de andere 10% en degenen die niet slagen voor het examen naartoe?
    Iedereen denkt dat ze worden vermoord, maar eigenlijk worden ze veroordeeld tot een hels leven. Ze worden namelijk gebruikt als labratoriumratten. De enige keer dat ze uit hun kerker komen is om iets op hen te testen. Nieuwe medicijnen en technieken passeren eerst langs hen.
    Hoe houdt Kerkura al de diensters en verdelgers onder de duim?
    Rond hun polsen en enkels worden zilveren banden bevestigd. Die staan in contact met een hoofdzenuw. Wanneer ze besluiten weg te lopen of een opdracht te negeren gaat er een vreselijke pijn door hun heen. Pas als ze hun idee verwerpen stopte die.
    Maar aan de andere kant van die armoede en ellende heb je de rijken. Ze hebben werkelijk alles wat hun hartje begeert. Computers, vliegende auto's, olifanten,... alles! Je kan het zo raar niet bedenken, ze hebben het.

    Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Jij wordt een:
    -inwoner
    Alex Thompson
    Sthephanie Norems
    Katherine Bright
    Nathan Sadler
    -dienster
    Nathalia Rottem
    -verdelger
    Laurel Thompson (in opleiding)
    Alec Bradley (in opleiding)
    Damon
    -labratoriumrat
    -rijke
    Phoebe Vöillanc
    Kaylee Vöillanc
    Kimberly Buckley

    Eerst ga je gewoon even tijd krijgen om vrienden te maken, ontvoerd te worden,... Dan gaan er stilletjes aan dingen gebeuren en na een lange tijd komt er een oorlog, rebellen tegen Kerkura. Wie wint er? Wat zijn de plannen? Dat hangt allemaal van jullie af!

    Kleding:
    Dienster: Man: bruine broek, wit hemd
    vrouw: zwart kleed met een witte schort
    Verdelger in training: nauwsluitend wit lijfje, zwart jack, legerachtige broek, maar dan volledig in het zwart, een dolk aan de riem.
    Verdelger: Nauwe, maar soepele zwarte broek. Zwart T-shirt, zwart jack met ingebouwde kogelwerende vest, riem met wapens + verborgen wapens. (in de mouw, de laars...)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    Ik keek naar Alex. 'Zodra jij weer mens bent verplicht ik je te zeggen waarom je grijnst,' zei ik. Ik keek weer even naar Nathan en glimlachte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik schudde mijn kop en probeerde de grijns weg te drukken. Ik trippelde naar haar toe en liet me tegen haar aangedrukt vallen. Met 1 oog hield ik de deur in de gaten, met het andere keek ik haar aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    Ik rolde met mijn ogen. 'Vertel gewoon,' zei ik. Ik keek Alex aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik keek haar veelbetekenend aan en maakte en wolfgeluidje.
    vertellen ging nu nogal moeilijk niet. Ik rolde met mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pinkdream schreef:
    maar het draait eigenlijk niet rond het boek
    Ik heb alleen het idee van de gaven van daar. Voor de rest is het allemaal de vrucht van mijn eigen fantasie
    (wtf! Heb ik dat echt getypt?!)

    Meert ook met zijn filisofische en dichterlijke teksten xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Met 1 oog hield ik de deur in de gaten, met het andere keek ik haar aan.

    Hij kijkt skeil ofwa?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    nope
    Hij is ne wolf
    zijn ogen staan dus ni frontaal ingeplant
    kieke!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pinkdream schreef:
    nope
    Hij is ne wolf
    zijn ogen staan dus ni frontaal ingeplant
    kieke!

    Ge weet dak blond ben eh, koekoeksklok!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    drm dak et u vergeef. xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon
    De jongen was er ook. Eindelijk.
    "Vandaag is jullie examen. Jullie moeten een hindernissenparcour afleggen en daarop worden jullie beoordeeld, dan moeten jullie tegen twee verdelgers vechten. Zij en ik zullen beoordelen of jullie toegelaten zullen worden."

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:54 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Laurel Thompson
    Ik knikte zenuwachtig.
    "Mogen we beginnen?" ik schuifelde wat ongeduldig heen en weer. Niemand wist wat er gebeurde met degenen die het examen niet haalden. Ze verdwenen gewoon plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alec Bradley
    'Kalm.' mimede ik naar Laurel in de hoop dat ze wat geruster zou worden. Zelf was ik ook best wel zenuwachtig, maar het kon er nog mee door.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Laurel Thompson
    Plots was ik blij dat ik hem vergeten zeggen was, dat degenen die het examen niet haalden gewoon verdwenen. Niemand wist wat er met ze gebeurde. Ik probeerde naar hem te glimlachen, maar volgens mij lukte het niet zo goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stephanie Norems
    'Je begrijpt best dat ik bedoel, zodra je weer mens bent,' zei ik geïrriteerd. 'Hier komen we nog wel op terug.' Dat meende ik serieus. Als ik eenmaal nieuwsgierig ben, dan kom ik er ook achter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik knikte en legde mijn kop neer. Vlak bij Nathans hoofd. Ik was moe, doodmoe, maar vertikte het om te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”