• Titel^^
    Ik door ik was op google altijd maar Quiz aan het zoeken en ik kwam altijd op Quizlet en Mijnquiz.nl ofzoiets -kinderachtige site- en ik wou een reactie plaatsen dus heb ik mij maar aangemeld.

    En jullie ?

    Ben ff heel nieuwsgierig


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    géén idee meer D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Daar was aal een topic over

    Maar ik door een plaatje te zoeken en dan naar beneden scrollen en ik zag ene verhala en die vond ik leuk en ik bleef toen 2 maanden lezen zonder me aan te melden lol

    Plaatjes van Tokio Hotel en dan heel vaak deze site gezien en dan eens een kijkje gaan nemen en eh, ik zit hier nu al wel een tijdje. (banana)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    4 jaar geleden in mijn Tokio Hotel periode, las ik op GoSupermodel dat je TH-verhalen op Quizlet kon lezen, dus ging ik hier een kijkje nemen en toen werd ik verslaafd ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Verhalen :P


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Heel lang geleden via google (TH), en toen kreeg ik eens weer een mailtje en toen kwam ik weer back miljoenen jaren later ;D


    Everything is worse without music.

    Defensive

    Ik zag het op hyves in haar www staan.
    & Toen ging ik ook op de site, en ging een acc aanmaken. x']

    Door foto's van Tokio Hotel op te zoeken en zo op een serie te stuiten die ik toch wel heel leuk vond. :'D


    Let the Night embrace you

    Mijn zusje :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Quizzen invullen en toen kwam ik steeds vaker uit op Q en toen ik het woord 'forum' las kreeg ik twinkle eyes.


    No growth of the heart is ever a waste

    zussie lief(A)


    Shoganai i ne~

    Ik zocht plaatjes van een animepersonage, en in de beschrijving stond iets van een seven minutes in heaven... die deed ik dan, en ik heb de hele avond nog op Q gezeten, drie dagen later heb ik me aangemeld ^^

    Ik typte in op Google 'wat te doen als je je verveelt' en toen kwam ik bij een topic van Quizlet en toen dacht ik 'FUCK YEAH! Ik ga hier mijn tijd verspillen!' (krul) Oké, iets in de trans dan. c:

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:04 ]


    wth.

    Tokio Hotel (:

    Ik was dringend op zoek naar leuke Harry potter quizzen. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking