• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik word wakker van een plotsinge beweging. Langzaam open ik mijn ogen en zie ik Vince liggen die ook al wakker is. 'hee,' zeg op een zachte toon waarna ik slaperig om me heen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Hee,' zegt Fee slaperig. Ze was dus toch wakker geworden van mijn bewegingen, 'Hee, goedemorgen.' antwoord ik met een gaap er tussen door.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Zullen we zelf maar soep maken? Ik heb nog wel een blikje mee, en ik barst van de honger" Zegt hij dan. "Is goed, als je maar wel weet dat ík niet kan koken" Zeg ik glimlachend en kijk even naar het meisje wat langs ons is gelopen en achter ons is gaan zitten. "Goedemorgen" Zeg ik nog steeds glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'hee,goedemorgen,' zegt Vince. 'Lekker geslapen?' vraag ik aan hem. 'Wacht, ik heb toch niet gepraat in mijn slaap of wel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Lekker geslapen? wacht ik heb toch niet gepraat in mijn slaap of wel?' vraagt Fee aan mij. 'Eh, ja lekker geslapen. En voor zo ver ik weet heb je niet gepraat in je slaap.' antwoord ik terwijl ik de deken van me af gooi en op sta waar na ik me even uitrek.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    Ik kijk even om als ik een begroeting hoor.
    'Hoi.' Zeg ik een beetje zachtjes en schor. Ik voelde me allesbehalve goed en deze morgen was dus eigenlijk ook niet echt een "goede" morgen.


    Cookies!

    Lynn Audri.

    "Hoi," Zegt ze zachtjes en een beetje schor. "Help je ook mee soep maken?" Vraag ik dan maar. Ik wil graag alle mensen ontmoeten en daar heb ik vandaag genoeg tijd voor, want we zouden vandaag verder trekken. Ik weet niet hoelang ik het kan volhouden. Niet omdat ik zo klein ben, maar omdat ik gewoon niet zoveel uithoudingsvermogen heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    Ik knikte en stond langzaam op.
    'Ik ben Ellie.' Zeg ik en ik hoop dat ze wisten dat ik niet altijd zo'n depressief hoopje was.


    Cookies!

    Joey Evans

    'Hoi' zegt het meisje schor. Ze lijkt me nogal verlegen. Ik zie de pan staan en sleep hem boven het vuur. Dan steek ik het vuur aan, wat nu sneller gaat dan gister, en doe er een hele lading sneeuw in. "Het water" grijns ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Ze knikte en stond langzaam op. "Ik ben Ellie" Zegt ze. "Lynn hier" Zeg ik. Ik weet niet hoe ik zo blij kan zijn, terwijl we ergens in de middle of nowhere zitten. "Let niet op mij, ik ben nogal klein en gek" Zeg ik, als voorzorg, zodat ze geen opmerking maakt over mijn lengte. "Het water" Grijnst Joey, als hij het vuur weer heeft aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Ik zucht opgelucht want soms zeg ik de raarste dingen in mijn slaap. Dan volg ik zijn voorbeeld en gooi net als hem de dekens van me af waarna ik me uitstrek. Daarna kijk ik weer naar Vince,'nog iets interessants gedroomd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne
    Ik zie dat er een vuurtje is en ineens kon ik weer glimlachen. Het hoefde niet zo erg te zijn hier als je vrienden had. Ik ging bij het vuur zitten en de jongen keek me even aan.
    'Ik ben Joey trouwens.' Zegt hij en ik glimlach.


    Cookies!

    Vince

    Ze zucht opgelucht, 'nog iets interessants gedroomd?' vraagt ze daarna. Ik schud mijn hoofd, 'Niet dat ik me kan herinneren.' zucht ik. 'Jij wel?' voeg ik er oets later aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ben eventjes weg ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Ik ben Joey trouwens" zeg ik en Ellie glimlacht. De sneeuw is al zo'n beetje gesmolten. Ik rommel wat in mijn tas en vis er dan een blik tomatensoep uit. Zal mijn moeder er wel in gedaan hebben. Als de sneeuw helemaal gesmolten is en ik dus een pan vol water heb, gooi ik het blik leeg. "Tomatensoep vandaag" zeg ik en ik grinnik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.