• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik schud mijn hoofd, 'voor zover ik weet niet'. Dan trek ik mijn tas uit het bagegerek en haal er een schoon shirt uit. 'Niet kijken,' zeg ik tegen Vince waarna ik met mijn rug naar hem toe ga staan, het shirt dat ik nu aan heb uittrek en het schone shirt aantrek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne
    Ik grijns.
    'Een culinaire maaltijd met uitzicht, wie wilt dat nou niet?' Zeg ik. Ineens maakt mijn maag een enorm rommelend geluid en mijn hoofd wordt zo rood als een biet. Niet gek als je je eigenlijk bedenkt hoe lang ik niet heb gegeten.


    Cookies!

    Vince

    Ik glimlach even en draai me om, aan de andere kant ligt mijn tas en ik open hem. Ik rommel er even door en pak ook een schoon t-shirt waarna ik alles wat buiten de tas lag weer in de tas prop.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey Evans

    "Een culinaire maaltijd met uitzicht, wie wilt dat nou niet?'" zegt Ellie grijnzend. Dan rommelt haar maag hard en ze wordt knalrood. Ik grinnik weer. "Honger is goed, dan gaat de soep tenminste op. Hoewel dat mij ook wel zou lukken, ik kan nu wel een paard op" zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    'Ik ook.' Zeg ik als er me ineens een gedachte te binnen schiet; geen gele sneeuw eten. Ik kijk de pan in. 'Die sneeuw was wit he?' vraag ik, denkend aan hoe soep met gele sneeuw zou smaken.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:58 ]


    Cookies!

    Felicity
    Als ik me weer omdraai zie ik dat Vince ook een schoon shirt heeft aangetrokken. Ik pak nog snel een sjaal uit mijn koffer en wikkel die om mijn nek voordat ik de koffer dicht doe. 'Zullen we maar naar buiten gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey Evans

    "Die sneeuw was wit he?" vraagt Ellie ineens. Ik kijk haar vreemd aan. "Ja, hoezo?" Dan denk ik aan die regel 'geen gele sneeuw eten' en ik lach. "Het is geen gele sneeuw, geen zorgen" Ik roer wat door de soep.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Een gevoel van opluchting stroomde door mijn lichaam, al was er natuurlijk weinig kans geweest dat het gele sneeuw was.
    'Ik hoorde dat we verder gingen trekken vandaag.' Zei ik.


    Cookies!

    [Vince

    Ik knik even en trek dan snel mijn vieze shirt uit en mijn schine aan, als ze iets zag was het niet erg ik was toch niet zo'n preuts type en anders duurde het nog langer. Ik ga heel evn met mijn hand door mijn haar schud even heen en weer met mijn haren en knik dan, 'Ja, en zo te ruiken maken ze al iets te eten.' antwoord ik met een glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince trekt zijn vieze shirt uit en zijn schone aan. Ik vang een glimp op van zijn buik en borstkas en grijns heel eventjes als ik zie dat hij gespierd is. 'Ja, en zo te ruiken maken ze al iets te eten.' glimlacht Vince. Ik grinnik eventjes, 'klopt, laten we dan maar naar buiten gaan,' ik kijk Vince nog even aan en loop daarna naar buiten.

    JJ
    Ik word wakker van de geur van eten. Snel kom ik overeind en trek wat schone kleren aan waarna ik achter Fee en Vince de bus uitloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn personage James Oliver Pryst gemaakt kan hij mee doen?

    x

    Joey

    "Ik hoorde dat we verder gingen trekken vandaag" zei Ellie.
    "Klopt, we kunnen hier niet eeuwig blijven. Als we geluk hebben stuiten we op een weg of zoiets" zeg ik. Dan zie ik Fee, Vince en Jayden uit het busje komen. Gelukkig is de soep bijna klaar. "Hi mensen, tomatensoep vanochtend" zeg ik tegen hen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Kan, maar dan moet je wel een reden bedenken waarom hij er net nog niet was, dat hij sliep ofzo]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Oke hij was gewoon ergens aan het rond lopen :D]

    Vince

    Ik zie Fee even naar me kijken terwijl ik van shirt verwissel maar trek er me niet zo heel veel van aan. 'Hi mensen, tomatensoep vanochtend.' begroet een jongen die volgens mij Joey heette ons. 'Hmm, tomatensoep.' antwoord ik terwijl ik me ergens om het vuur laat neer ploffen.


    I only miss you when I'm breathing