• tegenlijk. Achter elkaar maakt me niet zoveel uit. Haha.

    1. The Hungergames - Suzanne Collins.
    2. De tranen der Acacia's - Willem Frederik Hermans.
    3. Der Schachautomat - Robert Löhr.
    4. Wuthering Heights - Emily Brontë.
    5. Bredero's kluchten - Bredero.
    6. Het familie portret - Jenna Blum.
    7. Wilsberg und der tote Professor - Jürgen Kehrer


    Deze liggen op mijn vensterbank, te wachten op mij om gelezen te worden.
    De eerste vier lees ik actief. Dus daar lees ik regelmatig in. In de rest zit een bladwijzer, en daar moet ik ook eens in verder gaan.
    De 3e en de 7e Duits, de 1e en de 4e Engels, de rest Nederlands.
    En de 2e, 3e en 4e voor school. ^^

    Goed bezig he?
    Hoeveel boeken lezen jullie tegenlijk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen meer ;( Vroeger las ik zoveel en nu zie ik alleen nog maar mijn cursussen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik probéér tijd te maken om his Dark Materials te lezen.
    en binnekort komen mijn Sherlock holmes boeken binnen. Fuck. D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Momenteel lees ik er geloof ik pakweg 15.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben er op 't moment eentje aan het lezen van Jill Mansell, en ik heb ongeveer 1/4 deel gelezen van eentje van Penelope Green, ik ben een paar bladzijden begonnen in een boek waar ik zo gauw de naam niet van weet, ik ben bezig in eentje van Lauren Weisberger maar die heb ik al even niet meer aangeraakt, en ik heb er net eentje van Mariëtte Middelbeek uit, ik ben dus ook echt zo'n iemand die halverwege een boek weer in een ander boek duikt (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Op het moment lees ik Sybil, Breakfast At Tiffany's, Billy Elltiot & Roltrappe Abwärts. :3


    everything, in time

    heb ik soms ookxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik lees op dit moment 0 boeken, lol. Eigenlijk lees ik bijna nooit meer voor m'n plezier, alleen nog maar voor school en dat kun je moeilijk "leuk" noemen. D:

    Bredero's kluchten heb ik trouwens vorige periode nog voor Nederlands moeten lezen. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik lees de serie Tunnels die leuker is dan ik in eerste instantie verwacht had :A En gisteren in 1 dag boy 7 uitgelezen. [: Die was ook wel leuk, niet geweldig, maar de verhaallijn vond ik wel erg interessant.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmmm, ik moet een boek lezen voor Engels en ik ben nu bezig met Mockingjay (van de Hunger Games)... Ik ben eigenlijk ook nog bezig met Hart van Inkt, maar die ligt ergens onder te stoffen in een hoekje...


    Deep inside, I've never felt alive

    The woman in black
    Susan Hill


    Dead but delicious

    Ik lees er nu zo'n 5 tegelijk, best onhandig XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik lees altijd maar een, hooguit twee tegelijk, anders raak ik zo uit het verhaal. Ik lees wel veeeeel boeken in een week.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb nog een boek van een geweldige trilogie op me liggen wachten, en ik ben sinds kort in een nieuw boek begonnen. Ohja, en er ligt nog een fantastisch boek klaar waarvan ik nog maar een paar bladzijden hoef te lezen maar er nooit de moeite voor neem. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik lees de ijzeren maagd (NE) voor Nederlandse les en voor de rest het spel der oneindige raadselen (NE), pride and prejudice (EN), Elegant as an hedgehog (EN), to kill a mockingbird (EN), Angelique et le roi (FR), girls lake (EN) en omdat ik daar zin had Harry Potter and the goblet of fire (EN)
    Bijna allemaal tegelijkertijd :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hmm, even denken
    House of Leaves
    The Picture of Dorian Gray
    Sherlock Holmes and the hound of the Baskervilles
    The Lovely Bones
    One Day

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 15:10 ]


    As travars