• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Serena Scott

    Hij begon weer te lachen! 'Dat valt wel mee hoor, het zijn er 2. Maar ik ben een jongen, en nou niet bepaald een jongen die van orde houdt,' zei hij. Ik rechte mijn schouders en liep gewoon zijn kamer in. 'Laat deze dappere meid het dan maar weer doen,' zei ik met een heldhaftige stem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Laat deze dappere meid het dan maar weer doen,' zegt Serena met een 'heldhaftige' stem. 'Veel succes,' probeer ik tegen zeggen zonder erbij te lachen maar dat mislukt want er ontsnapt weer een klein lachje mijn lippen. Ik doe snel een van de koffers open en haal me boxen er uit. Mijn iPod sluit ik er snel op aan en al snel schalt Young,Wild&Free door de kamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Levi deed zijn koffers open en sloot zijn iPod aan op zijn boxen. So what we get drunk. Hoorde ik. Ik liep naar een kast toe en trok die open. Ik begon automatisch mee te zingen met het liedje. Ik liep weer naar zijn koffers toe en pakte een stapeltje kleding. Ik liep weer terug naar zijn kast en legde de kleren er netjes neer. Ik maakte aparte stapels, t-shirt, broeken, boxers, sokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena begint mee te zingen met het liedje en pakt een stapeltje kleding uit mijn kast. Ze maakte aparte stapels voor alles. Even laat er komt het volgende liedje er voor. Ik zie dat ze me even verbaasd aankijkt en ik haal me schouders op, 'dat ik een jongen ben wil nog niet zeggen dat ik dit soort liedjes niet leuk vindt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Eventjes later kwam er een volgende liedje. Even keek ik Levi verbaasd aan. Hij haalde zijn schouders op. 'Dat ik een jongen ben wil nog niet zeggen dat ik dit soort liedjes niet leuk vindt,' zei hij. Nu haalde ik mijn schouders op en zong gewoon verder. Ik ging weer verder met de kleren en was al bijna klaar met het eerste koffer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena haalt haar schouders op en gaat weer verder met het inpakken. Als ik zie dat ze bijna klaar is met de eerste koffer bedenk ik me dat ik eigenlijk nog niet heb geholpen en begin snel alvast met de andere koffer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik pakte het laatste stapeltje uit de koffer en legde die ook netjes weg. De koffer schoof ik onder het bed en ging op zijn bed zitten. Ik zag Levi al bezig gaan met de andere koffer. 'Moet ik nog verder helpen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Moet ik nog verder helpen?' vraagt Serena als ze klaar is met de eerste koffer. Ik glimlach even naar haar, 'alleen als je het wil hoor. Je hebt tenslotte de eerste al helemaal in je eentje gedaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik zag hem glimlachen. Ik denk dat ik het magnetische van hem begin te snappen. 'Alleen als je het wil hoor. Je hebt tenslotte de eerste al helemaal in je eentje gedaan,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het was niet moeilijk,' zei ik met een lach. Ik legde zijn andere koffer op een stoel en ging op me rug liggen op het bed. Hij deed dat ook bij mijn bed, dus hij zal het wel niet erg vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Het was niet moeilijk,' zegt ze met een lach. Dan legt ze de andere koffer op een stoel en gaat op me bed liggen. Ik grinnik nog even en ga dan verder met de koffer. Na een tijdje heb ik geen zin meer dus pak ik alles tegelijk uit de koffer en gooi het op een hoopje in de kast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik hoorde hem weer grinniken en keek zijn kant op. Blijkbaar had hij geen zin meer en gooide de rest van zijn kleren gewoon de kast in. 'Wat doe je nou!' riep ik en ik ging overeind. 'Dat is niet netjes,' zei ik tegen hem. Ik liep naar de kast toe en haalde het hoopje er weer uit. Ik begon alles er netjes in te leggen. 'Als ik er toch niet was,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Wat doe je nou!' roept Serena. 'Dat is niet netjes,' ze loopt naar de kast en haalt het hoopje er uit. 'Als ik er toch niet was,' lacht ze dan. 'Dan was ik hopeloos verloren,' zeg ik dramatisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Dan was ik hopeloos verloren,' zei hij dramatisch. 'Dat bedoel ik,' zei ik terwijl ik de laatste spullen weglegde. De lege koffer schoof ik ook onder het bed. Ik liep naar het bed en liet me daar weer op vallen. 'Kijk eens aan,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Dat bedoel ik,' zegt ze terwijl ze de laatste spullen weglegt en de lege koffer onder het bed schuift. 'Kijk eens aan,' zegt ze met een lach. Ik lach terug naar haar. 'Perfect, echt heel erg bedankt. Dus wat wil je nu gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Perfect, echt heel erg bedankt. Dus wat wil je nu gaan doen?' zei hij. Ik ging op me onderarmen leunen en keek hem aan. 'Wat dacht je van uitrusten?' zei ik tegen hem. 'Ik heb net je kleren op lopen ruimen,' grinnikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you