• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Eh, ik denk dat het voor jou niet normaal is om een dag onder op straat te leven en onder een brug te slapen." Zegt ze bloedserieus, maar moet er dan toch om lachen. Ik grinnik even. "Nee, dat zou absoluut niet normaal zijn, zou jij het durven dan?" Ik kijk naar mijn skinny jeans. "Ik draag ook meestal jurkjes, of rokjes." Vertelt ze en kijkt naar haar licht bruine rokje. "Je draagt echt een leuk rokje." Complimenteer ik, maar sla dan mijn hand voor mij mond. Ik complimenteer net iemand? Het rolde zo uit mijn mond..

Levi
    'Wat dacht je van uitrusten? Ik heb net je kleren op lopen ruimen,' grinnikt ze. 'Hmmm, dat is waar maar zo vermoeiend is dat toch niet?' grijns ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Serena Loeff

'Hmmm, dat is waar maar zo vermoeiend is dat toch niet?' zei hij. Ik zag dat hij grijnsde. Ik deed mijn hoofd schuin. 'Eey, uitkijken meneertje,' begon ik. 'Ik heb vandaag ook mijn eigen koffers gedaan, 4 verschillende instrumenten bespeeld. Van hot naar her gelopen en een handstand gedaan die nog finaal mislukte,' zei ik. 'Daar kan je moe van worden,' voegde ik er aan toe en glimlachte.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Levi
    'Eey, uitkijken meneertje. Ik heb vandaag ook mijn eigen koffers gedaan, 4 verschillende instrumenten bespeeld. Van hot naar her gelopen en een handstand gedaan die nog finaal mislukte,' zegt ze, 'Daar kan je moe van worden,' vervolgt ze met een glimlach. Ik doe onschuldig mijn handen omhoog. 'Sorry mevrouw Serena,' glimlach ik.

Serena Loeff

Levi deed zijn handen omhoog. 'Sorry mevrouw Serena,' zei hij met een glimlach. Ik staarde even naar zijn glimlach. 'Dat is al beter,' zei ik na een tijdje.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Levi
    Ze kijkt me even aan, 'Dat is al beter,' zegt ze uiteindelijk. Ik grinnik even en laat me op een stoel vallen. 'Dus vertel eens iets over jezelf, lievelingseten, kleur, muziek en dat soort dingen,'

[Ik zet altijd automatisch de achternamen erbij terwijl heel veel mensen dat niet eens doen XD]

Serena Loeff

Hij grinnikte en liet zich op een stoel vallen. 'Dus vertel eens iets over jezelf, lievelingseten, kleur, muziek en dat soort dingen,' zei hij. Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek hem aan. 'Hmm. Ik heb niet echt een lievelingseten net zoals kleur, maar rood is toch het mooiste. Zag je niet aankomen hea?' lachte ik. 'Muziek, verschillend. Heel verschillend, bijna alles wel en ik hou van wolven,' zei ik en ik liet mijn pols zien. 'Die tattoo heb ik niet alleen genomen puur om de wolf,'

Florence 'Floor' Lise Moon.

"Nee, dat zou absoluut niet normaal zijn, zou jij het durven dan?" Zegt ze grinnikend. "Durven is iets anders" Antwoord ik. "Je draagt echt een leuk rokje." Complimenteert ze me, maar meteen daarna slaat ze haar handen voor haar mond. "Die eh, heb ik zelf gemaakt" Zeg ik zacht en kijk even naar de grond. "Maar eh, waarom sla je je hand voor je mond?" Vraag ik dan, als mijn verlegen 'buitje' weer over is.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Levi
    Ze laat de tattoo op haar pols zien. 'Die tattoo heb ik niet alleen genomen puur om de wolf'. 'Waarom heb je hem dan nog meer genomen?' vraag ik nieuwschierig.

Cassie
    Ik glimlach nog even naar Michael en zet dan een ander liedje op. Als ik mijn schoenen uit heb geschopt begin ik ook te dansen.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:18 ]

Serena Loeff

'Waarom heb je hem dan nog meer genomen?' vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem aan. 'Hij staat er zo zelfverzekerd erbij,' zei ik. 'Ik wil dat ook zijn. Zo mooi en elegant,' ging ik verder en deed me hoofd beetje schuin.

Levi
    'Hij staat er zo zelfverzekerd erbij. Ik wil dat ook zijn. Zo mooi en elegant'. Ik glimlach even naar haar, 'Dat klinkt best wel schattig,'

[I'm back! Mag ik een samenvatting?]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Serena Loeff

Ik zag dat hij glimlachte. 'Dat klinkt best wel schattig,' zei hij. Ik bloosde een beetje en keek hem vragen aan. 'Hoezo is dat schattig? en vertel jij nu eens iets over je eigen?'

Bailas schreef:
    [I'm back! Mag ik een samenvatting?]

[ehm Abigail en Florence staan ergens te praten, Cassie en Michael zijn nog in de dans ruimte en Levi en Serena zijn op Levi's kamer. De rest weet ik niet]

Levi
    'Hoezo is dat schattig? en vertel jij nu eens iets over je eigen?' vraagt ze. Ik haal me schouders op, 'het is gewoon schattig,' antwoord ik simpel. 'Maar goed, lievelingseten is denk ik...Pizza. Het is niet erg gezond maar ik vind het gewoon lekker,' grinnik ik, 'Ik vind de kleur die de zee heeft mooi en qua muziek luister ik zo'n beetje naar alles. En, ik ben half Engels, je hoort het alleen niet als ik nederlands praat maar wel als ik engels praat'.