• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Levi
    Ik glimlach naar haar als ze klaar is. 'Nu is het mijn beurt,' ik pak een ander krukje en ze die achter het drumstel. Dan til ik Serena met krukje en al op en zet haar weer neer voor het drumstel. Ik ga op het andere krukje zitten en begin te spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik keek eventjes naar Levi toen ik klaar was. Hij glimlachte. 'Nu is het mijn beurt,' zei hij. Hij pakte een krukje en zette die naast me. Hij tilde met krukje en al op en zette mij voor het drumstel neer. Geschrokken keek ik hem weer aan. 'Doe dat nooit meer!' riep ik geschrokken. Levi nam plaatst op het krukje achter de drumstel en ging spelen. Ik luisterde naar wat hij speelde. Met mijn hoofd een beetje schuin keek ik naar zijn handen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Dan wil ik wel eens weten wat voor jou niet normaal is." Grinnikt Florence. Haar lachje is best grappig, dus zachtjes lachte ik mee. "Veel is voor mij normaal, wat denk jij dat voor mij niet normaal is?" Vraag ik, terwijl ze mijn andere vraagt beantwoord. "Ik denk, jurkjes. Of rokjes." Vertelt ze en ik knikte. "Leuk! Ik draag vaak jurkjes. Dit is een van de weinige keren dat ik een broek draag." Ratel ik en kijk naar mijn skinny jeans. Ik merk dat mijn irritatie wegzakt en dat ik eindelijk iemand ontmoet die met me praat om hoe ik ben en niet omdat ik iedereen de grond in kan trappen.

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Veel is voor mij normaal, wat denk jij dat voor mij niet normaal is?" Vraagt ze. "Eh, ik denk dat het voor jou niet normaal is om een dag onder op straat te leven en onder een brug te slapen" Zeg ik serieus, maar daarna begin ik weer te grinniken. "Leuk! Ik draag vaak jurkjes. Dit is een van de weinige keren dat ik een broek draag" Ratelt ze terwijl ze naar haar skinny jeans kijkt. "Ik draag ook meestal jurkjes, of rokjes" Zeg ik en kijk naar mijn licht bruine rokje en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    Terwijl ik aan het spelen ben zie ik dat Serena naar mijn handen kijkt. Ik grinnik even en speel nog even door maar na een tijdje stop ik. 'Dus,' begin ik, 'we allebei hebben laten zien wat we kunnen, nu maar iets anders doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Serieus Cheryl je bent een schat dat je reageert ;D]

    Serena Loeff

    'Dus,' begon hij. Ik schrok op uit mijn gedachte en keek hem aan. 'We allebei hebben laten zien wat we kunnen, nu maar iets anders doen?' vroeg hij. Ik knikte. 'Is goed. Wat wil je doen dan?' zei ik tegen hem. Ik stond op en rekte me eigen uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha, geen probleem hoor :P]
    Levi
    Ze knikt, 'Is goed. Wat wil je doen dan?' Ik haal me schouders op, 'maakt mij niet uit,' zeg ik met een charmante lach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij haalde zijn schouders op. 'Maakt mij niet uit,' zei hij en ik zag zijn charmante lach. Mijn ogen werden een beetje groter. Ik begon weer te blozen en draaide me om. 'Laat jou kamer eens zien?' vroeg ik half.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Haar ogen worden een beetje groter en ze begint weer te blozen. 'Laat jou kamer eens zien?' vraagt ze. 'Is goed hoor,' lach ik. 'Waarom bloos je eigenlijk steeds?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Is goed hoor,' lachte hij. Ik begon alvast te lopen. 'Waarom bloos je eigenlijk steeds?' vroeg hij. Ik voelde me weer betrapt en begon weer te blozen. 'Eh eh eh,' stammelde ik. 'Heb het warm?' zei ik. Één van de redenen waarom acteren niet me grootste ding was hier. Ik kon slecht liegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Eh eh eh. Heb het warm?' stamelt ze. Ik grinnik even, het is duidelijk dat ze hier niet is voor acteren. Als we tijdje hebben gelopen komen we bij mijn kamer, 'verwacht er niet veel van. Ik heb me koffers nog niet eens uitgepakt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Scott

    Ik hoorde hem weer grinniken. Waarom grinnikt hij toch zo leuk? Nadat we een tijdje hebben gelopen bleven we stil staan bij een deur. Waarschijnlijk zijn kamer. 'Verwacht er niet veel van. Ik heb me koffers nog niet eens uitgepakt,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Mijn kamer was ook nog maar net gedaan,' zei ik. 'Moet ik je helpen met je koffers?'
    Waarom vroeg ik dat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Mijn kamer was ook nog maar net gedaan. Moet ik je helpen met je koffers?' Ik lach eventjes, 'graag, in me eentje doe ik er vast uren over,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij lachte weer eventjes. Hou op! dacht ik. Mijn gedachte waren al niet zo lekker. 'Graag, in me eentje doe ik er vast uren over,' zei hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Heb je dan zo veel koffers?' vroeg ik verbazend aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ze kijkt me met grote ogen aan. 'Heb je dan zo veel koffers?' vraagt ze dan verbaasd. Ik begin weer te lachen, ik kan er nou eenmaal niks aan doen dat ik veel lach. 'Dat valt wel mee hoor, het zijn er 2. Maar ik ben een jongen, en nou niet bepaald een jongen die van orde houdt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered