• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en ga op de stoel zitten, 'je noemt dit een grote zooi? Dan heb je mijn kamer nog niet gezien als ik één bepaald kledingstuk zoek. De hele vloer is dan bezaaid met kleren,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik was sneeky. Ja ik sta nu te luisteren aan de kamerdeur van Michael. Ik zet mijn woedende gezicht op en denk aan iets waar ik echt boos van wordt zodat mijn ogen mee doen. Ik storm de kamer binnen. "Met jou moet ik nog eens goed spreken !" zeg ik met een trillende stem van nep woede.

    Levi
    Ik loop net mijn kamer uit als ik ineens een meisje hoor schreeuwen. "Met jou moet ik nog eens goed spreken !" geamuseerd loop ik op het geluid af en ga in de deuropening staan. In de kamer zijn twee meisjes en een jongen. De jongen zit op het bed en een van de meisjes zit terwijl de ander staat. Ik zie dat het meisje dat staat Emma is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik verveel me dood, kan iemand naar Vince toe komen ofzo? Als iemand een perso vrij heeft ofzo?]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik draai me zogezegd woest om en als ik zie dat het Levi is knipoog ik even. Ik draai me weer woest om naar Michael.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:42 ]

    Eliza

    Ik dwaal wat door de campus als ik een jongen zie staan -Vince-. "Oh hey, ik ben Eliza" zeg ik waarna ik vriendelijk naar hem toe loop.

    Michael
    "Wacht maar," lach ik.
    "Dit is nog maar het begin. Volgende week kan je de deur niet meer open doen."
    Ik gooi nog een koffer van het bed af zodat ik op mijn knieën kan zitten.
    "En nu?"
    Op dat moment komt Emma woeddend de kamer binnen.
    "Jouw moet ik spreken." briest ze.
    "Doen even rustig, jôh." zeg ik relaxt.
    Moet dit nou?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:38 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Even rustig, even rustig ? Nooit manieren geleerd ? Als je iets vraagt aan een meisje dan wacht je op antwoord" zei ik weer sissend. "Vraag. Het. Opnieuw." zei ik alsof hij idioot was.

    Vince

    Ik kijk op van het keuboard dat wordt bespeeld en zie een meisje op me afkomen, 'Oh netpy, ik ben Eliza,' zegt ze. 'Oh hey, ik ben Vince.' zeg ik tegen het meisje.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    "Ik ben niet achtelijk!" zeg ik een beetje geirriteerd tegen Emma als ze elk woord apart uitspreekt.
    "En daarbij hoef ik aan jou geen manieren te tonen. Wie was hier aan het afluisteren? Oh, ja, jij!" En ik lach naar haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi
    Met opgetrokken wenkbrauwen volg ik het gesprek tussen de jongen en Emma. 'Emma, doe eens rustig. Kan je niet zijn dat deze twee alleen willen zijn,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Toen Levi zich ook moeide kon ik het niet meer houden. "Jullie gezichten" gierde ik uit. "Sorry Michael, maar je vroeg er echt om" zei ik nog altijd nagierend. "Trouwens, ik weet perfect dat je niet achterlijk bent hoor". Ik veegde een paar tranen weg maar barstte weer in lachen uit.

    Eliza

    "Vince" mompelde ik na. "Haha, mijn broer had ooit een hond die Vince noemde, zo lief beestje" zei ik. "Ohw sorry, dat was niet echt beleefd- ik heb het toch gezegd- ja oke, het spijt me" zei ik toen ik bedacht dat het helemaal niet zo leuk was om te zeggen dat een huisdier dezelfde naam droeg als een persoon.

    Cassie
    Als Emma eerst een tijdje heeft geschreeuwd en dan ineens begint te lachen begin ik me af te vragen of ze wel helemaal 100% is. Ze komt een beetje gestoord over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik lach schamper. Echt grappig vind ik het niet maar ja.
    "Hi," zeg ik tegen de nieuwe jongen.
    "Michael."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."