• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Serena Loeff

    Hij grinnikte weer, terwijl ik nog staarde. 'Aarde aan Serena,' zei hij terwijl hij met zijn hand voor mijn gezicht ging. Geschrokken ging ik achteruit en keek hem weer aan. 'He, wat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik begin hard te lachen, 'je was naar me aan het staren,' zeg ik terwijl er een grote grijns op mijn gezicht verschijnt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij begon hard te lachen. 'Je was naar me aan het staren,' zei hij met een grijns. Ik begon rood te worden. 'heb dan niet zo'n hypno lach,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ze begint rood te worden, 'heb dan niet zo'n hypno lach,' zegt ze zacht. Ik stop met lachen en kijk haar verbaasd aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Levi stopte met lachen en keek mij verbaasd aan. 'Wat?' vroeg ik. 'Het gebeurd telkens als je lacht, of grijnst, of welk vorm van een lach dan ook,' legde ik uit. 'Hij is te mooi,' mompelde ik en keek beschamend omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Het gebeurd telkens als je lacht, of grijnst, of welk vorm van een lach dan ook. Hij is te mooi,' mompelt ze en ze kijkt beschaamt omlaag. Ik kijk haar even aan en er komt een glimlach op mijn gezicht. 'Dankje,' zeg ik zacht.

    [okee, nu ga ik echt slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Dankje,' hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik keek op en zag dat hij glimlachte. Ik glimlachte terug. Ik raakte mijn hand zijn haren aan en trok me hand daarna gelijk weer terug.

    [Slaap lekker ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena kijkt me aan en glimlacht terug. Dan raakt ze met haar hand mijn haren aan en trekt haar hand snel weer terug. Ik krijg een brede lach op mijn gezicht en haal mijn hand door mijn haar waardoor het nog warriger wordt.

    [Pff, ben echt moe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uur later dan jou, ben nog steeds moe]

    Serena Loeff

    Levi kreeg een brede lach en haalde zijn hand door zijn haren. Zijn haren zaten daardoor nog warriger. Mijn blik bleeft even hangen bij zijn haren en gleed langzaam omlaag. Van zijn haren naar zijn lach, armen, buik, benen, voeten en toen weer naar zijn lach. Het drong nu pas tot me door dat ik hem helemaal van top tot teen heb zitten te bekijken en Levi had dat ongetwijfeld door. Ik begon weer te blozen en keek omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena bekijkt me van top tot teen en begint dan te blozen en kijkt snel omlaag. Ik grinnik even en kijk naar haar, 'zie je iets wat je bevalt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij grinnikte. Ik zei toch dat hij het door zou hebben. Ik zuchtte eventjes. 'Zie je iets wat je bevalt?' zei hij. Ik begon weer te blozen. 'Geen commentaar,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Geen commentaar,' mompelt ze en ze bloost weer. 'Bloos je altijd zoveel?' Vraag ik dan maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Bloos je altijd zoveel?' vroeg hij. Ik keek hem aan. Hij zag nu toch dat ik heel de tijd bloosde. Ik haalde me schouders op. 'Misschien,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ze kijkt me aan en haalt haar schouders op, 'misschien'.
    Ik kijk haar even en aan en knik, 'okee dan,' ik kijk weer vooruit en geniet van de zon die op mijn gezicht valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij knikte. 'Okee dan,' zei hij en keek weer vooruit. Ik keek hem eventjes na en ging toen op mijn onderarmen leunen. 'Heerlijk dit weer hea?' zei ik en ik deed mijn hoofd achterover.

    [Ben straks ff kwartiertje weg.. Pauze xd]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 9:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you