• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    'Met balletjes natuurlijk!' Zeg ik en ik voel me al veel beter dan een kwartier geleden. 'Als ik een ding ooit heb geleerd is dat soep zonder ballen geen soep is.' Zeg ik en meteen vroeg ik me af waarom ik dat zei.


    Cookies!

    Felicity
    'Hi mensen, tomatensoep vanochtend.' begroet Joey ons. 'Hmm, tomatensoep.' waarna hij ergens rond het vuur gaat zitten. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten, 'het enige voordeel van dit hele gedoe is dat we volgens mij alleen maar soep gaan eten. De perfecte manier om af te vallen,' mompel ik.

    JJ
    'Hi mensen, tomatensoep vanochtend.' zegt Joey. 'Lekker,' zeg ik, 'moet ik trouwens nog ergens mee helpen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    Ik leun met mijn rug tegen een boom aan en staar voor me uit.
    Ik hate dit. Ik wilde hier weg voor ik gek zou worden van het niets.

    Joey
    "Als ik een ding ooit heb geleerd is dat doep zonder ballen geen soep is" zeg Ellie. Ik kijk haar even aan en lach dan. "Goed, ga jij ze maar in het hotel halen" zeg ik. De anderen komen ook rond het vuur zitten en ik geef ze allemaal wat soep. JJ vraagt of hij nog ergens mee kan helpen. "Nee hoor, ga maar gewoon eten" zeg ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:26 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Joey geeft ons allemaal wat soep, weer in plastic bekertjes net als gisteren. Ik blaas even in de soep en kijk dan naar de plastic bekertjes in het pak. Er zijn er niet heel veel meer, 'Zullen we vanaf nu doen dat iedereen zijn eigen bekertjes her gebruikt?' vraag ik aan de groep. 'Want anders komen we zonder te zitten,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    [oke hoe kan James mee doen? xD hij zit foreveralone]

    James :3

    Hij kannem, komen eten? xD

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:34 ]


    Cookies!

    James Oliver Pryst

    Ik had al gegeten en besloot dat ik niemand hier echt goed genoeg kende om mee te praten. Ik was nooit echt sociaal geweest. Ik had vrienden daar niet van maar ik was niet spontaan zoals sommige hier.

    [Gheheh zo stel ik me James nu voor xD]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:42 ]

    [kom er gewoon bij zitten]

    Joey

    "Goed idee" zeg ik tegen Vince. Ik heb hem nog niet eerder gesproken, maar hij lijkt me oké. In gedachten nip ik wat van de soep.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik drink van mijn soep en kijk een beetje verveeld om me heen. Als ik een eindje verderop een jongen tegen een boom zie leunen sta ik op en loop naar hem toe. 'Hee, volgens mij kennen we elkaar nog niet. Ik ben Felicity maar ik heb liever dat je me Fee noemt,' begroet ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    Er komt een knap meisje naar me toe gelopen. 'Hee, volgens mij kennen we elkaar nog niet. Ik ben Felicity maar ik heb liever dat je me Fee noemt,' Ik glimlach naar haar. 'Ik ben James.' Stel ik mezelf voor en steek mijn hand naar haar uit.

    [Ben er weer :D]

    Lynn Audri.

    Een paar mensen komen uit de bus en hebben plaats genomen bij het kampvuur. Ik kijk even rond en denk aan mijn familie thuis. Hun zouden nu vast denken dat ik veilig met een gids in de Alpen zou zitten, maar nee. Ze denken fout. Ik zit in de middle of nowhere met mensen die ik helemaal niet ken. Maargoed, niet opgeven dan kom je altijd wel verder. Ik wuif mijn gedachte weg, wanneer ik een bekertje soep krijg. Ik vouw mijn handen eromheen en geniet van de warmte.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    De jongen glimlacht naar me, 'Ik ben James'. Hij steekt zijn hand uit die aan neem en schud. 'Leuk je te ontmoeten James. Waar was je gister eigenlijk? Volgens mij heb ik je nog niet eerder gezien'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    'Leuk je te ontmoeten James. Waar was je gister eigenlijk? Volgens mij heb ik je nog niet eerder gezien' Ze is beleeft ik mag haar wel. 'Ik ben gaan rondlopen opzoek naar een uitweg uit dit niets.' Antwoord ik rustig en kijk een beetje om me heen.

    Felicity
    'Ik ben gaan rondlopen opzoek naar een uitweg uit dit niets.' zegt hij rustig. 'Voor mij zou zoiets echt een slecht idee zijn,' lach ik, 'ik verdwaal al in de Ikea. Wil je trouwens ook wat soep?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered